Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
iristella → Black Rock
[URL=http://img19.imageshack.us/i/8539604.jpg/][IMG]http://img19.imageshack.us/img19/4273/8539604.jpg[/IMG][/URL]
Φεβ 03 2010 17:30
iristella → Black Rock
[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/8539117.jpg[/IMG]
Φεβ 03 2010 17:28
Black Rock → Serestrum
νιι, ζουζουνίζω χαρωπά
νιι, ζουζουνίζω με χαρά
νιι, γι αυτό φερθείτε μου καλά!
μπιιιιιιιιιιιζ
Φεβ 02 2010 21:41
Serestrum → Black Rock
[QUOTE]εγω είμαι ένα γλυκό και χαλιτωμένο ζουζουνάκι που του αρέσει να κάνει αταξιες και να ζουζουνίζει από δώ κι από κεί!![/QUOTE]
kukuku...
Φεβ 02 2010 18:56
Black Rock → iristella
oσίίίίί! εγω είμαι ένα γλυκό και χαλιτωμένο ζουζουνάκι που του αρέσει να κάνει αταξιες και να ζουζουνίζει από δώ κι από κεί!!
μπιιιιιιιιζ όλους τους αγαπώ αρκεί να μην κρατάνε μυγοσκοτώστρα
Φεβ 02 2010 12:10
iristella → Black Rock
Ναι ναι καλά. Ψέμματα λες. Να με ξεφορτωθείς θες .
Ζε μ αγαπάς. Τ^Τ
Φεβ 02 2010 12:07
Black Rock → iristella
εγώ κακιά! μα θα σε βοηθήσω να ξεπεράσεις τους φόβους σου!
Yeah,I'm hell of a junkie
Φεβ 02 2010 12:05
iristella → Black Rock
Γι αυτό και εγώ φροντίζω να σου παρασχω την ημερήσια δόση σου. :3
Kαι ας θέλεις να με βάλεις σε αεροπλάνο κακιά!!!
Φεβ 02 2010 12:04
Black Rock → iristella
τσουν :3 είναι ναρκωτικό σκέτο. Ξέρεις πως είναι μια μέρα χωρίς ιγκιρισού? Θάνατος σου λέω!
Φεβ 02 2010 12:02
iristella → Black Rock
Έτσι είμαι εγώ και ούτε μπορώ ούτε και θέλω να αλλάξω.
Έτσι είμαι εγώ να ονειρεύομαι hetalia μου είιιιιιναι αρκετό.
:3
Φεβ 02 2010 11:58
Black Rock
ναι,είναι τόσο άθλιο το προφίλ μου αυτή τη στιγμή που αρχίζει να μου αρέσει κιόλας.
Πρέπει να τα έχω χάσει εντελώς...
Φεβ 01 2010 20:27


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
