Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa

Stalkers of Anime//Gr unite!
Ιούλ 13 2012 09:56
  • Kai
    Σε παρακαλώ, mouseover πάνω από τα usernames όσων είναι online και δεν σε βλέπουν καν ότι κοιτάς. Είσαι χαμηλού lvl stalker και θες να διοργανώσεις και meeting;
    Ιούλ 13 2012 10:18
  • Fallen_Mpougatsa
    *πρέπει να κάνουμε πως είμαστε low-level αλλιώς μπορεί να μας πάρουν χαμπάρι οι άλλοι και να προσέχουν τις κινήσεις μας*
    Ιούλ 13 2012 10:23
  • GhostPrince
    ;o reunion? xD
    αχ και μας το φάγαν το groupάκι :P
    Ιούλ 24 2012 02:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VampireHunter

"και ολα αυτα επειδη ο σκιννερ ψηφισε εναντιον μου! ειχαμε αλλο σχεδιο σκιννερ! και παλι καλα να λετε που δεν το χαλασα στην μεση. εκει να δειτε ξενερα!"
Ιούλ 12 2012 11:53
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa

Αχ πόσο βαριέμαι...!
Ιούλ 11 2012 12:48
  • Kai
    Εμένα ο Grell μου φαινόταν δολοφόνος, δεν θυμάμαι ποιος τον έπαιζε. Keito νομίζω. Φοβερή τύχη έχετε :ρ
    Ιούλ 12 2012 12:22
  • Fallen_Mpougatsa
    Ωωωω καλά! Άσε, από τύχη τίποτα. Ο Grell ναι το χε αλλά ήμουν ανάμεσα...
    Ιούλ 12 2012 12:26
  • redqueen
    κι εμεις οι ατυχοι ..χαχα !ε ο grell shingami ηταν ετσι κι αλλιως παντα τν βλεπεις αλλιως :d
    Ιούλ 12 2012 12:29
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

Tι λέει ρε κούκλα, θα σταματήσεις να ανοίγεις εσύ τις νέες σελίδες? xD
Ιούλ 09 2012 22:02
  • DoB
    Τι να κάνω βρε τυροπιτάκι, τυχαίνει... Think of it in a good way, όποιος ανοίγει τη σελίδα, το πρώτο που θ αντικρίζει είναι το μουτράκι του Izaya! (όποιος έχει δει DRRR θα μου πετάξει κανέναν υπολόγιστη στα μούτρα βέβαια γιατί ο Izaya καταφέρνει και τσαντίζει τους πάντες...)
    Ιούλ 09 2012 22:11
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

"Επίσης Jou-kun, δεν έφερα τον Shizu-chan μαζί μου (ελπίζω δηλαδή... δεν τον ακούω τουλάχιστον) οπότε δεν έχω τέρατα για να μονομαχήσω μαζί σου... "
Ιούλ 09 2012 15:37
  • Fallen_Mpougatsa
    That was awesome. xD
    Ιούλ 09 2012 15:37
  • DoB
    Thaaaanks!!! >.<
    Ιούλ 09 2012 15:39
  • Fallen_Mpougatsa
    You're welcome~!
    Ιούλ 09 2012 15:39
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Βρε κουτή Fai, θα ήθελες να μην έχω Kusuri Uri; Θέλεις Sakon&Ukon; Προλβαίνω να το αλλάξω xD
Ιούλ 09 2012 11:52
  • Night Wizard Seal
    Γιατί άλλαξες το username σου; xD

    Σου έπεσε κάποια πολύτιμη μπουγάτσα κάτω;
    Ιούλ 09 2012 11:56
  • Fallen_Mpougatsa
    Αααααα, δεν ήξερα!
    Ιούλ 09 2012 11:56
  • Fallen_Mpougatsa
    Lol, όχι, είναι μεγάλη ιστορία. Ιnside joke από fb, OP RPG αλλά και με το botsun. Είναι ιστορία...!
    Ιούλ 09 2012 11:57
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Babba

"Μπήκα κυρίως για να δίνω πάσες στο σωριασμένο τυροπιτάκι που δείχνει να έχει πωρωθεί και θα μου προσφέρει διασκεδαστικό RP, οπότε please, μη τη φάτε αμέσως."
Ιούλ 08 2012 18:07
  • Fallen_Mpougatsa
    Oh stop it, you!
    Ιούλ 08 2012 18:07
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → AlexT

[quote name='AlexT' timestamp='1341750132' post='592238'] No lifer detected jk xD [/quote]
Ιούλ 08 2012 14:29
  • Fallen_Mpougatsa
    I am a stalker who stalks even the stalkers.
    Ιούλ 08 2012 14:30
  • AlexT
    i am scared mr.stalker. Για roleplay πρεπει να πάρεις την Mizore απο το Rosario+Vampire http://rosariovampire.wikia.com/wiki/Mizore_Shirayuki
    Ιούλ 08 2012 15:14
  • Fallen_Mpougatsa
    Όχι, μπορεί να μη μου φαίνεται αλλά τα πάω απείρως καλύτερα με χαρακτήρες σοβαρούς και που λένε πολλά!
    Ιούλ 08 2012 15:32
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Να χαρείς, σβήσε την ερώτηση για μένα, οκ;
Ιούλ 08 2012 12:41
  • Fallen_Mpougatsa
    Sorry,OK.
    Ιούλ 08 2012 12:56
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πάλι άλλαξες username ?
Ιούλ 07 2012 15:14
  • Fallen_Mpougatsa
    Όοοοχι. Καθόλου! Εγώ το χα κάνει Μπουγάτσα, μόνο του άλλαξε, κι όταν το συνειδητοποίησα τότε το άλλαξα ξανά--δηλαδή το ζήτησα από τον Kenny.
    Ιούλ 07 2012 16:18
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Cloudy-Sky

Okabe~! Πάρτον~! Δεν πειράζει, ας γράφεις Αγγλικά! ^^ Αν κι απ'ότι βλέπω σε "φτιάχνει" από κάτω το παπί.
Ιούλ 06 2012 11:03
  • Cloudy-Sky
    indeed molis to eida!! Thanks
    Ιούλ 06 2012 11:13
  • Fallen_Mpougatsa
    ^^ You're welcome.
    Ιούλ 07 2012 16:19
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Να ζήσεις παπάκι και χρόνια πολλά~! Μεγάλο να γίνεις με μπόλικα φτερά~!
Ιούλ 05 2012 12:36
  • Fandom
    Δεν είμαι σερβιέτα μαρή . Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά . Τώρα αν στην πορεία βγάλω φτερά θα θεωρηθείς υπεύθυνη .
    Ιούλ 05 2012 14:12
  • Fallen_Mpougatsa
    Χαμένο, σερβιέτα σκέφτηκες...? Παρακαλώ πολύ και να περνάς όμορφα βρε!
    Ιούλ 05 2012 19:54
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Προτιμάς το Fandomάκος? Συγγνώμη, δεν το ξερα, από δω και πέρα μόνο έτσι.
Ιούλ 05 2012 00:12
  • Fandom
    Οι φίλοι με λένε έτσι . Εσύ ποια είσαι ?
    Ιούλ 05 2012 00:19
  • Fandom
    Ωχ αμάν θύμωσε :P
    Ιούλ 05 2012 00:34
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Όχι και τόσο τέλειε κύριε τι κάνετε; Μόλις γυρίσω Θεσσαλονίκη σου ετοιμάζω σετάκι με τον Τζουσλέιν.
Ιούλ 04 2012 17:43
  • Kamen Tantei Zura
    Thanks pantws
    Ιούλ 04 2012 18:25
  • Kai
    Take one for the team
    Ιούλ 04 2012 18:26
  • Fallen_Mpougatsa
    You're welcome. Δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά τα έχω όλα full μέχρι τότε. :/
    Ιούλ 04 2012 18:28
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → redqueen

Gilgamesh...πάρε τον Gilgamesh...
Ιούλ 03 2012 17:28
  • redqueen
    αν και ημουν αναμεσα σε Date και Midorima(τν ειχα αχτι απο το προηγουμενο αλλα εγινε themed!)... ΘΑ τν παρω για λεω mongrel!!! θα γελασουμε....
    Ιούλ 03 2012 17:49
  • OdyMonaxos
    Αν αυτή είναι η ιδέα που έχουν οι κιτρινιάρηδες για το Γιλγαμές, πιο gay, πεθαίνουν...
    Ιούλ 04 2012 09:50