Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

[URL=http://img19.imageshack.us/i/8539604.jpg/][IMG]http://img19.imageshack.us/img19/4273/8539604.jpg[/IMG][/URL]
Φεβ 03 2010 17:30
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/8539117.jpg[/IMG]
Φεβ 03 2010 17:28
Φωτογραφία

Black Rock

yatta! new profile and i like it! I think i do
Φεβ 03 2010 11:56
Φωτογραφία

Serestrum → Black Rock

*σπατ*
Φεβ 02 2010 22:00
Φωτογραφία

Black Rock → Serestrum

νιι, ζουζουνίζω χαρωπά νιι, ζουζουνίζω με χαρά νιι, γι αυτό φερθείτε μου καλά! μπιιιιιιιιιιιζ
Φεβ 02 2010 21:41
Φωτογραφία

Serestrum → Black Rock

[QUOTE]εγω είμαι ένα γλυκό και χαλιτωμένο ζουζουνάκι που του αρέσει να κάνει αταξιες και να ζουζουνίζει από δώ κι από κεί!![/QUOTE] kukuku...
Φεβ 02 2010 18:56
Φωτογραφία

Black Rockiristella

oσίίίίί! εγω είμαι ένα γλυκό και χαλιτωμένο ζουζουνάκι που του αρέσει να κάνει αταξιες και να ζουζουνίζει από δώ κι από κεί!! μπιιιιιιιιζ όλους τους αγαπώ αρκεί να μην κρατάνε μυγοσκοτώστρα
Φεβ 02 2010 12:10
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

Ναι ναι καλά. Ψέμματα λες. Να με ξεφορτωθείς θες . Ζε μ αγαπάς. Τ^Τ
Φεβ 02 2010 12:07
Φωτογραφία

Black Rockiristella

εγώ κακιά! μα θα σε βοηθήσω να ξεπεράσεις τους φόβους σου! Yeah,I'm hell of a junkie
Φεβ 02 2010 12:05
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

Γι αυτό και εγώ φροντίζω να σου παρασχω την ημερήσια δόση σου. :3 Kαι ας θέλεις να με βάλεις σε αεροπλάνο κακιά!!!
Φεβ 02 2010 12:04
Φωτογραφία

Black Rockiristella

τσουν :3 είναι ναρκωτικό σκέτο. Ξέρεις πως είναι μια μέρα χωρίς ιγκιρισού? Θάνατος σου λέω!
Φεβ 02 2010 12:02
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

Έτσι είμαι εγώ και ούτε μπορώ ούτε και θέλω να αλλάξω. Έτσι είμαι εγώ να ονειρεύομαι hetalia μου είιιιιιναι αρκετό. :3
Φεβ 02 2010 11:58
Φωτογραφία

Black Rockiristella

τσουν και τσουν,που πας και ξετρυπώνεις συνέχεια !
Φεβ 02 2010 11:56
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

[youtube]7xCBEegKUVM[/youtube] Morning.
Φεβ 02 2010 11:49
Φωτογραφία

Black Rock

ναι,είναι τόσο άθλιο το προφίλ μου αυτή τη στιγμή που αρχίζει να μου αρέσει κιόλας. Πρέπει να τα έχω χάσει εντελώς...
Φεβ 01 2010 20:27