Aυτο που με εχει τραβηξει ειναι οτι το οτι το Guild Wars σε αντιθεση με οποιοδηποτε MMo που εχω δει μεχρι τωρα,δεν εχει 30 abilities ανα class.
Κατ'αρχας,μην νομισετε οτι μιλαω για facerolling (WoLK paladins σταματηστε να μισοκοιτατε το post μου!) , ωστοσο εχοντας παιξει wow απ'το 2005, περα απο καποιους αλλους λογους που με εκαναν να το παρατησω ηταν το γεγονος οτι αρκετα class ειχαν 30+ abilities (αυτο το προβλημα αρχισε να εμφανιζεται μετα το WoLK) ενω χρησιμοποιουσαν μονο τις 9 (και πολλες ειπα) για το PVE και μερικες παραπανω για το PVP,πλην τα macros που της εκαναν να φαινονται ακομα λιγοτερες.
Και εδω εμφανιζεται το παραδοξο, στα 85lv ειχα τοσες πολλες abilities που μου εφερναν πονοκεφαλο,και χρησιμοποιουσα την συντριπτικη μειωνοτητα τους ενω παραλληλα ενοιωθα σαν να μου λεει καποιος "ρε μηπως επρεπε να εχεις και αυτην την ability στα cast bars σου?" και εγω να λεω "μα αμα δεν την χρησιμοποιω ποτε τι να την κανω,να την εχω στην οθονη μου για διακοσμιτικο UI?".
Το Warhammer online καπως την παλεψε την κατασταση και πιστευω πως ηταν καλυτερο απ'το wow σε αρκετους τομεις (τρελο world pvp , σχετικο απλο pve) , ωστοσο το βρηκα καπως βαρετο (δεν ξερω γιατι, μαλλον επειδη οι φιλοι μου δεν ελεγαν να παρατησουν το wow και εμεινα μονος μου στο τελος).
Το GW2 δεν εχει λιγα skills (εχει βεβεα λιγοτερα απ'το πρωτο, αυτο ειναι συγουρο!), μα κανει οτι μπορει να μην στα πεταει στη μαπα ενω παιζεις. Τα διαφορα proffessions εχουν 15 skills μες στην μαχη συν τα trademark του proffession σου. Αυτα ειναι:
5 απ'τα οπλα που κρατας.
5 απ'τα εναλακτικα οπλα στη θεση ΙΙ που μπορεις να κανεις quickswich.
1 heal στο κουμπι 6.
3 utility στα κουμπια 7,8 και 9,
1 elite skill στο 0.
1-4 (εξαρτατε απ'το class) proffession trademark skills στα f1,f2,f3,f4
Εξερεση αποτελουν ο Elementalist και ο Engineer που εχουν πρωσβαση σε 25 skills στη μαχη, αλλαζοντας τα elements και τα toolbelts, για να εξισοροπισουν το γεγονος οτι δεν μπορουν να κρατισουν πολα ιδη οπλων.
Το Heal, τα utility και το elite μπορεις να τα αλαξεις αναπασα στιγμη οταν εισαι εκτως μαχης, με αλλα που εχεις βρει.
Το παιχνιδι δεν εχει λιγα skills. Απλα τα εχει καλα τακτοποιημενα και φρωντιζει να μην τα εχεις ολα μπροστα σου και σε μπερδεβουν.
Ωστοσο πολυ φοβαμαι,πως ασχετως του ποσο καλο ειναι αυτο το παιχνιδι (GW2) θα πρεπει να αλλαξω ολο τον υπολογιστη μου για να μπορω να παιξω χωρις απειρα crashes:terror2:
listen to the developer"We don't have any specific system requirements yet, but I Will say that the video cards we got from E-bay to test the game are imposible to find anymore"
Και για να εκφρασω και λιγο την δυσπιστια μου,το non 3 role trinity και το οτι ολα τα classes θα μπορουν να κανουν ολους τους 3 ρολους, ειναι πως να το πω....πολυ επικινδυνα ριζοσπαστικο...
Το content, τα AI, και το παιχνιδι θα ειναι ισοροπιμενο με αυτον τον κανονα στο μυαλο.
π.χ.
Σε μια συνεντευξη ανεφεραν οτι τα AI των εκθρων δεν θα ακολουθουν παντα την γνωστη συνταγη με το Agro...
Εχας χαζος εκθρως θα κινιγισει τον τελευτο παιχτη που του εκανε ζημια.
Ενας πιο εξιπνος θα κινιγισει τον παιχτη που ειναι πιο αδυναμος.
Αλλος θα παει για τον κοντινοτερο.
Ετσι αν ενας εκθρος ας πουμαι εχει πολυ life, μια στρατιγικη ειναι (για παραδιγμα), να τον πασαρετε ο ενας στον αλλο, και οστε οι αλλοι παιχτες να healαροντε.
Αλιος αν ενας εκθρος συγκεντρονει την πρωσοχη του στον πιο αδυναμο της ομαδας, ρηχνετε ολα τα buff, ή support skills και ασπιδες σε αυτον και φρωντιζετε να μην τον φτασει ποτε.
Edited by Kite, 18 January 2012 - 00:44.