Community Status Updates
zulabar → Lucy Heartfilia
Πολυ καλο το καινουργιο σου avatar !!! (οχι πως το παλιο πηγαινε πισω χεχε)
Aug 12 2010 17:27
Lucy Heartfilia → Serperoth
:hihi2: Σε αφήνω τότε να δες την ταινία :)
Εγώ πάω να συγκλονιστώ στο youtube με το καινούργιο hit των Shinee, "Lucifer" *amazed*
Aug 12 2010 17:25
Serperoth → Lucy Heartfilia
(δικαιολογούμαι, βλέπω ταινία:P)
Δες τις λοιπόν! ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΟΥΑΝ!:P:P:P
Aug 12 2010 17:05
Lucy Heartfilia → Serperoth
!!!Lol!!!! nIce :) (και εγώ δεν πάω πίσω)
Μπορεί να δώ κάτι ωραίες Ιαπωνέζικες ταινίες που εχω φέρει :)
Aug 12 2010 16:39
Serperoth → Lucy Heartfilia
(don't worry. και εγώ δεν ήμουν πιο γρήγορος:P)
Μπαααα
Εδώ θα δω Initial D και How I Met Your Mother:) Just another day^^
Aug 12 2010 16:33
Lucy Heartfilia → nikki2010
Lol κάνει ξέστη;;;; Εδώ κάνει ψοφόκρυο :frozen: και γίνεται χαλασμός έξω από βροχή... Αλλα εντάξι μια χαρά :) Σε καταλαβαίνω για το ιντερνετ αλλα τουλαχιστον ξεκόλλησες λιγάκι, εγώ από την αρχή του καλοκαιριού ήλπιζα να πάω κάπου χωρίς για να ηρεμίσω λιγάκι ενώ κατέληξε να έχω παντού, και από την στιγμή που έχω, δεν ξεκολλάω :P
Ναι ξέρω γαλλικά εσυ;;;
Aug 12 2010 14:44
nikki2010 → Lucy Heartfilia
ναι,ηταν πολυ ωραια,δν ειχε παρα πολυ κοσμο αλλα δν ειχα internet εκει και ενιωθα καπως...στην ελβετια πρεπει να ειναι παρα πολυ ωραια!εγω εχω παει γαλλια,ξερεις γαλλικα?
Aug 12 2010 12:43
Lucy Heartfilia → Serperoth
Lol thanks!!! Μάλλον και εγώ για ύπνο με βλέπω τωρα... :P
Good.Night!:gn2:
Aug 12 2010 01:57
Serperoth → Lucy Heartfilia
*nodnod*
Εγώ πάω για νάνι, τα λέμε το πρωί:)
Ελπίζω να μπορέσεις να ζεσταθεις^^
Aug 12 2010 01:54


This status update has reached the maximum number of replies allowed
