Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Νομίζω ότι κάπου στην πορεία χάθηκε η έννοια του troll.
Feb 03 2012 16:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

A καλά, τι εκεί μέσα μόνο? Σε όλο το site, το καλύτερο troll! Και της το πα κιόλας στο προφίλ της. Ε μα δεν άντεξα!
Feb 03 2012 16:22
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:hahaha: Ζηλεύετε επειδή σας ξεπέρασε όλους εκεί μέσα.
Feb 03 2012 16:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Το χειρότερο είναι ότι απαντάει όλη την ώρα! Πω πω, θ'αρχίσω να γελάω κανονικά στο τέλος...
Feb 03 2012 16:17
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Indeed I am.
Feb 03 2012 16:16
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

You are awful! xD
Feb 03 2012 16:12
Photo

Fallen_Mpougatsa → BloodyPrincess

[url=http://www.anime.gr/forums/off-topic/3119-%5Bnew-member-section%5D-few-words-about-yourself-277.html#post560639]Trolling[/url] lvl: you.
Feb 03 2012 15:58
Photo

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

Βασικά είχα για σίγουρα τα 2 και 5. Στο 5 έπεσα μέσα αλλά για το άλλο που να φανταστώ ότι ένας διευθυντής θα σε φώναζε επίτηδες "Αφροξυλάνθη". Αν είναι δυνατόν δηλαδή :P
Feb 03 2012 12:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

Χα χα ωραία πράγματα! Και να φανταστείς μόλις την Τετάρτη έδινα εξετάσεις για Spinoza, Locke, και τις επιρροές που είχε πάνω του ο Hobbs xD
Feb 03 2012 12:11
Photo

iristella → Fallen_Mpougatsa

Sad thing is I already have. XD Τα βλέπω καμιά φορά τώρα και είμαι σε φάση... "Κάψιμο, πολύ κάψιμο".:hahaha:
Feb 03 2012 11:56
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

[QUOTE=iristella]Silence you Senju dog. Καταρχάς έχεις χάσει επεισόδια. Έχω αναλύσει ανθρωπιστικό δίκαιο με όρους naruto, έχω αναλύσει διεθνείς σχέσεις, και ευρωπαική ασφάλεια άμυνα και πολιτική ενοποιηση με όρους naruto. Έχω προσαρμόσει τον Hobbes και τον Locke (τον φιλόσοφο) σε όρους naruto, και έχω κάνει διάλεξη πολιτικής οικονομίας σε όρους yaoi. Oπότε η κατάστασή μου είναι αρκετά προχωρημένη. Δεν σώζεται τώρα. xD [/QUOTE] Σοβαρά? Post or it didn't happen!
Feb 03 2012 11:51
Photo

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;560554]Kαι ήσουν τόσο κοντά και τις δύο φορές...Όχι! Έξω~![/QUOTE] Meh! [SPOILER]:P[/SPOILER]
Feb 03 2012 11:25
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

[URL="http://www.anime.gr/forums/play-post/10763-%C5%E4%FE-%F8%E5%FD%E4%E5%F3%E1%E9-91.html#post560424"]Αμόλα[/URL]
Feb 03 2012 01:33
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

:3 Είμαι καλή στο να προσαρμόζομαι.
Feb 02 2012 20:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

A-ano...δεν το εννοούσα έτσι...
Feb 02 2012 20:45