Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
meidei → Lucy Heartfilia
Υπάρχει στο mangatraders: [url]http://www.mangatraders.com/manga/series/4162[/url], αν και το διάβασα σε hard-copy εγώ.
Δεκ 25 2010 10:45
Lucy Heartfilia → meidei
Γεια!! μήπως θα μπορούσες πλζζζζ ν μου πεις που διάβασες το "u don't know me" ???? :nod:
Δεκ 25 2010 10:33
Lucy Heartfilia → GhostPrince
:O !!! ok! Τώρα μου κατεβάζεται το Monster
Μετά να κατεβάσω αυτά που μου πρότεινες :)
Nyaaaa_--.... Πάντως προβλέπεται να πέσει πολύ βαρεμάρα :P
Δεκ 23 2010 11:56
GhostPrince → Lucy Heartfilia
ναι γαμισετα xDD
nice, εμενα παλυ αντι8ετος μου αρεσουνε τα πσυχεδελικα - kai horror anime ^^ το higurashi να δεις, και το shiki 8α σου προτινα επισης ^^
Δεκ 23 2010 09:44
Lucy Heartfilia → GhostPrince
Oh! nice!!! :D
:O Τόσο χιόνι είχε;;
Εγώ για τα χριστούγεννα, μου κατεβάσω horror & psychological anime (δεν μου αρέσουν τα τρομαχτικα πράγματα, γι'αυτό και δεν ξέρω γιατί πάω να το κάνω αυτό στον εαυτό μου :P
Δεκ 22 2010 16:03
Lucy Heartfilia → Erisadesu
Lol :hahaha:
Και εγώ στην αρχή δίσταζα, ειδικά όταν εμφανίζεται ο macho τύπος, είχα μίνει λίγο :P
I'm glad you liked it :)
Δεκ 22 2010 09:45
Erisadesu → Lucy Heartfilia
say my name
say my name
πολύ ωραίο το Endless world και να φανταστείς στις πρώτες σελίδες σκέφθηκα να το παρατήσω.
Δεκ 22 2010 00:28
GhostPrince → Lucy Heartfilia
xaxa,, np..^^ well not much...κοζανη παραλιγο να αποκλιστω απτα χιονια...αλα νταξει καλα ητανε XDD τωρα εχω κατεβει α8ηνα για τα Χμας, βλεπω κατι ανιμε ....(ειχα καμποσο καιρο να δω κατι (ektos tou OP,FT,bleach) XDDD και ξαναρχισα λιγο amv~edit ;p
Δεκ 20 2010 15:34
Lucy Heartfilia → GhostPrince
Oh! Nice! (αν εξαιρέσουμε την υπόθεση του internet :P )
Τίποτα το σπουδαίο, εδώ βαριέμαι, το έχω και εγώ ψιλοπαρατίσει αυτό το σιτε καθώς έχω προσορηνά πορωθεί με ένα άλλο οπότε ναι ... :P
Εσύ; Κανένα νέο;; :hmmm:
Δεκ 20 2010 13:48
Lucy Heartfilia → DarkElf
Αύριο μεθαύριο που θα τελιώσω την lucy, θα ακολουθίσω την συμβουλή σου με ένα AllenxLavi happy new year fan art! :3
Δεκ 15 2010 21:31
DarkElf → Lucy Heartfilia
Γειαααα!Thanks for the friend request,fellow fujoshi!:hehehe:
Δεκ 15 2010 20:29


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
