Jump to content


Community Status Updates


Photo

zoro77 → Kenobi-sensei

ευχαριστω πολυ ρε! Υ.Γ ενιωθα λιγο ασχετος οταν ηξερες καποιες πληροφοριες για την Λιβερπουλ που εγω δεν τις ειχα κουσει καν:blingeye2:
Jun 24 2011 15:18
Photo

Kenobi-sensei → zoro77

γεια σου Zoro77 :) πρώτα από όλα το official site για νέα και ενημερώσεις για την ομάδα [url]http://www.liverpoolfc.tv/welcome-to-liverpool-fc[/url] ακόμα με ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα αυτό [url]http://www.liverpool-fc-news.com/[/url] από ελληνικά προτείνω το gazzetta αν και δεν έχει διαρκή ενημέρωη.... από όλα το καλύτερο είνια το πρώτο γιατί έχει πολλά πράγματα να δεις γενικά και να προσφέρεις (αν και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη :() ...αν θυμηθώ θα σου πω τώρα πάω να υποστηρίξω τα μαθηματικά και τη φυσική στο ανάλογο thread XD
Jun 24 2011 15:14
Photo

zoro77 → Kenobi-sensei

sensei,sensei xD επειδη δεν ειμαι και τοσο των ξενων πρωταθληματων με αποτελεσμα να ξερω λιγα για την Λιβερπουλ, μπορεις να μου πεις κανενα σαιτ να μπορω να διαβαζω τις τελευταιες εξελιξεις της?:D
Jun 24 2011 15:05
Photo

zoro77 → Zane

[SPOILER][QUOTE=Zane;510170]Chapter ήταν αυτό η' τρέιλερ?:unsure: Τέσπα πάντως προβλέπω ότι με το νέο skill του Brook θα πέσει πολύ γέλιο στο μέλλον.Καλά που βγήκα και σωστός σε αυτά που είπα για τον λόγο που τους σταμάτησε ο jinbei(γλύτωσα και το δεξί,χνιεχ!)[/QUOTE][/SPOILER] γλυτωσες,γλυτωσες xD:P
Jun 24 2011 14:34
Photo

zoro77 → Kaidou

χαχα thanks! Πρωτη φορα βαζω ασπρομαυρο σετ!
Jun 18 2011 18:15
Photo

Kaidou → zoro77

Με φτιαχνεις με το set σου....
Jun 18 2011 18:03
Photo

Kaidou → zoro77

Thnks,βρε!!Να σε καλα ;)
Jun 18 2011 16:24
Photo

zoro77 → Kaidou

χωρις πλακα εχεις πολυ γελιο!xD
Jun 18 2011 16:11
Photo

LuluChan92 → zoro77

Τα λέμε εκεί! XD
Jun 15 2011 21:44
Photo

zoro77 → LuluChan92

ευχαριστω για τo request. Τα λεμε στις 20 στην προβολη xD
Jun 15 2011 20:08
Photo

BoredForLife → zoro77

ευχαριστω ρε ^.^
Jun 13 2011 23:33
Photo

zoro77 → SkullKaizer

κι εγω!
Jun 13 2011 23:18
Photo

SkullKaizer → zoro77

χαρικα για τη γνωριμια ^__^
Jun 13 2011 23:11
Photo

zoro77 → Kaidou

να σαι καλα φιλαρακι!
Jun 13 2011 12:40
Photo

Kaidou → zoro77

Να 'σε καλα φιλε μου.Μου ερχονται που και που καλες φλασιες. :P Edit:Χρονια πολλα για προχτες.;Λιγο καθυστερημενα αλλα τι να κανεις.:hbd:
Jun 13 2011 12:16