Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Eίμαστε σαν τους Ασιάτες! Έχουμε το φίλτρο της νεότητος!
Δεκ 14 2011 20:19
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Γ@μησε τα.
Αλλά σκέψου,πως όταν φτάσουμε 40-50 τότε θα μικροδείχνουμε και θα φαινόμαστε νέοι ! ;)
Δεκ 14 2011 20:06
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Le gasp! Θα σκοτώσεις την χαρακτήρα που με τόσο κόπο (μέσα σε 20 λεπτά) έφτιαξα? Μηηηη!
Επίσης, δεν κοροϊδεύω, σε καταλαβαίνω επειδή περνάω ακριβώς τα ίδια. Ακόμα με ρωτάνε όταν με βλέπουν έξω κατά τις 12 "Γιατί δεν είσαι σχολείο κοπελιά? Κοπάνα-κοπάνα?"
Δεκ 14 2011 20:04
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Καλά,πάτα εκεί που πονώ! :P
Όταν,όμως σκωτώσω την Maria στο rp της οικογένειας,μην έρθεις μετά να μου ζητήσεις τον λόγο!:unlucky:
Δεκ 14 2011 19:50
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Παρακλώ βρε παιδί δεν κάνει τίποτα! ^^
Καλό αυτό, αφού σε πάει! Χα χα, 14 ε? Πω πω νιάτο νιάτο!
Δεκ 14 2011 19:33
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Thanks!
Βασικά,μου πάει καλύτερα.Άσε που δείχνει και τα χρόνια μου.Σήμερα,ένας παππούς στο λεωφορείο,με είπε ότι είμαι 14 χρονών.... Τ__Τ
Δεκ 14 2011 19:17
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Θα απαντήσω,μολις τελειώσω την εργασία που κάνω για την σχολή!
Η μετριοφροσύνη είναι μία από τις πολλές αρετές μου. :3
Υ.Γ
Κουρεύτηκα.
Δεκ 14 2011 19:09
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ω μα τι μετριοφροσύνη είναι αυτή! Πάντως απάντα κι εσύ έτσι, όχι μόνο εγώ και η Kai! :P
Δεκ 14 2011 19:07
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Τώρα διάβασα το rp στο γρουπ.
Χαίρομαι,που το γυρίζουμε σε μουζικαλ σιγα-σιγα ! xD
Δεκ 14 2011 17:52
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Pffff, καλά κάνεις εφόσον νιώθεις καλύτερα έτσι. Ο καθένας με ότι ικανοποιείται αγαπητέ. Επίσης, πρέπει να διαβάσεις Spinoza, περί συναισθημάτων και Κοινωνικού Συμβολαίου.
Δεκ 14 2011 15:04


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
