Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Γιατί ο κολλητός μου,είναι ΑΕΚτζής κι όταν μπαίνει σε AEK mode,γίνεται τελείως εκνευριστικός κι όταν του λέω πως μετά τον Ψωμιάδη,που έφαγε τα λεφτα,η ομάδα πήρε την κάτω βόλτα,οι μόνες του απαντήσεις είναι: "Την 7αρα της Γιουβέντους την ξέχασες ;" ή "Όταν η ΑΕΚ έβγαινε Ευρώπη κι έκανε διπλά,εσύ ήσουν στα αρ**δια του πατέρα σου". Υ.Γ. Με περνά μόνο τρία χρόνια.
Οκτ 20 2011 21:34
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Καλά κάνεις! Και πάνω που ήμουν έτοιμη να πω ότι η ΑΕΚ όμως έχασε! [SIZE="1"]Τ^Τ Γιατί σου τη σπάω καλέ?[/SIZE]
Οκτ 20 2011 21:30
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

'Εχεις δίκιο,αλλά όταν παίζει κάποια ελληνική ομάδα στην Ευρώπη,πάντα την υποστηρίζω. [SIZE="1"][I]Εκτός κι αν παίζει η ΑΕΚ,μιας και μου την σπαν οι ΑΕΚτζήδες.[/I][/SIZE]
Οκτ 20 2011 21:27
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Έλα εντάξει δεν πειράζει! Τουλάχιστον δεν είναι και η ομάδα σου.
Οκτ 20 2011 21:24
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Το έχασα,για να γράψω στο Group..... (T___T)
Οκτ 20 2011 21:22
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Α. Χα χα όχι, δεν έχουμε αντίπαλη οικογένεια...ακόμα. Δεν είμαστε και τόσοι πολλοί στο γκρουπ και πόσοι να θέλουν να κάνουν καινούργια οικογένεια?
Οκτ 20 2011 21:19
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Lοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοl! Goal με τον Λαζάρ!
Οκτ 20 2011 21:18
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Τον Παπανδρέου μην τον πολυπιστεύεις, ξέρω γω τι κουμάσι είναι... Ε χε χε, είδες η ομαδάρα? Σαλπιγγίδης με την μπάλα~! Ω γ@μώτο!
Οκτ 20 2011 21:16
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

απλα σκεφτομουν δυο αντιπαλες οικογενειες που θελουν να καταστρεψουν η μια την αλλη, δες jackals, αλλα και αυτο που λες μαλλον θα λειτουργησει ωραια..
Οκτ 20 2011 21:16
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μόλις,βγούμε από την κρίση θα'χουμε τόσα λεφτά,που τέτοια έξοδα δεν θα είναι τίποτα. Δεν τα λέω μόνο εγώ,αλλά ο Παπανδρέου. :canthelp: Παίζει κι ο ΜΠΑΟΚ,δύο μέρες σερί με καλή μπάλα.
Οκτ 20 2011 21:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Μ...όχι, όχι κάποιον άλλο σκοπό από το να περνάμε ευχάριστα και να περνάμε την ώρα μας. Έχουμε κάνει μια οικογένεια και σύμφωνα με τον ρόλο μας σε αυτήν θα δρούμε και στο παιχνίδι και ε, μαφιόζοι είμαστε θα χουμε στόχους αλλά ο κύριος στόχος θα βγει παίζοντας. Πάντα έτσι γίνεται! ^^
Οκτ 20 2011 21:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Trol! Mε αεροπλάνο κιόλας, big spender you! Το τραίνο δε σε κανει?
Οκτ 20 2011 21:12
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ναι αλλα δεν θα πρεπει να εχει και καποιο σκοπο?/ δηλαδη να επιτυχεις κατι για να κερδισεις, τι θα ειναι αυτο??
Οκτ 20 2011 21:09
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κρίμα,είμαστε γκαντέμηδες........:nanteee: Αλλά μην απελπίζεσαι,μπορούμε να περιμένουμε μέχρι να βγούμε από την κρίση,όπου θα υπάρχουν και πάλι δουλείες και θα πιάσουμε μία επιτυχημένη και κερδοφόρα δουλειά η οποία θα μας επιτρέπει να ταξιδεύουμε συνέχεια με το αεροπλάνο.
Οκτ 20 2011 21:08
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Σκοπεύουμε να το ξεκινήσουμε, έχουμε τα περισσότερα άτομα αλλά ώρες ακόμα...?
Οκτ 20 2011 20:59