well, εδω ερχεται και κολλαει η διαφορα στο gameplay. τα τζαπανιζ ειναι on rails και απλα προχωρας ενα σεναριο και μαχες μαχες μαχες, ενω στα δυτικα ειναι τοσο ανοιχτος ο κοσμος και υπαρχουν τοσοι παραμετροι, διαφορετικα πραγματα να κανεις καθως και πολλοι τροποι να τα κανεις, που σιγουρα κατι θα στραβωσει.
φυσικα δεν συγχωρω τα λαθη και με ενοχλει κατι που πληρωνω να εχει bugs και εχω στειλει στο διαολο πολυ κοσμο, απλα τονιζω τη διαφορα.
επισης, απαραδεκτους ποιους λες? τους φαν, που το αγορασαν (οπως δεν εκανες εσυ), το αγαπησαν και εκατσαν και επενδυσαν δεκαδες ωρες για να το κανουν καλυτερο για ολους? αν εννοεις αυτο εισαι εντελως φαουλ...
Κατ αρχας ποτε δεν ειπα οτι μου αρεσουν οι ελευθεροι κοσμοι.Οσο πιο οn rails και γραμμικο τοσο το καλυτερο για μενα.Παρολ αυτα,πολλα δυτικα ενω υποσχονται μια υποτιθεμενη,ελευθερια στον παικτη,στην ουσια ειναι αρκετα περιορισμενα και προβληματικα.Χιλιες φορες καλυτερα ενα πανεμορφο γραμμικο παιχνιδι παρα ενα buggy με δηθεν ελευθερο κοσμο που σου σπαει τα νευρα και δεν σου ρχεται καν διαθεση να τον εξερευνησεις.
Και σχετικα με τα πραγματα που μπορεις να κανεις well παρε το persona 3 και 4 για παραδειγμα.Μπορεις να ασχοληθεις με club activities,να δουλεψεις σε part time jobs,να εξερευνησεις dungeons,κανα dating sim element,κοινωνικοι δεσμοι με Impact στο gameplay και αλχημειες για δημιουργια δαιμονων.Well,δεν παρατηρησα ουτε ενα προβληματακι οσο επαιζα.Δεν ειπα πως ειναι τελεια φυσικα αλλα η περιγραφη "σεναριο/μαχες repeat x131231" ταιριαζει μονο στο Final Fantasy XIII που ειναι πολυ μετριο κατ εμε και δεν προχωραει καθολου την σειρα κατ αρχας και το ειδος γενικοτερα.
Επισης αυτο που τονισα και πριν ειναι ενας βασικος παραγοντας σε οτιδηποτε που θελει να λεγεται rpg.Kαι αυτο ειναι οι χαρακτηρες.Προτιμω με διαφορα να βλεπω ολοκληρωμενες προσωπικοτητες που δεν εχεις καμια απολυτως επιρροη πανω τους,παρα δηθεν διαμορφωση χαρακτηρα που ακομα και αν δινεις τις δικες σου επιλογες στο διαλογο και στις πραξεις τους,στην ουσια ειναι...κουφιοι (Fallout και Fable πχ και ας μου αρεσει το πρωτο).Τουλαχιστον οταν χειριζεσαι silent protagonist σε παλια jrpg περιτρυγιριζοσουν απο μια αξιαγαπητη ομαδα που γεμιζε και με το παραπανω το κενο.
Σχετικα με το temple,δεν ηξερα οτι fans ειχαν ασχοληθει για την ολοκληρωση του.Χαρα στο κουραγιο τους τοτε.Νομισα οτι η εταιρεια πηγε να μπαλωσει τα σπασμενα οπως γινεται συνηθως.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Hanzo: 11 Νοέμβριος 2010 - 22:19