Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Black Rockiristella

[IMG]http://img685.imageshack.us/img685/3048/ohoh.gif[/IMG]
Ιούν 18 2010 22:08
Φωτογραφία

Black RockKenny

κοντεύω να εκραγώ κυριολεκτικά. Γράφω λογισμό 2 παρακευή και πρέπει να λιώσω στα διαφορικά και στις παραγώγους αλλά αυτός το βιολί του. και μιας και βλέπω αρχίσατε πάλι να μαλλιοτραβιέστε για την θεά αφήνω αυτό εδώ [IMG]http://img819.imageshack.us/img819/6602/20c67052a5f2767f89fbadf.jpg[/IMG] αν και κανονικά δεν θα έπρεπε γιατί ακόμα να χωνέψω τα 4 που φάγαμε >.< Σκατά, τον ακούω να κατεβαίνει απότε την κάνω πάλι...
Ιούν 16 2010 17:04
Φωτογραφία

Mad_HatterBlack Rock

[IMG]http://i45.tinypic.com/98h65c.jpg[/IMG] Go Germany go!
Ιούν 16 2010 17:02
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Black Rock

OH DESIRE!
Ιούν 16 2010 17:01
Φωτογραφία

Black RockMad_Hatter

did someone mention football? [IMG]http://img121.imageshack.us/img121/6033/86bcb7b0af68c2086b3f79e.png[/IMG]
Ιούν 16 2010 16:55
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

OMG... αυτός δεν θέλει αδελφή... υπηρετικό προσωπικό θέλει. x__x
Ιούν 16 2010 16:54
Φωτογραφία

Black Rock → The Tragic Prince

look what i found [IMG]http://img59.imageshack.us/img59/9475/animepaperwallpapersfulu.jpg[/IMG]
Ιούν 16 2010 16:47
Φωτογραφία

Black RockKenny

τι υπομονή...ενέσεις θέλω...τώρα μόλις βγήκε έξω στο μπαλκόνι να μου πεί οτι θέλει να του γεμίσω την μπανιέρα με νερό για να κάνει μπάνιο. ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
Ιούν 16 2010 16:43
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

Nice set. ^^ Επίσης, υπομονή. T__T
Ιούν 16 2010 16:20
Φωτογραφία

Black Rockiristella

πίστεψε με ούτε αυτό δεν μπορώ να κάνω... Από την στιγμή που κάποιος μιλήσει στο msn με πρήζει με ερωτήσεις. Ποιός είναι, αν τον ξέρει που τον ξέρω...ευτυχώς πηγε στον ξάδερφο μου τώρα και έχω κανένα τέταρτο τώρα να γυρίσω... μέχρι και το TF2 μου έκανε επιδρομή. Πάλι καλά που είναι όλοι απασχολημένοι τώρα και δεν είχα κανένα επεισόδιο. *sigh*
Ιούν 16 2010 16:14
Φωτογραφία

iristellaBlack Rock

ιιιιι κουράγιο ρε συ. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά από ότι ακούω. Υπομονή και όταν δυσκολεύουν τα πράγματα έλα σε εμάς για ψυχολογική υποστήριξη. :3
Ιούν 16 2010 01:52
Φωτογραφία

Black Rockiristella

sniiiiiiiiiif....Μου έστειλαν τον αδελφό μου παραμάζωμα για να με προσέχει(λέέέέμε τώρα) και εκτός από το ότι είναι συνέχεια από πάνω μου θέλει να του μαγειρεύω,να του καθαρίζω και να του έχω φρέσκο νερό κρύο κρύο από το ψυγείο! Help me! Please! *cries in agony while trying to study programming*
Ιούν 16 2010 01:21
Φωτογραφία

Black Rock → Serestrum

τα είδα όλα και σήμερα... *presses the button* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ιούν 10 2010 21:16
Φωτογραφία

Serestrum → Black Rock

[IMG]http://img815.imageshack.us/img815/2690/dvlmhcjpg.gif[/IMG]
Ιούν 10 2010 12:27
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

Δύσκολο... αλλά παίζει να το κάνω. :P
Ιούν 09 2010 18:20