Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → °•πίΟu-πίΟu•°™

Mary Sue=annoying perfect character who is also a bitch. Ε, Mary Sue-ισε σημαίνει ότι έγινε αυτό το πράγμα η Yuki. Αυτό μόνο. :canthelp:
Jan 26 2012 16:36
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Fallen_Mpougatsa

Μερυ γουοτ; Δεν ξερω τι λες εσυ, τα τελευταια chapterακια εχουνε κατι επικες εξελιξεις που σε αφηνουν με το στομα ανοιχτο, και φυσικα μετα απο αυτα, ο fangirlισμος μου για τον Ζερο εχει φτασει στο θεο!
Jan 26 2012 16:29
Photo

Fallen_Mpougatsa → °•πίΟu-πίΟu•°™

Έλα να μην ακούω κακίες για την Dora. Το manga έκανα drop όχι το anime. To anime αν και εμετικό στο τέλος το κατάφερα. Το άλλο όμως εκεί που Mary-Sueισε η άλλη το παράτησα. Μπλιαχ!
Jan 26 2012 16:27
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Fallen_Mpougatsa

Οχι ρε ουτε καν. Απλα να σταματησει το bleach. Απο κει και περα, ακομα και η dora η εξερευνητρια περισσοτερα θα του προσφερει. PS: do not underestimate the vampire knight (ze manga, για το ανιμε πες οτι θες :Ρ)
Jan 26 2012 16:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → °•πίΟu-πίΟu•°™

Συγγνώμη δηλαδή παροτρείνεις τον άνθρωπο να αφήσει το Bleach που δεν είναι κι ότι καλύτερο κυκλοφορεί ομολογουμένως αλλά έχει κάποια ιστορία για να αρχίσει τι? Το Vampire knight? :hahaha: No. :P
Jan 26 2012 16:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → GhostPrince

Γιατί το σοκ στο τέλος αγαπητέ? :himitsu:
Jan 26 2012 16:18
Photo

GhostPrince → Fallen_Mpougatsa

ελαα λεπτομέριες...αχαχα:hahaha: :oo:
Jan 26 2012 16:10
Photo

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

Xaxa :P Που τέτοια τύχη.
Jan 26 2012 15:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → GhostPrince

Grammar nazi: it's [B]ξι[/B]φασκία, όχι [B]ξυ[/B]φασκία. :P
Jan 26 2012 13:10
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Όχι μια χαρά. Σε ρώτησα ακριβώς για να μην πάμε στο άλλο. Ευχαριστώ, το ξέρω...αλλά στο καλό να πάει, θα το κάνω το μεγάλο βήμα είπα!
Jan 26 2012 11:58
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Yup. Για εκεί έλεγα, εκτός κι αν δεν θες. Καλή τύχη στο FictionPress, θα την χρειαστείς XD
Jan 26 2012 11:39
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Your mind speaks the truth. Να φανταστώ θα πάμε στο Κινέζικο με τον μπουφέ κιόλας έτσι? Btw, [url=http://www.fictionpress.com/u/760761/]look[/url]! I'm publishing my OS!
Jan 26 2012 11:18
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:tensai: Δεν έχει οικονομικό μυαλό. Εισιτήριο + ποπκορν + αναψυκτικό που θα θέλει, πάλι τα ίδια λεφτά μαζεύονται. Ενώ Κινέζικο + τζάμπα 4 ταινίες μαζεμένες και όχι μία. Cinema < Κινέζικο
Jan 26 2012 11:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Καλά πόσες ταινίες να δούμε μέσα σε μία μέρα? xD Αν και έχει δίκιο, πλήρώνεις λιγότερα. Αλλά δεν [B]τρως[/B]. :canthelp: This economy sucks!
Jan 26 2012 11:04
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Την είπα και ως άξιο παράδειγμα tsundere και απλοχέρη ανθρώπου είπε θα προτιμούσε σινεμά γιατί πληρώνεις πιο λίγο και βλέπεις ταινία αλλά θα μας κάνει μάλλον την χάρη και θ' έρθει.
Jan 26 2012 10:58