Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy Heartfilia → zulabar

:hihi2: Ευχαριστώ πάρα πολύ :) !!!
Aug 12 2010 17:36
Photo

zulabar → Lucy Heartfilia

Πολυ καλο το καινουργιο σου avatar !!! (οχι πως το παλιο πηγαινε πισω χεχε)
Aug 12 2010 17:27
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: Σε αφήνω τότε να δες την ταινία :) Εγώ πάω να συγκλονιστώ στο youtube με το καινούργιο hit των Shinee, "Lucifer" *amazed*
Aug 12 2010 17:25
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

(δικαιολογούμαι, βλέπω ταινία:P) Δες τις λοιπόν! ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΟΥΑΝ!:P:P:P
Aug 12 2010 17:05
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

!!!Lol!!!! nIce :) (και εγώ δεν πάω πίσω) Μπορεί να δώ κάτι ωραίες Ιαπωνέζικες ταινίες που εχω φέρει :)
Aug 12 2010 16:39
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

(don't worry. και εγώ δεν ήμουν πιο γρήγορος:P) Μπαααα Εδώ θα δω Initial D και How I Met Your Mother:) Just another day^^
Aug 12 2010 16:33
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

(sorry for the delay) Θα κάνεις τίποτα σήμερα; :)
Aug 12 2010 15:50
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Και εγώ καλά δεν έχω παράπονο:) *poke* Πες κάτι:P
Aug 12 2010 15:18
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Ναι!!! μια χαρά ευχαριστώ :) εσυ;;;
Aug 12 2010 14:46
Photo

Lucy Heartfilia → nikki2010

Lol κάνει ξέστη;;;; Εδώ κάνει ψοφόκρυο :frozen: και γίνεται χαλασμός έξω από βροχή... Αλλα εντάξι μια χαρά :) Σε καταλαβαίνω για το ιντερνετ αλλα τουλαχιστον ξεκόλλησες λιγάκι, εγώ από την αρχή του καλοκαιριού ήλπιζα να πάω κάπου χωρίς για να ηρεμίσω λιγάκι ενώ κατέληξε να έχω παντού, και από την στιγμή που έχω, δεν ξεκολλάω :P Ναι ξέρω γαλλικά εσυ;;;
Aug 12 2010 14:44
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Χαχα:) Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά^^
Aug 12 2010 13:26
Photo

nikki2010 → Lucy Heartfilia

περναω πολυ καλα αλλα εχει υπεβολικη ζεστη!!!!
Aug 12 2010 12:44
Photo

nikki2010 → Lucy Heartfilia

ναι,ηταν πολυ ωραια,δν ειχε παρα πολυ κοσμο αλλα δν ειχα internet εκει και ενιωθα καπως...στην ελβετια πρεπει να ειναι παρα πολυ ωραια!εγω εχω παει γαλλια,ξερεις γαλλικα?
Aug 12 2010 12:43
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Lol thanks!!! Μάλλον και εγώ για ύπνο με βλέπω τωρα... :P Good.Night!:gn2:
Aug 12 2010 01:57
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

*nodnod* Εγώ πάω για νάνι, τα λέμε το πρωί:) Ελπίζω να μπορέσεις να ζεσταθεις^^
Aug 12 2010 01:54