Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Dante80Black Rock

[IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/rocky-arms-l-poster.jpg[/IMG]
Μάρ 18 2010 13:30
Φωτογραφία

Black RockDante80

σε προειδοποιώ από πρίν να ετοιμαστείς αναλόγως για κάτι που σου φτιάχνω...ελπίζω να το τελειώσω σύντομα
Μάρ 18 2010 13:22
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

Magnificent, young lady! You have excelled in the fine art of animated signature making! The demonstration of your skills in creating clever and witty pieces of work, such as the one you have kindly presented to me, has literally left me speechless. You are clearly an artistic force to be reckoned with. *sips tea* Here is a complimentary gift for your splendid image. [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1249718799726.png[/IMG]
Μάρ 13 2010 18:27
Φωτογραφία

Black RockKenny

[IMG]http://img690.imageshack.us/img690/3329/28312729.gif[/IMG] ειλικρινά δεν άντεξα
Μάρ 13 2010 17:54
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

Uploading the original for great justice. [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/79cf6fb40f7d108f73ed95a83bebf106.jpg[/IMG]
Μάρ 13 2010 15:20
Φωτογραφία

Dante80Black Rock

Είσαι τρομάρα σου, είσαι....XD
Μάρ 13 2010 14:52
Φωτογραφία

Black RockDante80

αν είναι να παθαίνεις εγκεφαλικό καλύτερα να μην κάνω πολλά πράγματα. Τώρα τελευταία νιώθω οτι είμαι δημόσιος κίνδυνος
Μάρ 13 2010 14:06
Φωτογραφία

Dante80Black Rock

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/6e23358ec05985db3a83bab07338907e123.jpg[/IMG] λάου λάου παίδιον, εξάλλου τώρα προσπαθώ να ξεπεράσω το εγκεφαλικό από το [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Sarah set που μου έδωσες.....[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]on hiatus για κανα δίμηνο, [/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]σε πρήζω αργότερα...:gotit: Εκ μέρους των εναλλακτικών μας εαυτών, σας ευχαριστούμε τα μάλα που μας φτιάξατε τον μήνα. :joyful: [IMG]http://i44.photobucket.com/albums/f9/Dante80/arigato_gozaimashita_0.jpg[/IMG] [/SIZE][/FONT]
Μάρ 13 2010 13:54
Φωτογραφία

Black RockDante80

προσπάθησα στην αρχή με αυτό αλλά η ποιότητα του είναι άσχημη και δεν ξέρω από καθάρισμα. Εντάξει θα το ξαναπροσπαθήσω αν σου αρέσει τόσο πολύ εντάξει θα σου αλλάξω το ανα αν είναι,απλά εμένα προσωπικά μου αρέσει να χρησιμοποιώ την ίδια εικόνα για ωραιότερο αποτέλεσμα στο σετ
Μάρ 13 2010 13:44
Φωτογραφία

Dante80Black Rock

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]FUCK YEAH:nod2: *faints* * [url]http://denver.rockymountainnews.com/art/sports/080507ct500.jpg[/url] * Και μια χαρούλα. Θα μπορούσαμε σε ένα εναλλακτικό σετ να δοκιμάσουμε το scan που είναι τα παιδιά πάνω στο robot με το ηλιοβασίλεμα?...το θεωρούσα πάντα σαν το καλύτερο κομμάτι της δουλειάς, αλλά είναι υπερβολικά δύσκολο να μπει σε οριζόντια sig...επίσης αν είναι δυνατόν, άλλο άτομο σε ava και άλλο σε sig:blingeye2: Σε πρήζω I know....από την χαρά μου είναι....:zetsubou: [/SIZE][/FONT]
Μάρ 13 2010 13:37
Φωτογραφία

Black RockDante80

πολύ αργά. Μου ήρθαν ιδέες [IMG]http://img689.imageshack.us/img689/6454/dantesig.jpg[/IMG] [IMG]http://img24.imageshack.us/img24/7011/dantejt.jpg[/IMG] για οποιαδήποτε αλλαγή εδώ είμαστε
Μάρ 13 2010 13:10
Φωτογραφία

Dante80Black Rock

Δεν τα βιάζομαι ρε παιδί, ίσα ίσα μάλιστα.....ΛΑΟΥ ΛΑΟΥ, προχώρα με την σελίδα σου και βλέπουμε...^^
Μάρ 13 2010 13:06
Φωτογραφία

Black RockDante80

με βρήκες σε άσχημη στιγμή αφου εδώ και πόσες μέρες παιδεύομαι για το νέο μου προφίλ στο My Anime List. Παρόλα αυτά θα το κάνω σε λιγάκι αφού το υποσχέθηκα. Περίμενε αποτελέσματα σύντομα
Μάρ 13 2010 11:54
Φωτογραφία

Dante80Black Rock

Καλημέρες....^^ [url]http://rapidshare.com/files/362337094/NTHT.rar.html[/url] Επιτέλους τα έβγαλα ο κόπανος....ΧD Πάρτε ιδέες, ψάχνω κάτι σε 600χ200 και 150χ150....cheers...^^
Μάρ 13 2010 04:59
Φωτογραφία

Black Rock → Serestrum

τώρα το πρόσεξα οτι ακούει μουσική. Α ε τότε αλλάζει το θέμα. Ναι απόλυτη θεά μου θα αμαρτήσω! θέλω το μηλάκι μου τωραααααα... Τ_Τ
Μάρ 09 2010 23:59