Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

BoredForLife → TheChoSenOnE

Τωρα που το ξαναρχισα γιατι το είχα σταματήσει και το έχασα είμαι στην μαχη με τους Behemoth :P
Μάρ 26 2011 13:26
Φωτογραφία

BoredForLife → zoro77

Φοβερό το avatar και η sig :riiight:
Μάρ 26 2011 07:23
Φωτογραφία

BoredForLife → TheChoSenOnE

To εχω αρχίσει εδω και καιρό ρε :P
Μάρ 26 2011 06:58
Φωτογραφία

BoredForLife → TheChoSenOnE

[url]http://www.mangafox.com/manga/air_gear/v22/c200/6.html[/url] O oh! great ειναι απλά ο βασιλιάς του ecchi :P
Μάρ 25 2011 16:14
Φωτογραφία

BoredForLife → TheChoSenOnE

no συγκριση με το manga :P
Μάρ 25 2011 16:00
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Βασικά το είδα σε ένα video....Γι αυτό το λέω..... Αρα να τα παρατήσω??
Μάρ 19 2011 16:19
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

ντάξει τελι΄κα μπορώ να τα βάζω με skill cards.... εβγαλα alice και τώρα προσπαθώ να βγάλω Thanatos με Die for me! Γινεται??
Μάρ 19 2011 15:49
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

To επόμενο?? Να σου πω....Valkyrie με Tarukaja πως βγάζω, θυμάσαι?
Μάρ 19 2011 14:04
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Ααα οκ το έπιασα..... Θα αρχίσω να τα κάνω complete τα quests.... Εγω από κοστούμια άκυρα έχω πάρει swimsuits για Mitsuru και Yukari , Santa για Mitsuru και φυσικά τα Battle Panties :blush2: Πάντως γρήγορα τελίωσε το παιχνίδι...... Αλλά θα μου πείς πήγαινα κάθε βδομάδα στο Tartarus γιατί καθόμουν και διάβαζα για να ανέβουν τα Academics...:borednn9:
Μάρ 19 2011 13:16
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Μολις κάνω ποιό προηγούμενο?? Δηλαδή άμα κάνω το 28 θα βγεί το 29?? Ναι το κατάλαβα νωρίς αυτό με τις persona και ευτυχώς έχω καταλήξει σε κάποιες που μου αρέσουν (Thor , Thanatos , Surt και Cybele , αλλά τώρα μένει να φτιάξω τον Thanatos και την Cybele... Τον Reaper τον σκότωσες??
Μάρ 19 2011 07:10
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Ρε 'συ, εγώ έβγαλα Thor και ενώ στην αρχή πορώθηκα με το zio-block και το strike-block και αφου τον γέμησα με stat cards τον έχω κάνει λίγο τούμπανο , αλλά απογοητευτηκα με το πολύ exp που χρειάζεται για να πάρει lvl..... Από Personas για alice και θάνατος μου έχει μείνει ο pale rider και ένα άλλο που έχει περίεργο όνομα(για άλις το δευτερο).... αυτά με request από την Elizabeth δεν τα παίρνεις?? Σε ποιό σημείο βγαίνουν??
Μάρ 18 2011 23:26
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Βασικά έχω κάποιες ερωτήσεις :P Δεν το έχω τελιώσει ακόμα αλλά ντάξει δεν με πειράζουν τα σποιλερς... 1ον. Είχες πάρει ποτέ Thor ως persona? 2ον. Ποια/ο είναι καλή/ο persona για εσένα?? mores are coming :P
Μάρ 18 2011 18:43
Φωτογραφία

BoredForLife → Darthnicolas

Να σε πω ρε συ..... Το έχεις τερματίσει το P3P??
Μάρ 17 2011 23:05
Φωτογραφία

BoredForLife → Kalamaris

rlly? cool!
Μάρ 11 2011 22:26
Φωτογραφία

BoredForLife → Kalamaris

Τρέχα γρήγορα :P Πάντως το ξέρω για maiden (για judas οχι) αλλά δεν θα πάω.....60 euro είναι λίγο πολλά.... αν και βέβαι ειναι one in a million chance....
Μάρ 11 2011 21:26