Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Wild Monkey → meidei
Ναι, παρατήρησα ότι σάρωσε και τα βραβεία του φόρουμ :p Έχω ένα θέμα βέβαια, είμαι αρκετά ανυπόμονος και δυσκολεύομαι να ξεκινώ μεγάλες σειρές lol
Απρ 23 2011 21:49
meidei → Wild Monkey
Να δεις το FMA Brotherhood οπωσδήποτε. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα άνιμε των τελευταίων 2~3 χρόνων.
Απρ 23 2011 21:45
Wild Monkey → meidei
Όχι απαραίτητα:) Απλά ήμουν περίεργος να μά8ω. Είμαι ακόμα σχετικά καινούριος εδώ και προσπαθώ να εγκλιματιστώ. Μ' αρέσει η παρέα σας :) Το FMA λέω να τ' αρχίσω κι εγώ κάποια στιγμή.
Απρ 23 2011 21:37
meidei → Wild Monkey
Το τελευταίο "μεγάλο" που είδα ήταν το FMA. Μπορείς όμως να βάλεις και υποκατηγορίες όπως αυτές που ανήκει το Detective Conan, αυτή του ookiku furikabutte και αυτή του Rurouni Kenshin.
Αυτά είναι μερικά. Έχω δει και άλλα, αλλά τίποτα πρόσφατο. (και φαντάζομαι θα ανέμενες κάτι για naruto ή one piece... δεν μου κίνησαν ποτέ το ενδιαφέρον).
Απρ 23 2011 21:25
meidei → SkullKaizer
Danke shoen :)
Θα της στείλω μήνυμα στο DA. Έψαχνα καιρό βραχυπρόθεσμο κίνητρο να μην παρατήσω τα γερμανικά
yaoi πάντως, ναι μεν δύσκολα, αλλά βρίσκεις ωραίες ιστορίες όπου το boys-love στοιχείο είτε δεν θα σε νοιάξει, είτε θα προσθέτει βάθος στην ιστορία (δεν μπορείς να κάνεις coming-out ιστορία σε straight romance afterall :P)
Απρ 19 2011 16:46
SkullKaizer → meidei
Γεια ^^,
ειχα παει γερμανια και ειχα αγορασει ενα j/anime-related magazine και ειχε ενα αρθρο για μια νεα διμιουργο με ψευδονιμο ZombieSmile(με συνεντευξη!) και τσεκαρα να δω αν ηταν τοιχον σε κανα site που γνωριζα... animexx.de ειναι ενα αρκετα μεγαλο forum συγκρισιμο με το deviantart XD, εμ και τη βρηκα διαβασα το 1 chap που ειχε...
ξανακηταξα το περιοδηκο και εχει μια αλλη διευθινση για να παραγγηλης το Lost and found
[url]http://www.lemonshop.de/[/url] αλλα δεν το βλεπω:hot:.. επησης ειναι στα γερμανικα τα mangas .. εχει κατι αλλα manga shonen-ai related [url]http://www.lemonshop.de/shop/[/url]
uuuuh για περισοτερες πληροφοριες ρωτα την ιδια στο deviantart (btw το lost and found ειναι απο το 2007..) [url]http://zombiesmile.deviantart.com/[/url]
εγω δυστιχως ή ευτιχος δεν ασχολουμε γενικα...:OMG3: απλα stalking the dark side XD και για να μπορω να εχω μια αποψη για το θεμα εστω ^^
Απρ 19 2011 16:22
meidei → SkullKaizer
Δεν κατάφερα να το βρω το Lost & Found κάπου. Απ' ότι κατάλαβα τα υπόλοιπα κεφάλαια είναι στα γερμανικά, αλλά είναι out-of-print. Εσύ από που το διάβασες;
Απρ 19 2011 08:46
meidei → Night Wizard Seal
Αν δεν ήταν αυτές οι γιαπωνέζικες προσωπικότητες θα ήταν καλύτερο. Είναι κάποια refs που δεν μπορείς να τα πιάσεις εύκολα
Απρ 12 2011 22:26
Night Wizard Seal → meidei
Αυτό το έπιασα. :P Σαν ιδέα πάντως φάνηκε πολύ ελκυστική αυτή η απόπειρα. :P
Απρ 12 2011 22:08
Night Wizard Seal → meidei
[QUOTE=meidei;488224]Πέθανα :hahaha: Misheard lyrics από τα ελληνικά στα γιαπωνέζικα
[YOUTUBE]M0_yz039ktI[/YOUTUBE][/QUOTE]
Πρέπει να είναι τέλειο, αλλά δεν κατλαβαίνω κάποια(important) σημεία :P
Απρ 12 2011 15:29


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
