Τον Φεβρουαριο του 1998 στην Αμερικη ειχε κυκλοφορησει απο την Square Enix το Xenogears για Playstation 1,ενα παιχνιδι ρολων(RPG,role-playing game).Δυστυχως επισημα στην Ευρωπη δεν εφτασε ποτε.Πολλοι ειμασταν τυχεροι και το ειχαμε σε πειρατικο,αλλοι παλοι καταφεραν να το εχουν σε αυθεντικη μορφη.
Το παιχνιδι εχει ως βασικο πρωταγωνιστη τον Fei,ο οποιος κατοικει σε ενα μικρο,απομονομενο αγροτικο χωριο εδω και 3 χρονια μη εχοντας κανενα στοιχειο για το παρελθον του,οσπου καποια στιγμη αρχιζει το βασανιστικο του ταξιδι σε αναζητηση της ταυτοτητας του.Κατα την διαρκεια του ταξιδιου του οχι μονο θα ανακαλυψει την πραγματικη του ταυτοτητα,αλλα θα ανακαλυψει και την πολυπλοκη προιστορια του πλανητη καθως και τον πραγματικο ρολο των ανθρωπων που κατοικουν σε αυτον.Η ιστορια και η πλοκη ειναι τοσο βαθιες και πολυπλοκες που συχνα σε μπερδευει,μεχρι να ξεσκεπασεις περισσοτερα μυστηρια.Αν αποκαλυψω περισσοτερα απο την πλοκη του παιχνιδιου ισως να καταστρεψω το ενδιαφερων καποιων που δεν το εχουν παιξει και πραγματικα δεν θελω κατι τετοιο.Η αναζητηση του Fei ειναι ενα μυστηριο για καθε παιχτη που πρεπει να το ακολουθησει και να το λυσει μονος του.
Το συστημα του παιχνιδιου ειναι βασισμενο στα κλασικα RPGs της εποχης αλλα με παρα πολλα καινουρια-ευχαριστα θα ελεγα-στοιχεια που το κανουν να απεχει μακραν απο ολους τους προκατοχους του.Τον συστημα μαχης που εχει ενσωματωσει η Square στο συγκεκριμενο RPG ειναι παρομοιο με των προκατοχων του αλλα το καινουριο στοιχειο που συναρπαζει ειναι ενα μοναδικο συστημα combo attack που επιτρεπει στον χαρακτηρα να προκαλεσει μεγαλητερη φυσικη ζημια βαση του ποσους ποντους επιθεσης εχεις.Για παραδειγμα καθε συμβολο στα κουμπια του χειρηστηριου ανταποκρεινονται σε ενα διαφορετικο τροπο επιθεσης που επιφερει την αναλογη ζημια στον αντιπαλο.Οσο περισσοτερη ζημια κανει μια επιθεση τοσους περισσοτερους ποντους επιθεσης καταναλωνεις.Αν δυναμωσεις τον μετρητη ποντων επιθεσης σου κανοντας ελαφρες επιθεσεις μπορεις να εξαπολυσεις ποικιλες υπερκινησεις,τις οποιες μαθαινεις κατα την πορεια του παιχνιδιου.Αυτο το συστημα μαχης-για την εποχη του-ηταν μακραν το ποιο καινοτομο χαρακτηριστικο που ειχε εμφανιστει τοτε στα RPGs της εποχης και προσεφερε ενα μαγελητερο επιπεδο αλληλεπιδρασης στην μαχη χρησιμοποιωντας μονο ενα πληκτρο επιθεσης.
Μα η μεγαλητερη καινοτομια και διαφορα του απο ολα τα αλλα μεχρι τοτε RPGs ηταν η χρησιμοποιηση τεραστιων Mechas(Gears) στην μαχη.Το συστημα μαχης αλλαζε και παλι.Οι ποντοι επιθεσης(AP) εδιναν την θεση τους στα επιπεδα επιθεσης τα οπια ανεβαζες κανοντας ελαφρες επιθεσεις.Καθως το επιπεδο επιθεσης ανεβαινε,ο χαρακτηρας μας ηταν ικανος να κανει τρομερες,ακομη και τελειως καταστροφικες επιθεσεις!Η εμπειρια του να χειριζεσαι ενα τοσο τεραστιο Mecha και να παλευεις με τεραστιους αντιπαλους ηταν μια οπτικη πανδεσια για την τοτε εποχη των RPGs.Για εμενα προσωπικα εχει το ποιο ανεπτυγμενο συστημα μαχης και κατεχει μια εξαιρετικη θεση αναμεσα στα RPGs ακομη και σημερα.
Οπτικα δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο.Μια μιξη 16και 32bit κοσμων οπου εβαζε ολους τους χαρακτηρες σε εναν 3D πολυγωνικο κοσμο.Τα αποτελεσματα ηταν παρομοια με τα πανεμορφα σχεδιασμενα στο χερι γραφικα του Breath of Fire III.
Οσον αφορα τον χειρησμο μπορουσες να κανεις σχεδον τα παντα!Καθως προχωρουσε το παιχνιδι επρεπε να μαθεις καινουριες τεχνικες,να σκαρφαλωνεις και να πηδας απεναντι.Αυτο εκανε τη εξερευνηση ποιο συγκλονιστικη,προσθετοντας της μεγαλητερο βαθος.Δεν ειχε καμια σχεση με τα τοτε παιχνιδια της εποχης.Πολυπλοκο αλλα συναμα ευχαριστο.Η δυσκολια διαδεχοταν την ευχαριστηση καθε φορα που ξεπερνουσες και ενα καινουριο εμποδιο με τον ερχομο της ανταμοιβης!
Αν ειστε λατρεις των πραγματικων RPGs και δεν το εχετε στα χερια σας πιστεψτε με δεν ξερεται τι παιχνιδι χανεται.Το σεναριο του ειναι απιστευτο.Η μουσικη ειναι πολυ ευχαριστη και ταιριαζει απολυτα σε καθε σκηνη.Θα χρειαστει να το παιξετε αρκετες φορες για να ξεκλειδωσετε τα παντα.Μιλαμε για πολλες ωρες διασκεδασης.
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=KyVRSim-fQI[/YOUTUBE]
Edited by rahxephon, 11 January 2011 - 22:02.