Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Kai
A καλά, τι εκεί μέσα μόνο? Σε όλο το site, το καλύτερο troll! Και της το πα κιόλας στο προφίλ της. Ε μα δεν άντεξα!
Feb 03 2012 16:22
Fallen_Mpougatsa → Kai
Το χειρότερο είναι ότι απαντάει όλη την ώρα! Πω πω, θ'αρχίσω να γελάω κανονικά στο τέλος...
Feb 03 2012 16:17
Fallen_Mpougatsa → BloodyPrincess
[url=http://www.anime.gr/forums/off-topic/3119-%5Bnew-member-section%5D-few-words-about-yourself-277.html#post560639]Trolling[/url] lvl: you.
Feb 03 2012 15:58
Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa
Βασικά είχα για σίγουρα τα 2 και 5. Στο 5 έπεσα μέσα αλλά για το άλλο που να φανταστώ ότι ένας διευθυντής θα σε φώναζε επίτηδες "Αφροξυλάνθη". Αν είναι δυνατόν δηλαδή :P
Feb 03 2012 12:22
Fallen_Mpougatsa → iristella
Χα χα ωραία πράγματα! Και να φανταστείς μόλις την Τετάρτη έδινα εξετάσεις για Spinoza, Locke, και τις επιρροές που είχε πάνω του ο Hobbs xD
Feb 03 2012 12:11
iristella → Fallen_Mpougatsa
Sad thing is I already have. XD Τα βλέπω καμιά φορά τώρα και είμαι σε φάση... "Κάψιμο, πολύ κάψιμο".:hahaha:
Feb 03 2012 11:56
Fallen_Mpougatsa → iristella
[QUOTE=iristella]Silence you Senju dog.
Καταρχάς έχεις χάσει επεισόδια. Έχω αναλύσει ανθρωπιστικό δίκαιο με όρους naruto, έχω αναλύσει διεθνείς σχέσεις, και ευρωπαική ασφάλεια άμυνα και πολιτική ενοποιηση με όρους naruto. Έχω προσαρμόσει τον Hobbes και τον Locke (τον φιλόσοφο) σε όρους naruto, και έχω κάνει διάλεξη πολιτικής οικονομίας σε όρους yaoi. Oπότε η κατάστασή μου είναι αρκετά προχωρημένη. Δεν σώζεται τώρα. xD
[/QUOTE]
Σοβαρά? Post or it didn't happen!
Feb 03 2012 11:51
Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;560554]Kαι ήσουν τόσο κοντά και τις δύο φορές...Όχι! Έξω~![/QUOTE]
Meh!
[SPOILER]:P[/SPOILER]
Feb 03 2012 11:25
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
[URL="http://www.anime.gr/forums/play-post/10763-%C5%E4%FE-%F8%E5%FD%E4%E5%F3%E1%E9-91.html#post560424"]Αμόλα[/URL]
Feb 03 2012 01:33


This status update has reached the maximum number of replies allowed
