Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Everything went better than expected. Ειλικρινά. Τα πάω μια χαρά μέχρι τώρα εκτός ενός μαθήματος που εν τέλη δεν το πέρασα :( αλλά όλα τα άλλα παλεύονται αρκετά! Εσύ τι γίνεται? Πώς πας με τη δική σου? Είναι και η πρώτη ε?
Φεβ 01 2012 23:30
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ep, marie τι γινεται?/ πως παει η εξεταστικη, ολα καλα??
Φεβ 01 2012 23:27
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Erebos

[QUOTE=Erebos;560099]Το δικό μου το αυτοκίνητο είναι κάθε μέρα [URL="http://imganuncios.mitula.net/used_toyota_avensis_2_0_gls_for_sale_93640866109884165.jpg"]άσπρο[/URL]. :P[/QUOTE] Το δικό μας είναι ασημί ρε!
Φεβ 01 2012 22:46
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Έλα καλέ, είδα ποια ξεχνούσα: Himekawa, Beelzebub, Orihara Izaya, Orihara Izaya-Shizuo, Durarara.
Φεβ 01 2012 22:01
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Έλα ντε, γιστί πρέπει να βρέχει πρώτα πάντα? Επίτηδες για να μην το στρώνει... Στέλνω!
Φεβ 01 2012 21:52
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Βασικά στείλε μου πρώτα εσύ μήνυμα με το πρόγραμμά μου γιατί εκτός του ότι δεν θυμάμαι μέρες, ώρες κλπ, όταν νομίζω πως τα θυμάμαι, δεν τα θυμάμαι σωστά. Εδώ έστρωσε κάτι δείγματα. Γιατί πρέπει να βρέχει πρώτα πριν χιονίσει;
Φεβ 01 2012 21:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

ΝΑΙ! Το είδα όταν φεύγαμε...και ήταν σχεδόν ολόασπρος ο ουρανός του αμαξιού :if: Λες να το στρώσει το βραδυ? Επίσης, στείλε μου μήνυμα αν μπορείτε και πότε αυτή τη βδομάδα να συνεννοηθούμε.
Φεβ 01 2012 21:46
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

:if: Χιόνι
Φεβ 01 2012 21:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Oho! That explains it...
Φεβ 01 2012 21:21
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Επίσης έχω καταγωγή από Ιεράπετρα και νιώθω στο φυσικό μου περιβάλλον μόνο όταν η θερμοκρασία είναι από 35 βαθμούς και πάνω. Κούνα την βεντάλια σου τώρα. :kakaka:
Φεβ 01 2012 20:54
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

[QUOTE=Kenny;560029]Snow is overrated. Εγώ περιμένω πως και πως τον [B]καλοκαιρινό[/B] καύσωνα.[/QUOTE] Ειδικά εσύ που είσαι και ευαίσθητος στον ήλιο...
Φεβ 01 2012 20:39
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

If I had a fan I'd be using it to hide my laughter: ho ho ho~!
Φεβ 01 2012 19:19
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

So you were teasing me too? What a cunning young lady...
Φεβ 01 2012 19:17
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Εσύ αυτόν, εγώ εσένα και πέφτετε και οι δύο. Χε, ψάρια που είστε!
Φεβ 01 2012 19:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Sorry αν ακούστηκα απόλυτη. Το έγραψα στο εντελώς φλου ...!
Φεβ 01 2012 19:12