Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Everything went better than expected. Ειλικρινά. Τα πάω μια χαρά μέχρι τώρα εκτός ενός μαθήματος που εν τέλη δεν το πέρασα :( αλλά όλα τα άλλα παλεύονται αρκετά!
Εσύ τι γίνεται? Πώς πας με τη δική σου? Είναι και η πρώτη ε?
Φεβ 01 2012 23:30
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
ep, marie τι γινεται?/ πως παει η εξεταστικη, ολα καλα??
Φεβ 01 2012 23:27
Fallen_Mpougatsa → Erebos
[QUOTE=Erebos;560099]Το δικό μου το αυτοκίνητο είναι κάθε μέρα [URL="http://imganuncios.mitula.net/used_toyota_avensis_2_0_gls_for_sale_93640866109884165.jpg"]άσπρο[/URL]. :P[/QUOTE]
Το δικό μας είναι ασημί ρε!
Φεβ 01 2012 22:46
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Έλα καλέ, είδα ποια ξεχνούσα: Himekawa, Beelzebub, Orihara Izaya, Orihara Izaya-Shizuo, Durarara.
Φεβ 01 2012 22:01
Fallen_Mpougatsa → Kai
Έλα ντε, γιστί πρέπει να βρέχει πρώτα πάντα? Επίτηδες για να μην το στρώνει...
Στέλνω!
Φεβ 01 2012 21:52
Kai → Fallen_Mpougatsa
Βασικά στείλε μου πρώτα εσύ μήνυμα με το πρόγραμμά μου γιατί εκτός του ότι δεν θυμάμαι μέρες, ώρες κλπ, όταν νομίζω πως τα θυμάμαι, δεν τα θυμάμαι σωστά.
Εδώ έστρωσε κάτι δείγματα. Γιατί πρέπει να βρέχει πρώτα πριν χιονίσει;
Φεβ 01 2012 21:49
Fallen_Mpougatsa → Kai
ΝΑΙ! Το είδα όταν φεύγαμε...και ήταν σχεδόν ολόασπρος ο ουρανός του αμαξιού :if: Λες να το στρώσει το βραδυ?
Επίσης, στείλε μου μήνυμα αν μπορείτε και πότε αυτή τη βδομάδα να συνεννοηθούμε.
Φεβ 01 2012 21:46
Kenny → Fallen_Mpougatsa
Επίσης έχω καταγωγή από Ιεράπετρα και νιώθω στο φυσικό μου περιβάλλον μόνο όταν η θερμοκρασία είναι από 35 βαθμούς και πάνω.
Κούνα την βεντάλια σου τώρα. :kakaka:
Φεβ 01 2012 20:54
Fallen_Mpougatsa → Kenny
[QUOTE=Kenny;560029]Snow is overrated. Εγώ περιμένω πως και πως τον [B]καλοκαιρινό[/B] καύσωνα.[/QUOTE]
Ειδικά εσύ που είσαι και ευαίσθητος στον ήλιο...
Φεβ 01 2012 20:39
Fallen_Mpougatsa → Kenny
If I had a fan I'd be using it to hide my laughter: ho ho ho~!
Φεβ 01 2012 19:19
Fallen_Mpougatsa → Kenny
Εσύ αυτόν, εγώ εσένα και πέφτετε και οι δύο. Χε, ψάρια που είστε!
Φεβ 01 2012 19:14
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Sorry αν ακούστηκα απόλυτη. Το έγραψα στο εντελώς φλου ...!
Φεβ 01 2012 19:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
