Community Status Updates
Lord Leon → LuluChan92
[QUOTE=LuluChan92;506944]Για Πειραιά ό,τι θέλετε ΕΔΩ, [B]γέννημα θρέμμα Πειραιώτισσα[/B]!!! :hihi2:[/QUOTE]
Ω ρε καμαρι η δικια σου με τον Πειραια! XD
Σε ποια περιοχη, αν επιτρέπεται;
Εγω πατρικο ειχα στο θεμιστοκλειο κοντα, αν ξερεις.
Jun 13 2011 23:30
Tenshi → LuluChan92
Ακόμα, οχι κάτι συγκεκριμένο/ Εγώ φτάνω Αθήνα ξημερώματα Τετάρτης. Και μέχρι το βράδυ που θα φύγει το πλοίο είμαι ελεύθερος για καφέ/φαί/ παιχνίδι w/e. :)
Jun 13 2011 23:18
Tenshi → LuluChan92
όΤαν φτάσω Πειραιά, και επειδή παίζει να έχει καθυστέρηση το καράβι μπορούμε να βγούμε για κανά καφέ εκεί γύρω. ή αν θες μπορείς να έρθεις με τα παιδιά!
Also , σε ευχαριστώ για το request!
Jun 13 2011 23:09
LuluChan92 → galexia
Να σ'ευχαριστήσω και προσωπικά (όσο μπορείς να το θεωρήσεις "προσωπικά") για τα links σχετικά με το LJ. Είναι μια πολύτιμη βοήθεια και χαίρομαι που έσπευσες να μου την προσφέρεις! See you around!
Jun 13 2011 19:05
LuluChan92 → Cassiel
Χμμμ... Έλεγα να πιάσω αυτό το thread σήμερα! Βασικά έχω αρχίσει να ξεψειρίζω όλα τα cosplay threads, αλλά επειδή είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ το υλικό καταλήγω να βρίσκομαι σ'ένα thread αρκετές ώρες! Thanks για το link!
Jun 13 2011 12:00


This status update has reached the maximum number of replies allowed
