παντως λευτερη, το αν θα ειναι η καλυτερη ελληνικη δραματικη σειρα που γυριστηκε ποτε δεν θα το μαθουμε εμεις γιατι εχουμε χασει αρκετες ελληνικες σειρες των περασμενων δεκαετιων πριν την ελευση της ιδιωτικης τηλεορασης και πολλες δεν προκειται να ξαναπροβληθουν.
Πρεπει δηλαδη να γραψει μια βρεττανιδα ενα βιβλιο για να κινηθουν οι υπευθυνοι να ριξουν χρημα, ενω υπαρχουν τοσοι ελληνες λογοτεχνες παλιοι και νεοι, κρητικοι και εκτος κρητης.
Δεν ξερω, ολο αυτο το σκεπτικο δεν μου αρεσει και ποτε δεν κρινω μια σειρα με το ποσο χρημα επεσε.
Το κακο που εκαναν τα καναλια αυτα στη τηλεοραση ειναι ανεπανορθωτο.
Θα δω και τα υπολοιπα επεισοδια, απλα με ξυνιζουν και με ξενιζουν ολα αυτα.
Για το ότι δεν θα ξαναπροβληθούν σειρές των περασμένων δεκαετιών φταίει αποκλειστικά και μόνο η δημόσια τηλεόραση (που δεν φρόντισε να τις διατηρήσει για τις μελλοντικές γενιές), όχι η ιδιωτική. Η ελληνική δημόσια τηλεόραση κι αν διέπραξε εγκλήματα κατά της τέχνης. Να λέμε τα καλά, να λέμε και τα στραβά.
Από κει και πέρα, δε νομίζω ότι η εθνικότητα του συγγραφέα επηρρεάζει το αν κάτι θα γίνει δημοφιλές ή όχι. Δε νομίζω ότι ο κόσμος δίνει καν σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες. Το Νησί έχει γίνει επιτυχία από τα αποδυτήρια όχι τόσο λόγω της διαφήμισης που έχει δεχτεί, αλλά κυρίως διότι αγγίζει ένα πικρό κεφάλαιο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας με το οποίο ελάχιστοι έχουν ασχοληθεί.
Από όσες σειρές βασισμένες σε έργα ελλήνων λογοτεχνών έχω δει (Η Αγάπη Άργησε Μια Μέρα της Λιλής Ζωγράφου, Όταν Ήμουν Δάσκαλος του Ιωάννη Κονδυλάκη, κι ένα έργο του Δημήτρη Ψαθά που δεν θυμάμαι τίτλο, όλα στην ΕΤ1 ασφαλώς), όλα τους ήταν εξαιρετικά. Το Νησί όμως πιστεύω ότι δίνει το κάτι παραπάνω. Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι υπάρχουν κι άλλα έργα ελλήνων λογοτεχνών που μπορούν να γίνουν εξαιρετικές σειρές, αλλά από την άλλη δε νιώθω ότι έχουν "προτεραιότητα" έναντι έργων ξένων λογοτεχνών. Καλό να είναι, κι όποιος θέλει ας το έχει γράψει.