Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Σύνδεση 

Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Φωτογραφία
* * * * - 3 Ψήφοι

Gundam Unicorn

• Please log in to reply
73 replies to this topic

#31 Mad_Hatter

Mad_Hatter

xyz scum

• Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 14 Μάρτιος 2011 - 15:53

Ψάχνω να βρω ελλατώματα σε αυτή την Ova, αλλά πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα.
Τέλειο το 3, όπως και τα άλλα 2 προηγούμενα.
Πέρα των ost/animation που ακόμα και ένας κουφός-τυφλός θα πορωνόταν, έχει πραγματικά εκπληκτικη σκηνοθεσία και φοβερή ανάπτυξη ακόμα και στους δευτερεύοντες χαρακτήρες.

Είμαι σχεδόν σίγουρος πλέον, μόλις τελιώσει θα αλλάξω αγαπημένο anime (sorry anno) ^^

Στο επισόδιο τώρα, δείξε έλεος ρε Tomino και άφησε τη Marida και τον Banagher να επιβιώσουν στο τέλος, κατάφεραν και με συγκίνησαν:nanteee:!
Τι ζητάω και εγώ τώρα με τον αρχισαδιστή που έχουμε μπλέξει, 2ο Zeta θα το κάνει...

qzMHWHd.png

#32 aboumonkey

aboumonkey

I love monkeys

• Members
  • 1.385 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Μάρτιος 2011 - 19:34

Μπορούμε να ελπίζουμε μιας και ο Tomino δεν έχει σχέση με το Unicorn, αν και δεν νομίζω η Marida να τη βγάλει καθαρή..:(

#33 Mad_Hatter

Mad_Hatter

xyz scum

• Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 14 Μάρτιος 2011 - 19:36

^Μα αυτός δεν έγραψε τα novels?

Ναι λάθος μου, δε ξέρω πως μου είχε κολλήσει :(

qzMHWHd.png

#34 Phantom Duck

Phantom Duck

Platyrhynchos Kineticus

• Retired Staff
  • 5.461 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 20:03

Τσεκάρετε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Kazuhiro Furuhashi στο ΑΝΝ.

ANN: Gundam UC is your first Gundam title. Were you anxious or nervous at all taking on such a huge project?

Furuhashi: Originally, I accepted Gundam UC as an OVA project with four 45-minute episodes. I expected it to be challenging because there's a novel on which this anime series is based, which isn't normal for a Gundam series. However, since Sunrise – the original home of Gundam – was producing the series, I just took it lightly, and assumed that “there won't be much trouble.”

Were you at all concerned about the high expectations of Gundam's hardcore fans, going in to Gundam UC?

Furuhashi: Even though my experience working with Gundam is limited and might fall short of their high expectations, I get help from the staff. Many of them have experience working with Gundam.

Your resume as a director doesn't have many if any other mecha titles in it – are there any key differences when it comes to working on a mecha series?

Furuhashi: This is my second time working on a humanoid mecha series. The first time, I just did storyboards. You need to put extra effort in to make things look larger and heavier. You will need a lot more detail, such as describing the cockpit, monitor-like shots, and other gimmicks. It feels like the required details are tripled (compared to non-mecha series).

Were you a Gundam fan before working on this series? What did you have to learn about the franchise before beginning production?

Furuhashi: I was watching the TV series and the movies as they came out. I have a strong memory of First Gundam (Mobile Suit Gundam), but I also have a vague memory of the other Gundam series. I watched Mobile Suit Gundam: Char's Counterattack and Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory again. But, at my age, I cannot grasp too much small detail. I always consult with the expert staff.

As an artist, do you find the Gundam franchise creatively satisfying to work on? When you're working on a beloved franchise like Gundam, are you as free creatively as you would be on something with less history?

Furuhashi: From the beginning, we were adapting a novel, so I tried not to insert too much of my own creative sensibilities, but my tastes in directing just come out naturally, such as particular shots that show hands.

So now that you're working on the fourth volume of Gundam Unicorn, how has the creative process worked so far? Are you satisfied with how it's all turned out?

Furuhashi: The schedule for the creative process is pretty tight. We just finished the episode's layout, and I am satisfied with the details. I feel that the storyboards are my best work so far, so it will only get even better with the other staff's help.

Are there any story elements or characters you wish you had space for in the story but didn't get to use?

Furuhashi: Tons of things. In the first episode, I wanted to describe the scenes like two main characters escaping the colony (a subway station under the school, and a disguise at the store) and Cardeas's background. I also wish I could show more about the teachers including Bancroft and the students. After the first episode, I feel there is not enough screen time for all the characters. I love battleships, and I'd like to show the battles they go through, but, it couldn't happen in this series.

What's next for the Gundam Unicorn series? Can you give us any hints as to what to expect from future episodes?

Furuhashi: The 4th episode has a different arrangement. But, the 5th episode is loyal to the novel, which will be developed into a Gundam-like story. It could be a drama about a father and his son, the generational divide in a sci-fi setting.

E5VV38U.jpg

#35 Mad_Hatter

Mad_Hatter

xyz scum

• Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 13 Απρίλιος 2011 - 11:09

http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-04-12/gundam-uc-is-1st-video-anime-with-3-no.1-bds-in-a-row

well fucking deserved Unicorn:riiight:

qzMHWHd.png

#36 Phantom Duck

Phantom Duck

Platyrhynchos Kineticus

• Retired Staff
  • 5.461 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Ιούλιος 2011 - 02:34

Το Blu Ray του 4ου επεισοδίου θα βγει στις 2 Δεκεμβρίου 2011. Πάλι καλά δηλαδή να λέμε, θα μπορούσε να πηγαίνει σαν το Hellsing Ultimate.

E5VV38U.jpg

#37 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Ιούλιος 2011 - 02:39

Θα περιμένω όσο χρειαστεί! Με το Sinanju μου αγκαλιά!

LfNX0dh.png

#38 clampman17

clampman17

Computer Psychologist

• Members
  • 662 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Ιούλιος 2011 - 08:51

well fucking deserved Unicorn

Παίρνουμε ένα σενάριο βασισμένο σε βιβλίο. Προσθέτουμε high production value με το να κάνουμε "σωστά" OVA αντί να αναλώσουμε την δημιουργικότητα του production crew στην κιμαδομηχανή των εβδομαδιαίων επεισοδίων.

Και μετά απορούμε επειδή πουλάει σαν ζεστά φραντζολάκια;

Παραφράζοντας από το Field of Dreams με τον Kevin Costner : "If you build it, they will come..."

:joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful: :joyful:
Δημοσιευμένη  εικόνα
Courtesy of Kenny!

#39 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Αύγουστος 2011 - 13:41

Youtube Video

LfNX0dh.png

#40 Mad_Hatter

Mad_Hatter

xyz scum

• Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 28 Αύγουστος 2011 - 18:22

Δηλαδή από ότι φαίνετε θα την κοπανήσει ο Banagher, και θα φέρουν τον Bright να τον πλακώσει στις σφαλιάρες μέχρι να αλλάξει γνώμη:hihi2:

qzMHWHd.png

#41 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 28 Αύγουστος 2011 - 18:36

^failproof plan :hihi2:

LfNX0dh.png

#42 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 01 Οκτώβριος 2011 - 17:51

Youtube Video

Ενεργοποιήστε και τα subs.

Shamblo! :o

LfNX0dh.png

#43 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 05 Δεκέμβριος 2011 - 20:01

Τι γίνετε; Έχει βγει το 4ο και δε βλέπω κίνηση στο thread. Άλλα απο την άλλη, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι το πόσο καλό ήταν και αυτό το επ. XD

Πραγματικά ούτε που κατάλαβα πως πέρασε η ώρα.

Spoiler:

LfNX0dh.png

#44 Hajime_Saito

Hajime_Saito

ドS

• Moderators
  • 2.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 24 Ιανουάριος 2012 - 15:52

Posted Image

Can't come soon enough.

LfNX0dh.png

#45 Hajime_Saito