Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

I want Frida Lyngstad!
Oct 24 2011 20:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

By the way, I followed your advice; now I'm up to date on Fate/Zero!
Oct 24 2011 20:18
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χαχα, αχ πανάθεμά σε, μετά το συνειδητοποίησα! Έτσι, θα τον περιμένουν τα χέρια μόνα τους. xD
Oct 24 2011 20:10
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[CENTER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0&ob=av2e[/YOUTUBE] dibs για την θέση του [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Benny_Andersson"]Benny Andersson! :hihi2: [/URL][/CENTER]
Oct 24 2011 19:50
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE] [B]Τα δυο σου χέρια[/B][s] συν την Rain[/s][B] θα σε περιμένουν![/B][/QUOTE] This sounds wrong. XD
Oct 24 2011 19:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Trololololol, το εννούσα πως έχω συνηθίσει τα χτυπήματα επειδή είμαι και μες στο box...αλλά και το άλλο δεν ακούγεται άσχημο. Χμ, κάτσε να πάω να δανειστώ το μαστίγιο του Dino! Ah, yes; το αιώνιο πρόβλημα. Έλα, πάμε μαζί: money money money, must be funny in a rich man's world...
Oct 24 2011 19:43
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Καλά κάνεις,αν σου αρέσει να σε βαράνε,εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι.Μόνο να σε στηρίξω στην S&M καριερα σου. Χωρίς λεφτά,δεν περνώ ούτε την Θήβα..... (Τ_Τ)
Oct 24 2011 19:27
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Koίτα, και Lussuria και Ryohei είναι masters του box και είναι και οι δύο sun guardian...να μην έχω πάρει κι εγώ κάτι απ'τη μακρά παράδοση των sun guardian, ή ακόμα καλυτερα να μη βάλω κι εγώ τον οβολό μου? :kakaka: Ω! Να κάνεις αρχηγέ να κάνεις! Τα δυο σου χέρια συν την Rain θα σε περιμένουν!
Oct 24 2011 19:22
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ατσαααα! Αντέχεις και τα χτυπήματα,μπράβο left hand,είσαι καλός σάκος του μποξ. Τώρα μένει,να κάνω κάποιο ντου στην Σαλονίκη.
Oct 24 2011 19:08
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ω χαιρομαι που περάσατε καλά και συμπαθειθήκατε βρε! Χα χα, κι εμείς το παμε αυτό για το κινέζικο χθες. Μα πόση σύμπτωση πια? Και ναι, αντέχω τα χτυπήματα εγώ. :hero:
Oct 24 2011 19:06
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πολύ κουλ,κοπέλα. Σίγουρα θα ξαναβγούμε κι αν μαζευτούμε πολλά καμένα,μπορεί να πάμε για noodles ! [SIZE=1][I]~Κι εδώ πάει το λαικό άσμα "Χτύπα κι άλλο θα τ'αντέξω....!~[/I][/SIZE]
Oct 24 2011 18:53
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:cry5: -sorry for stealing your signature emoticon but this is the only one adequate to convey my feelings- :cry5: Ζηλεύω...!
Oct 24 2011 18:49
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο καφές με την Δώρα !! Ζήλια-Ψώρα ! :P
Oct 24 2011 18:42
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Oh, you! Να σε πω από τους 5 τώρα στην φωτογραφία οι τρεις είναι στην περιβόητη συντροφιά του μονόκερου...άτσα! Πλειοψηφία! xD
Oct 23 2011 17:26
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Οοοοοοοοοο..... Τι τιμή,να είμαι στην ίδια φωτογραφία με την συντροφιά του Μονόκερου! :3
Oct 23 2011 17:09