Αγορασα το παιχνιδι την Παρασκευη. 10/10
Η ιστορια του ειναι απλα καταπληκτικη,κυμαινεται γυρω απ'τον λογο που εκανε τον Big Boss να αρχισει να φτιαχνει το Outer Haven.
Συγκεκριμενα,μπορεις να στρατολογησεις τους εχθρους κατα την διαρκεια του παιχνιδιου,με εναν "guerilla" τροπο (δηλαδη με το να τους τοποθετησεις ενα εκτινασσομενο αλεξιπτωτο που τους εκτοξευει στον αερα και μετα ενα ελικοπτερο τους μεταφερει στο Μοther Βase,που ειναι το μελλοντικο Outer Haven) ή να στρατολογησεις διαφορα mercenaries με τον κλασσικο τροπο.Επισης,μπορεις να στειλεις τους στρατιωτες που εχεις στρατολογησει σε διαφορες αποστολες και αν νικησουν περνουν διαφορα επαθλα.
Τα μελη που στρατολογεις εχουν δεξιοτητες σε ενα ή και περισσοτερους απο τους παρακατω τομεις,και μπορεις να τους ενταξεις σε εναν απο αυτους:
1) Combat unit
2)R & D unit (οι μηχανικοι του Mother Base)
3)Μess Hall (αυτοι που ασχολουνται με την καθαριοτητα,τις προμηθειες και το φαγητο στο Mother Base)
4)Μedics
5)Inteligence team (που ασχολουνται με το combat inteligence και διαφορα αλλα)
Τελικα,το πιο δελεαστικο κατα την γνωμη μου πραγμα οσο αφορα τις δραστηριοτητες του Mother Βase ειναι το οτι μπορεις να κατασκευασεις το δικο σου Metal Gear! (Αλλα ειναι πολυ χρονοβορο) Αυτο εξαρταται με το αν θα προσπαθισεις να διασωσεις κοματια απο διαφορα unmanned units (που ειναι ολα boss) αντι να τα καταστρεψεις ολοκληρωτικα.
Τωρα οσον αφορα το gameplay,ειναι καλυτερο και απ'το MGS4 ,κατα την γνωμη μου.Ολο,το παιχνιδι ειναι χωρισμενο σε mini-missions,οπως στο MGS4 οταν αλλαζεις απ'το act 1 στο act 2,απλα συμβαινει περισσοτερο χωρις να αλλαζεις περιοχη.
Αρχικα,ενα απ'τα πλεονεκτηματα ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να επιλεξεις πως θα δουλευουν τα κουμπια.Δηλαδη,εγω για παραδειγμα ειχα προβλημα με τα default keybinds,διοτι ειμαι αριστεροχειρας και ετσι προσδιορισα τα keybinds με τον τροπο που ηταν καλυτερος για τα χερια μου.
Εχει ολα τα οπλα των προηγουμενων MGS (φυσικα ειναι στο version του 1970),το μονο μειωνεκτημα ειναι οτι τα οπλα δεν τα βρισκεις στον δρομο ή τα αγοραζεις οπως γινοταν στο MGS4,αλλα πρεπει το R & D team σου να αρχιζει να τα παραγει και το καταρφερνεις με το να ξοδευεις διαφορα points ετσι ωστε το R & D team να αρχισει την ερευνα.
Οσο αφορα το combat του Peace walker,ειναι περιπου το ιδιο με του MGS4. Η διαφορες ειναι οι εξης:
1)Το CQC ειναι σαφως καλυτερο και εχει νεα καρατιστικα κολπα.
2)Δυστηχως,δεν μπορεις ουτε να κινησαι ουτε να πυροβολεις καθως κανεις crawl.
3)Μπορεις να κουβαλας μονο 2 οπλα (1 main και 1 secondary) και 3 αλλα items που μπορουν να ειναι απο grenades μεχρι empty magazines και supply signals,και μπορεις να αλλαζεις τα items οταν τελειωνεις τα mini-missions.
Το μειωνεκτημα ειναι ο στοχος που κινειται λιγο αργα,αλλα για'υτο υπαρχει το "target assist",που βοηθαει πολυ στα headshots.Και μερικοι fans του MGS μπορει να δουν ως letdown τα boss του Peacewalker,διοτι τα περισσοτερα ειναι tanks ή unmanned units.
Οσον αφορα το plot του παιχνιδιου,αρχικα βρισκουμε τον Big Boss να εκπαιδευει τους στρατιωτες του εξω απο μια καλυβα στην Costa Rica (ειναι χρεωκοπημενος
),και ενας απ'την KGB ερχεται και του λεει να βοηθησει την Costa Rica σχετικα με εναν στρατο αγωστης ταυτοτητας που εχει εγκατασταθει εκει
και ως επαθλο της συνεργασιας τους,του δινει το Mother Base.Δεν θα επεκταθω περαιτερω,ειπα αρκετα.
Τελικα,θα ηθελα να πω,πως αυτο το παιχνιδι υποστηριζει το co-op mode,που κανει το παιχνιδι 10 φορες ευκολοτερο και διασκεδαστικοτερο,και συνιστω να παιξετε co-op.
Edited by KernaxVol, 20 June 2010 - 16:47.
ορθογραφικα λαθη + μερικα πραγματα που ξεχασα
"O Θεός είναι νεκρός." -Φρειδερίκος Νίτσε.
"Ο Νίτσε είναι νεκρός:άρα ο Νίτσε ειναι Θεός;:hmmm:" - 'Aναλογικός συλλογισμός'.
---
"Το πρόβλημα με τα δυαδικτυακά παραθέματα (quotes) είναι ότι δεν μπορείς να γνωρίζεις αν πραγματικά υπόθηκαν." -Αβραάμ λίνκολν (1809-1865).