Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
GhostPrince
χαχα ελεος ρε bro που τα βρισκεις??:riiight:
Οχι ρε δεν ειναι το προβλημα η φαντασια,ειναι οτι βαριεμαι να εξασκηθω σε προγραμμα επεξεργασιας βιντεο για να φτιαξω amv:sigh2:
Ιούλ 31 2010 10:26
GhostPrince
→
specialistas4
xaxa...μην τη χυνεις πολυ 8α μολυν8ει ...λ0λ τι λεω παλυ...XD
νταξι δεν πολυ εχει σχεση με το αν ξερεις απο pc...8εμα προγραματων, εξασκησης και φαντασιας ειναι το ΑΜΒ XD
ok...8α κανω ^^
Ιούλ 30 2010 23:23
specialistas4
→
GhostPrince
Σε ευχαριστω bro.ξυνω την πληγη μου αλλα παροτι ειμαι πολυ καλος στους υπολογιστες δεν ξερω να κανω amv:despair:Ψηφισε λιγο το αγαπημενο σου ονομα...[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8852[/URL]
Ιούλ 30 2010 22:21
GhostPrince
→
specialistas4
χαχα...yeee xD
nice ..=ο...αν και δεν εχει τυχει να παω ποτε απο κει...xD καλα να περασεις μαν ;]
ty 4 the comment για τα amv btw :) χαιρομαι που σου αρεσαν =Ο
Ιούλ 30 2010 22:07
specialistas4
→
GhostPrince
Xμμ και διακοπες και σε 2 μεροι!!Μια χαρα...Εγω θα παω Καλαμο[Αγιους αποστολους],εχουμε εξοχικο εκει...
Ιούλ 30 2010 11:25
GhostPrince
→
specialistas4
χαχα...nice....στη κατερινη ειμαι εγω...(8εσαλονικη κοντα) xD ...αλλα τη κιριακη παω ξαν8η =ο...εσυ? τι λεει? που σκοπευεις να πας? ;)
Ιούλ 30 2010 10:47
specialistas4
→
GhostPrince
τυχερος εισαι!!Εγω φευγω Σαββατο η Κυριακη..Που εισε για διακοπες?
Ιούλ 29 2010 19:09
GhostPrince → IreneTheCardcaptor
χαχα....δεν πειραζεει xD ε..οταν το τελιωσω 8α σε πω XD
Thanks btw ^^
Ιούλ 29 2010 12:21
IreneTheCardcaptor → GhostPrince
Α, ευτυχώς που το 'χες ακούσει, γιατί νόμιζα ότι το' χες δει και δεν ήξερα ότι σου είναι spoiler. Πάντως καλά να περάσεις! :D
Ιούλ 28 2010 17:23
specialistas4
→
GhostPrince
Εγω κανω αγωνα να βρω μελανια για ραπιτογραφο και λεφτα για να αγορασω καινουργιο:uhh:...Κατα τα αλλα αφου εφτιαξε το ματι μου καλα ειμαι:canthelp:Εσυ?
Ιούλ 27 2010 20:05
GhostPrince
→
specialistas4
oooo ...squarenix ...nice ..ισως να το chekarw ...αν και πολλα ανιμε εχω μαζεπσει τελευτεα στο "want to watch" χαχα...να δω με τι 8α αρχισω O.o...anyway...
και ναι...αυτο σκοπευω να κανω ^^...τεσπα...τι αλλα yu? ;)
Ιούλ 27 2010 19:54
GhostPrince → IreneTheCardcaptor
xaxa...ναι κιεγω κτ τετιο εχω ακουσει....δεν το εχω τελιωσει ακομα..ακομα στο 6το-7μο επ ειμαι..μεχρι στιγμης εειναι πολυ ωραιο παντος ^^ τωρα ειμαι και σε διακοπες κιεγω οποτε....no anime for a while...:\\ xD
Ιούλ 27 2010 19:51
specialistas4
→
GhostPrince
Ελπιζω να μου αρεσει και εμενα το code geass γιατι τα κατεβαζω απο την Κυριακη συνεχεια...
το zombie-loan ειναι απο εβδομαδιαιο περιοδικο της square enix,ωραιο ειναι αλλα αφηνει πολλα κενα στο τελος[13 επεισοδια ειναι αν θες ριξε του μια ματια]ΤΟ fma manga να το διαβασεις οπωσδηποτε ειναι το αγαπημενο μου.
Ιούλ 27 2010 19:03
IreneTheCardcaptor → GhostPrince
Ρε συ, ένας μλκς μου έκανε spoiler στο Bokura ga Ita. Έχει κακό τέλος? Γιατί αυτός μου είπε ότι δεν τα φτιάχνουν στο τέλος οι πρωταγωνιστές!
Ιούλ 27 2010 18:29


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
