Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Πάλι καλά...γιατί άλλα 10€ θα φεύγανε χωρίς λόγο! Θα περάσω κάποια στιγμή να την πάρω.
Nov 08 2011 23:02
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha ha! Λες???
Nov 08 2011 23:01
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Οκ, αν είναι και ong, θα τ αρχίσω σύντομα. Ενδιαφέρον φαίνεται. Και ναι , μόνος μου μένω, η οικογένεια είναι Ελλάδα. Εσύ; Συναδέλφισσα φοιτήτρια; Που, αν επιτρέπεται;
Nov 08 2011 22:53
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Lol, την βρήκα σήμερα το πρωί και αναρωτιόμουν από πού μπορεί να είναι. Δεν πήγε το μυαλό μου. Εδώ είναι πάντως, δε χάθηκε.
Nov 08 2011 22:50
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Kai...Μήπως εκεί πίσω από την πόρτα που έπεσε το κινητό μου είδες τη γραφίδα από το κινητό? Γιατί την έχω χάσει και δεν ξέρω που μπορεί να είναι!
Nov 08 2011 22:48
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πάει,βλέπω την Varia,να μας φάει όλους μπαμπέσικα.....
Nov 08 2011 22:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ha ha, ευχαριστώ πολύ για τις καλές σου ευχές! Πω πω σε φασίνα σε πετυχαίνω ε? Ζεις μόνος σου απ'ότι κατάλαβα? Είναι από Fate/Stay Night και το prequel του Fate/Zero (ongoing as we speak). Είναι η Saber. Awesome character!
Nov 08 2011 22:47
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Τα διάβασα. Στην αρχή μου φάνηκες και λίγο βάλτη, στις ιστορίες [S]από την κρύπτη[/S] απ' το ξεσκόνισμα (καθαρίζω και τακτοποιώ το σπίτι:hero:). Τελικά οι παππούδες έπιασαν κανά pantsu shot ;:hihi2: Πολλές ευχές για μακροημέρευση και καλή τύχη. Η μια ευχή μπορεί να βγεί, η άλλη με την καμία.:kakaka: Αφιερωμένο . [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=955J3s0WpDY[/YOUTUBE] Επ' ευκαιρία, από που είναι το άβατάρ σου;
Nov 08 2011 22:38
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Lol, απλώς βαριέμαι και γράφω μην αισθάνεσαι άσχημα! Σιγά καλέ...
Nov 08 2011 22:23
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Re,μην γράφεις τόσα πολλά με κάνεις και νιώθω άσχημα..... XD
Nov 08 2011 22:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:3 Hai~!
Nov 08 2011 22:00
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Γύρισα κατά τις 16.00 σπίτι και 18.00 πήγα στα ιαπωνικά.... Κάτσε να το ποστάρω ξανά στο rp.
Nov 08 2011 21:57
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Έλαααααα! Και νόμιζα ότι το μπεταντίν (στα αγγλικά είναι μπεταντάιν νομίζω lol) ήταν παγκοσμίως γνωστό! Και ναι, είναι πολλά! xD
Nov 08 2011 21:54
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Θεέ και Κύριε, έχω πράμα να διαβάσω!!! Και για μπεταντίν, άντε, θα κάνω μια προσπάθεια, θα ρωτήσω στο φαρμακείο αν έχουν κανά ιωδιούχο απολυμαντικό. Με το όνομα μπεταντίν μόνο δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλω άκρη. Εδώ καθαρό οινόπνευμα δεν βρίσκω !!!!
Nov 08 2011 21:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Nαι~! Όχι μια χαρά είναι! Και μετά μπορεί να συνεχίσει και η Kai ή εγώ ή η Δώρα! Πω πω, από τι ώρα ήσουν εκεί?
Nov 08 2011 21:49