Jump to content


Community Status Updates


Photo

VampireGirlization → shinigami94

χα0χ0α0χ0α ειπες κοιτας διαφορα μηπως ηθελεσ να πω κατι αλλο???
Mar 13 2011 21:23
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Δεν νομίζω πως πρέπει να το συζητήσουμε και εδώ. xD
Mar 13 2011 21:21
Photo

VampireGirlization → shinigami94

διαφορα ε???? μμμμ.... τι ετοιμαζεσαι να με καταπληξεις με τις επομενες χορευτικες σου κινησεις????? παλι θα μας εχουν στο στοχαστρο ολοι??? και το ζευγαρακι δεν θα ξεκολαει απο διπλα μας??? χ0α0χα0χα
Mar 13 2011 21:18
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Κοιτάζω διάφορα
Mar 13 2011 21:17
Photo

VampireGirlization → shinigami94

ααα τιποτα ετσι το πα..... τι κανεις μεσα??
Mar 13 2011 21:13
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Ναι. Γιατι?
Mar 13 2011 21:11
Photo

VampireGirlization → shinigami94

μπα εισαι μεσα???
Mar 13 2011 21:10
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Α εκεί δεν έχω πρόβλημα. Λέμε όποιο θες. :P
Mar 12 2011 02:07
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

:hihi2: Το τραγούδι να φανταστώ θα είναι το Dress ή το Gessekai? xD
Mar 12 2011 01:52
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

:hihi2: Έλα ρε. Είσαι μεγάλος. Ξέρεις εε, όταν δυο "μεγάλα" μυαλά συναντιούνται είναι και το αχτύπητο δίδυμο. Θα περπατάμε στο δρόμο της Αθήνας (λέμε τώρα), θα μας ρωτάνε οι Ιάπωνες "Where is Acropolis?", θα τους πέρνουμε από το χέρι και θα τραγουδάμε Buck-Tick. :hahaha: Oh the mental image :hahaha:!
Mar 11 2011 23:44
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Έπρεπε.:hihi2: Έπρεπε σήμερα να φύγω για το σχολείο και εγώ καθόμουν στον υπολογιστή και άκουγα το uzu! Ευτυχώς που το σχολείο βρίσκεται σχετικά κοντά. Το παρατήρησα και εγώ.Και όχι μόνο. Είδα στο currently watching anime thread το Record of Lodoss War.Δεν πέρασε μια εβδομάδα που το κατέβασα xD
Mar 10 2011 20:23
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Έπρεπε να σε είχα προεδιοποιήσει για το Uzu. :P Τι πράγμα είναι αυτό όμως; Πόσο πολύ μοιάζουμε μουσικά; :P
Mar 10 2011 20:11
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Glad you like them :) Με την ησυχία σου :P
Mar 09 2011 14:43
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Προς το παρόν έχω ακούσει πολύ λίγα.:hot: Δυστυχώς,δεν έχω χρόνο. Παρόλα αυτά άκουσα Versailles (Noble+Lyrical Sympathy),απο Onmyouza τα κομμάτια:Kokui no Tenyo & Kuchizuke,απο Janne Da Arc το vampire και απο Malice Mizer 2-3 τραγούδια. Είναι όλα μια χαρά! Επίσης βρίσκονται στον υπολογιστή μου Janne Da Arc and Malice Mizer discographies και κατεβαίνει των Acid Black Cherry! Θα βάλω Kaggra & Gackt,όσα βρώ,να κατεβαίνουν. ^^ Θα ακούσω κι αλλα κατα τη διάρκεια της ημέρας.(μόλις γυρίσω απο το φροντηστήριο)
Mar 09 2011 14:38
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Πώς σου φάνηκαν οι προτάσεις μου; :)
Mar 09 2011 00:00