~Hibike! Euphonium~
(το όργανο δεν το ακουμπάνε ποτέ έτσι κάτω.......)
Χαρά και πανικός για ένα ακόμα anime που θέλει να εξερευνήσει τον κόσμο της μουσικής. Τι (δεν) θα μπορούσε να πάει στραβά
Υπόθεση
Η ιστορία ξεκινά με την αρχή της σχολικής χρονιάς και την πρωταγωνίστρια Kumiko Oumae, παίχτρια του ευφωνίου στο γυμνάσιο, να ξεκινά την πρώτη τάξη του λυκείου.
Έχοντας παρελθόν με την μουσική, επισκέπτεται μαζί με τις συμμαθήτριες της, Hazuki και Sapphire, την ορχήστρα του σχολείου και (παρόλο που είναι απαίσια) αποφασίζουν να γραφτούν.
-
Γενικά η σειρά επικεντρώνεται στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ορχήστρα και στις σχέσεις των μελών της, καθώς και τον στόχο τους να φτάσουν στα nationals.
Την σειρά, η οποία βασίζεται στην ιστορία της Takeda Ayano, σκηνοθετεί ο Ishihara Tatsuya και την μουσική την έχει επιμεληθεί ο Matsuda Akito.
Άρχισε να προβάλλεται στις 8 Απριλίου και αποτελεί κομμάτι της ανοιξιάτικης σαιζόν του 2015.
PVs:
τέτοια μας δείχνουν και στέλνουμε τις προσδοκίες στα ταβάνια
Προσωπικά, όταν είδα το θέμα ενθουσιάστηκα μιας και τα music anime δεν είναι πολλά, και μερικά δεν επικεντρώνονται καν στην μουσική *cough* sakamich *cough*. Από την άλλη Kyoani happened και όλα ξαφνικά γίνανε moe, οπότε πριν ξεκινήσω την σειρά είχα αρκετές αναστολές (+ το πρόβλημα που έχει το poster), στο πως μπορεί να εξελιχθεί.
Οι δύο κύριοι φόβοι ήταν πως είτε το οτι θα ξεχνιόταν η μουσική και θα βλέπαμε γλυκά ματάκια να λάμπουν και μάγουλα να κοκκινίζουν, είτε το ότι η μουσική θα ήταν οκ, αλλά όλα τα υπόλοιπα θα ήταν για πέταμα.
Τελικά βλέποντας μέχρι το 3ο επεισόδιο, κατάφερε δημιουργήθηκε ένα νέο και απρόβλεπτο πρόβλημα .
Για να πω την αλήθεια, δεν μου αρέσει καθόλου η συμπεριφορά κανενός απέναντι στην λέσχη. Δηλαδή οκ, να πάνε στο καλό οι μαθητές και οι καινούργιοι και οι ανίδεοι, αλλά τουλάχιστον η αρχηγός του club, ο διευθυντής και τα πιο έμπειρα μέλη, έχουν θέμα.
Βλέπουν πως υπάρχει πρόβλημα και πως οι περισσότεροι τεμπελιάζουν χωρίς να κάνουν την απαραίτητη εξάσκηση και αντί να τους στρώσουν σε κάτι πιο μεθοδικό κάνουν συναντήσεις.
Είναι σαν να μην θέλουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που υπάρχει άμεσα γιατί φοβούνται (?) ή δεν έχουν την δύναμη να πατήσουν πόδι, ή απλα η παραγωγή να ήθελε ένα πρόβλημα και να σκέφτηκε αυτό, χωρίς να κάτσει να αναρωτηθεί το εάν όντως στέκει.
Don't get me wrong, δεν λεω πως δεν είναι όντως πρόβλημα η απουσία ενδιαφέροντος από κάποιους σε μια ομαδική δουλειά, αλλά εφόσον μιλάμε για ένα εύκολο κομμάτι, τότε με την ελάχιστη εξάσκηση τις ώρες που έχουν τα club activities θα έβγαινε πολύ καλύτερα από τον τρόπο που ακούστηκε.
Και αυτό οδηγεί στο να σκεφτεί κανείς ποιο ήταν το πρόβλημα στην εκτέλεση. Τα δύο κυριότερα ήταν η απουσία ρυθμού και συγχρονισμού και το ασταθές πάτημα στις νότες. Και τα δύο μπορούν να λυθούν αρκετά εύκολα στην individual practice εάν τα πάρουν ήρεμα ένα-ένα, και μετά να προσθέτουν όλο και περισσότερα μέλη.
Και εντάξει, ξαναλέω, ας έχει που δεν το ξέρουν αυτό τα περισσότερα μέλη, άντε και οι έμπειροι, αλλά τουλάχιστον ο καθηγητής θα μπορούσε να τους πει τι περίπου να κάνουν.
Άλλωστε όταν κλήθηκαν να παίξουν μπροστά στον καθηγητή, όλοι προσπάθησαν.
Tl;dr το πρόβλημα είναι τόσο γελοίο που αντιμετωπίζεται εύκολα imo και δεν αξίζει τόσο χαμό για αυτό.
Εάν κάνω λάθος ή αν υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβα, συγγνώμη, δεν έχω πρόβλημα να ακούσω οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με αυτό.
Κλείνοντας ορίστε λίγη αγάπη και λίγες πληροφορίες στο ευφώνιο, που δεν έχει την αναγνώριση που του αξίζει:
Το Ευφώνιο, αερόφωνο, ανήκει στη γενική κατηγορία του Κόρνου. Η οικογένεια του Κόρνου έλκει την καταγωγή της από το προϊστορικό ζωϊκό κέρας, και το κυνηγετικό ή ταχυδρομικό κέρας με τις περιελίξεις των μεταλλικών σωλήνων. Το Ευφώνιο ανήκει στην ειδική υποκατηγορία των Κόρνων, κόρνα με κλειδιά, και συγκεκριμένα στα Φλικόρνα ή Φλύγκελχοεν (flugelhorn). Τα Φλικόρνα εμφανίστηκαν στις αρχές του 19ου αι. στην Αυστρία, όταν τοποθετήθηκαν στα Κόρνα με κλειδιά περιστρεφόμενες βαλβίδες. Ο σωλήνας τους είναι κωνικός και φαρδύς, παράγοντας έτσι γεμάτο και μαλακό ήχο. Την οικογένεια απαρτίζουν, κατά φθίνουσα σειρά του τονικού ύψους, τα: Φλικόρνο, Αλτικόρνο, Τενόρο Κόρνο σε σχήμα ωοειδές ή Τούμπας, Βαρύτονο ή Ευφώνιο σε σι ύφεση σε σχήμα ωοειδές ή Τούμπας, σε σι ύφεση, Μπάσσα Τούμπα, Διπλή Τούμπα (συνδυασμός Μπάσσας και Κοντραμπάσσας Τούμπας με βαλβίδα μετατροπής), Κοντραμπάσσα Τούμπα.