Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

meidei → Lucy Heartfilia

Καλή ανάγνωση. Ελπίζω να σ' αρέσει.
Δεκ 25 2010 11:00
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → meidei

okkkkk thanks you soooo much!!!! :D
Δεκ 25 2010 10:49
Φωτογραφία

meidei → Lucy Heartfilia

Υπάρχει στο mangatraders: [url]http://www.mangatraders.com/manga/series/4162[/url], αν και το διάβασα σε hard-copy εγώ.
Δεκ 25 2010 10:45
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → meidei

Γεια!! μήπως θα μπορούσες πλζζζζ ν μου πεις που διάβασες το "u don't know me" ???? :nod:
Δεκ 25 2010 10:33
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

:O !!! ok! Τώρα μου κατεβάζεται το Monster Μετά να κατεβάσω αυτά που μου πρότεινες :) Nyaaaa_--.... Πάντως προβλέπεται να πέσει πολύ βαρεμάρα :P
Δεκ 23 2010 11:56
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

ναι γαμισετα xDD nice, εμενα παλυ αντι8ετος μου αρεσουνε τα πσυχεδελικα - kai horror anime ^^ το higurashi να δεις, και το shiki 8α σου προτινα επισης ^^
Δεκ 23 2010 09:44
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Oh! nice!!! :D :O Τόσο χιόνι είχε;; Εγώ για τα χριστούγεννα, μου κατεβάσω horror & psychological anime (δεν μου αρέσουν τα τρομαχτικα πράγματα, γι'αυτό και δεν ξέρω γιατί πάω να το κάνω αυτό στον εαυτό μου :P
Δεκ 22 2010 16:03
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Erisadesu

Lol :hahaha: Και εγώ στην αρχή δίσταζα, ειδικά όταν εμφανίζεται ο macho τύπος, είχα μίνει λίγο :P I'm glad you liked it :)
Δεκ 22 2010 09:45
Φωτογραφία

Erisadesu → Lucy Heartfilia

say my name say my name πολύ ωραίο το Endless world και να φανταστείς στις πρώτες σελίδες σκέφθηκα να το παρατήσω.
Δεκ 22 2010 00:28
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

xaxa,, np..^^ well not much...κοζανη παραλιγο να αποκλιστω απτα χιονια...αλα νταξει καλα ητανε XDD τωρα εχω κατεβει α8ηνα για τα Χμας, βλεπω κατι ανιμε ....(ειχα καμποσο καιρο να δω κατι (ektos tou OP,FT,bleach) XDDD και ξαναρχισα λιγο amv~edit ;p
Δεκ 20 2010 15:34
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Oh! Nice! (αν εξαιρέσουμε την υπόθεση του internet :P ) Τίποτα το σπουδαίο, εδώ βαριέμαι, το έχω και εγώ ψιλοπαρατίσει αυτό το σιτε καθώς έχω προσορηνά πορωθεί με ένα άλλο οπότε ναι ... :P Εσύ; Κανένα νέο;; :hmmm:
Δεκ 20 2010 13:48
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → DarkElf

Αύριο μεθαύριο που θα τελιώσω την lucy, θα ακολουθίσω την συμβουλή σου με ένα AllenxLavi happy new year fan art! :3
Δεκ 15 2010 21:31
Φωτογραφία

DarkElf → Lucy Heartfilia

Αποφάσισες ποιό pairing θα κάνεις?:awww:
Δεκ 15 2010 21:12
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → DarkElf

Hohoho thanks for the accept my fellow fujoshi :D
Δεκ 15 2010 20:31
Φωτογραφία

DarkElf → Lucy Heartfilia

Γειαααα!Thanks for the friend request,fellow fujoshi!:hehehe:
Δεκ 15 2010 20:29