Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Ιαπωνική εβδομάδα στο Μέγαρο Μουσικής (22-28/11)


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Yojimbo

Yojimbo

    Yokai enthusiast

  • Members
  • 151 posts

Posted 15 November 2009 - 20:15

Στο πλαίσιο της Σειράς Γέφυρες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών πραγματοποιείται ένα μεγάλο αφιέρωμα στο σύγχρονο πρόσωπο της Ιαπωνίας, στις παραστατικές τέχνες, στη μουσική και στην αρχιτεκτονική με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις.



Μουσική




22 Νοεμβρίου

Συναυλία του Tokyo Ensemble που ιδρύθηκε το 2001 από τον διάσημο βιολονίστα και αρχιμουσικό Ζόζι Χάττορι, καλλιτεχνικό διευθυντή του Συνόλου. Με μοναδικό ύφος ερμηνείας, που συνδυάζει το γιαπωνέζικο ομαδικό πνεύμα με την προβολή καθενός μουσικού ξεχωριστά, το Σύνολο υποστηρίζει ένα εντελώς ιδιαίτερο ρεπερτόριο, που περιλαμβάνει διασκευές έργων ειδικά για το Tokyo Ensemble. Πέρα από τις τακτικές εμφανίσεις στο Τόκιο (Opera City Hall και Kioi Hall), το σύνολο έχει κάνει περιοδείες στην Κορέα, την Πορτογαλία και τον Καναδά. Με σολίστ την σοπράνο Μαρία Αλθέα Παπούλια το Σύνολο υπό τον Ζόζι Χάττορι, θα ερμηνεύσει έργα Τακεμίτσου, Ταίηλορ, Μότσαρτ και Ντβόρζακ.

23 Νοεμβρίου

Οι ταλαντούχοι νέοι μουσικοί του Ergon Ensemble (Μουσικό Σύνολο του Φεστιβάλ Παξών - Συνεργασία με τη Μουσική Ακαδημία Ensemble Modern/IEMA) που στοχεύουν στην προβολή του ιδιαίτερα πρόσφατου διεθνούς ρεπερτορίου, εστιάζουν σε μια σειρά έργων σύγχρονων Ιαπώνων συνθετών.

24 Νοεμβρίου

Διάλεξη του διάσημου σύγχρονου Ιάπωνα συνθέτη Γιόρι-Άκι Ματσουντάιρα που στην πορεία της πολυετούς συνθετικής του δημιουργίας προσπαθεί να δημιουργήσει ένα νέο μουσικό σύστημα παράλληλο αλλά ταυτόχρονα ανεξάρτητο από την ευρωπαϊκή και αμερικανική σύγχρονη μουσική.


24 & 25 Νοεμβρίου

Το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής υπό τη μουσική διεύθυνση του Θόδωρου Αντωνίου παρουσιάζει στα εργαστήρια σύγχρονης μουσικής έργα 12 νέων ταλαντούχων ελλήνων συνθετών εμπνευσμένα από την σχέση της Ανατολής με τη Δύση (12) ενώ στις 26 Νοεμβρίου έργα των Τόρου Τακεμίτσου, Γιόρι-Άκι Ματσουντάιρα, Λούκας Φος, Γιάννη Χρήστου, Έλιοτ Κάρτερ καθώς και μία παραγγελία του ΟΜΜΑ στον Δημήτρη Μαραγκόπουλου(Δυτικά του Τόκιο) σε πρώτη εκτέλεση. Στη συναυλία αυτή μετέχουν οι : Μαργαρίτα Συγγενιώτου (μέτζο σοπράνο), Τηλέμαχος Κρεβάικας(βαρύτονος) και ο Γιάννης Σαμπροβαλάκης (κλαρινέτο).




Παραστατικές Τέχνες




25 Νοεμβρίου

Παρουσίαση-διάλεξη για το Σύγχρονο Ιαπωνικό Θέατρο με ομιλητές τους καθηγητές: Eichiro Hirata από το Πανεπιστήμιο Keio του Τόκυο, Χανς-Τις Λέμαν από το Πανεπιστήμιο της Φραγκφούρτης και τη θεατρολόγο Ελένη Βαροπούλου.




25 & 26 Νοεμβρίου

Ένα από τα δυναμικότερα χοροθεατρικά συγκροτήματα της σύγχρονης Ιαπωνίας που ακροβατεί ανάμεσα στις διδαχές της Πίνα Μπάους και την αισθητική του Μπομπ Ουίλσον, το χοροθέατρο Dumb Type του Κυότο παρουσιάζει το θέαμα " Voyage" (Ταξίδι). Το καλλιτεχνικό τους εγχείρημα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μοναδικό σε όλο τον κόσμο αφού σε κάθε παράσταση τους, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα, καταφέρνουν την κατάργηση των ορίων ανάμεσα στο ζωντανό θέαμα, τις βίντεο-εγκαταστάσεις και τις εικαστικές τέχνες. Η χορογραφία "Voyage" αποτελεί παραγωγή συμπαραγωγή της ομάδας Dumb Type με το Κέντρο Χορογραφικής Ανάπτυξης της Τουλούζης, το Θέατρο του Στρασβούργου Le Maillon, το Maison des Arts της Κρετέιγ, το REDCAT (Roy & Edna Disney/CalArts Theater) του Λος Αντζελες και το Theater Drama City της Οσάκα με την υποστήριξη του Kyoto Art Center και του Biwako Hall της Σίγκα.

http://www.youtube.com/watch?v=YoF2UCGj_Nw

27 Νοεμβρίου

Παράσταση του παραδοσιακού κουκλοθέατρου "Shinnai Jooruri & Ηachioji Κuruma Νingyo". Το παραδοσιακό κουκλοθέατρο Hachioji Kuruma Ningyo ονομάστηκε έτσι επειδή ο καλλιτέχνης που παίζει τις κούκλες κάθεται πάνω σε ένα κάθισμα με ρόδες (rokuro-kuruma: μικρό ξύλινο κάθισμα με ρόδες, ningyo: κούκλα. Αντλεί τις ιστορίες του από την κλασική ιαπωνική λογοτεχνία ή από σημαντικά γεγονότα της πιο πρόσφατης περιόδου Έντο. Το "shinnai", ένα είδος αφηγηματικού τραγουδιού, δημιουργήθηκε από τον Tsuruga Wakasanojo I γύρω στα 1760 και περιγράφει τα ανθρώπινα συναισθήματα και πάθη. Οι δύο αυτές τέχνες (kuruma-ningyo και shinnai) αρχικά αποτελούσαν ξεχωριστές μορφές έκφρασης. Οι πρώτοι που τις παρουσίασαν μαζί ήταν ο Tsuruga Wakasanojo XI και ο Nishikawa Koryu IV. Ο πρώτος, εμφανίζεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών μαζί με το γιο τού Nishikawa Koryu IV, τελευταίο απόγονο του Koryu I, δημιουργού του κουκλοθέατρου kuruma-ningyo (μέσα περίπου του 19ου αιώνα).




Παράλληλες Εκδηλώσεις




22-28 Νοεμβρίου

Έκθεση και μπαζάρ ιαπωνικών βιβλίων σε συνεργασία με τη Λέσχη του Δίσκου.


23-28Νοεμβρίου

Θέαμα εικονικής πραγματικότητας Toppan
Μια παρουσίαση σημαντικών αρχαιολογικών τόπων της Ιαπωνίας με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας. Η είσοδος στις παραστάσεις, που ξεκινούν από τι 11 το πρωί και επαναλαμβάνονται στις 12, 1, 5 και 6 το απόγευμα, είναι ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας.


27 Νοεμβρίου

Σακέ: Παρουσίαση & Γευσιγνωσία

Posted Image

28 Νοεμβρίου

Η λεπτεπίλεπτη τέχνη της ιαπωνικής ανθοδετικής

Posted Image





Αρχιτεκτονική




22 Νοεμβρίου

Διάλεξη του Kένγκο Κούμα, του διάσημου ιάπωνα αρχιτέκτονα με την ιδιαίτερη οπτική που χαρακτηρίζεται από την απόπειρα συγκερασμού των σύγχρονων τάσεων με την εικαστική παράδοση της γενέτειρας του. Ο διάσημος ιάπωνας αρχιτέκτονας σπούδασε αρχικά στο Πανεπιστήμιο του Τόκιο και κατόπιν στο Columbia της Νέας Υόρκης. Είναι ιδρυτής του στούντιο αρχιτεκτονικής "Kengo Kuma & Associates". Τον χαρακτηρίζει η επαναστατική προσέγγιση της μνημειακής αρχιτεκτονικής και έχει τιμηθεί με πολλά σημαντικά βραβεία όπως το AIA DuPONT Benedictus Award για το έργο "Water/Glass", ΗΠΑ (1997), το International Stone Architecture Award για το "Stone Museum", Ιταλία (2001) και το α΄ βραβείο στο πλαίσιο της διοργάνωσης Spirit of Nature Wood Architecture Award (Φινλανδία, 2002).

22 - 28 Νοεμβρίου

Έκθεση αρχιτεκτονικής με έργα του Κένγκο Κούμα
Στο πλαίσιο της Έκθεσης διοργανώνονται συναντήσεις ελλήνων και ιαπώνων νέων αρχιτεκτόνων καθώς και workshops για φοιτητές αρχιτεκτονικής.
Μουσική


Links:


Edited by Yojimbo, 15 November 2009 - 20:21.


#2 acid black cherry

acid black cherry

    Mahjong Master

  • Members
  • 937 posts

Posted 15 November 2009 - 20:47

ευχαριστώ φιλαρακι για την ενημέρωση έχει πολυ ενδιαφέρον και θα πάω σε κάποιες απο τις εκδηλώσεις σίγουρα!

i aku the shape-shifting master of darkness...
xhH5lXP.jpg


#3 evaofadawn

evaofadawn

    living in Seoul for the past 2 1/2 years....

  • Members
  • 152 posts

Posted 15 November 2009 - 21:26

θα είμαι κ εγώ εκεί σε κάποιες από τις εκδηλώσεις: σίγουρα σε ότι έχει σχέση με αρχιτεκτονική, στο φεστιβάλ βιβλίων, στο virtual reality show, στους damp type ίσως, κ στα γλυκάκια!
Posted Image
thanks lily. you gave true meaning to my naruto shippuden.

http://www.anime-planet.com/users/evaofadawn

#4 unagi

unagi

    Anime Fan

  • Members
  • 154 posts

Posted 15 November 2009 - 21:57

Εγω θα παω σιγουρα τουλαχιστον στην παρουσιαση του σακε που ειμαι και προσκεκλιμενος:joyful:

#5 Mr. Brightside

Mr. Brightside

    Le secret du Roi

  • Members
  • 425 posts

Posted 15 November 2009 - 22:57

Παραστατικές Τέχνες




25 Νοεμβρίου

Παρουσίαση-διάλεξη για το Σύγχρονο Ιαπωνικό Θέατρο με ομιλητές τους καθηγητές: Eichiro Hirata από το Πανεπιστήμιο Keio του Τόκυο, Χανς-Τις Λέμαν από το Πανεπιστήμιο της Φραγκφούρτης και τη θεατρολόγο Ελένη Βαροπούλου.




25 & 26 Νοεμβρίου

Ένα από τα δυναμικότερα χοροθεατρικά συγκροτήματα της σύγχρονης Ιαπωνίας που ακροβατεί ανάμεσα στις διδαχές της Πίνα Μπάους και την αισθητική του Μπομπ Ουίλσον, το χοροθέατρο Dumb Type του Κυότο παρουσιάζει το θέαμα " Voyage" (Ταξίδι). Το καλλιτεχνικό τους εγχείρημα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μοναδικό σε όλο τον κόσμο αφού σε κάθε παράσταση τους, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα, καταφέρνουν την κατάργηση των ορίων ανάμεσα στο ζωντανό θέαμα, τις βίντεο-εγκαταστάσεις και τις εικαστικές τέχνες. Η χορογραφία "Voyage" αποτελεί παραγωγή συμπαραγωγή της ομάδας Dumb Type με το Κέντρο Χορογραφικής Ανάπτυξης της Τουλούζης, το Θέατρο του Στρασβούργου Le Maillon, το Maison des Arts της Κρετέιγ, το REDCAT (Roy & Edna Disney/CalArts Theater) του Λος Αντζελες και το Theater Drama City της Οσάκα με την υποστήριξη του Kyoto Art Center και του Biwako Hall της Σίγκα.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=YoF2UCGj_Nw[/media]

27 Νοεμβρίου

Παράσταση του παραδοσιακού κουκλοθέατρου "Shinnai Jooruri & Ηachioji Κuruma Νingyo". Το παραδοσιακό κουκλοθέατρο Hachioji Kuruma Ningyo ονομάστηκε έτσι επειδή ο καλλιτέχνης που παίζει τις κούκλες κάθεται πάνω σε ένα κάθισμα με ρόδες (rokuro-kuruma: μικρό ξύλινο κάθισμα με ρόδες, ningyo: κούκλα. Αντλεί τις ιστορίες του από την κλασική ιαπωνική λογοτεχνία ή από σημαντικά γεγονότα της πιο πρόσφατης περιόδου Έντο. Το "shinnai", ένα είδος αφηγηματικού τραγουδιού, δημιουργήθηκε από τον Tsuruga Wakasanojo I γύρω στα 1760 και περιγράφει τα ανθρώπινα συναισθήματα και πάθη. Οι δύο αυτές τέχνες (kuruma-ningyo και shinnai) αρχικά αποτελούσαν ξεχωριστές μορφές έκφρασης. Οι πρώτοι που τις παρουσίασαν μαζί ήταν ο Tsuruga Wakasanojo XI και ο Nishikawa Koryu IV. Ο πρώτος, εμφανίζεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών μαζί με το γιο τού Nishikawa Koryu IV, τελευταίο απόγονο του Koryu I, δημιουργού του κουκλοθέατρου kuruma-ningyo (μέσα περίπου του 19ου αιώνα).

Links:



OH.MY.GOD. Πρεπει να παω. Σε αυτο το εξαμηνο εχω παρει το μαθημα της Κινεζικης Οπερας. Θα ειναι τελειο να μαθω πραγματα και για το Ιαπωνικο θεατρο! Και κουκλοθεατρο! Ηξερα οτι ηταν σημαντικο στην Κινα, δεν ηξερα οτι ειχαν και στην Ιαπωνια. MUST.GO.

Μια φορα δεν πηρα την Lifo....

Ευχαριστω για τις πληροφοριες!

#6 Yojimbo

Yojimbo

    Yokai enthusiast

  • Members
  • 151 posts

Posted 19 November 2009 - 21:54

μλκια παίχτηκε γμτ. :unlucky: Πήρα τηλέφωνο στο 11831 (τηλέφωνο πληροφοριών μεγάρου μουσικής) , και μου είπαν πως τα εισιτήρια για το παραδοσιακό κουκλοθέατρο τελείωσαν. Μάλλον το άργησα πολύ, την επόμενη φορά θα πάω απο την πρώτη μέρα προπώλησης.


Ξέρει κανείς τι είναι αυτό το "Θέαμα εικονικής πραγματικότητας Toppan"; Αξίζει άραγε να πάει κάποιος μόνο γι'αυτό;

#7 Mr. Brightside

Mr. Brightside

    Le secret du Roi

  • Members
  • 425 posts

Posted 19 November 2009 - 22:26

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Σημερα επαιρνα τηλεφωνο και δεν το σηκωναν. Και ηθελα να παω στην παρασταση να παρει! Με ενδιαφερει πολυ το κουκλοθεατρο. ><

*sigh* τουλαχιστον θα παω στις αλλες εκδηλωσεις.

#8 Wofer

Wofer

    Dragon's tear

  • Members
  • 95 posts

Posted 20 November 2009 - 01:22

Αν προλάβω θα πάω στην γευσιγνωσία.πέρασα σήμερα από το soya και μου δωσαν μία πρόσκληση.

άσχετο αλλά μιας και είπα τη λέξη γευσιγνωσία..η ιαπωνική κουζίνα τα σπάει...
KORE DE OWARI DA!!

#9 Mr. Brightside

Mr. Brightside

    Le secret du Roi

  • Members
  • 425 posts

Posted 26 November 2009 - 23:18

Περιεργο, νομιζα οτι θα υπηρχαν απαντησεις εδω μεχρι τωρα γιατι σιγουρα ειδα Οτακου χτες...

Τελος παντων, πηγα την Τριτη στην ομιλια για την συγχρονη Ιαπωνικη μουσικη. Καμια σχεση. Ουτε μια αναφορα στην σημερινη μουσικη της χωρας. Βλακεια. Δεν απορω που οι Ιαπωνες που ηταν εκει εφυγαν στα δεκα πρωτα λεπτα.

Την Τεταρτη ομως ηταν πολυ ωραια. Η επιδειξη Wagashi ηταν καταπληκτικη. Το τσαι ηταν ομως απαισιο. Απορω πως το πινουν XD Αυτο που με ενοχλησε ηταν οτι ενω υπηρχε ταμπελα να μην αγγιζουν τα γλυκα που εκτειθενταν, μερικοι τα ετρωγαν! :erk:

Επισης πολυ ενδιαφερον ειχε και η διαλεξη για τις παραστατικες τεχνες. Ειμαι περιεργος να δω πως συνδυαζουν μανγκα με αρχαιες ελληνικες τραγωδιες.

Spoiler:

Edited by Mr. Brightside, 26 November 2009 - 23:25.


#10 MisaYoshiko

MisaYoshiko

    Anime Professional

  • Members
  • 792 posts

Posted 27 November 2009 - 00:58

εγω πηγα σημερα πρωι στην ομιλια για την Nintendo, και ηταν ΤΕΛΕΙΑ. και αυριο στο σακε φυσικα..

#11 Mr. Brightside

Mr. Brightside

    Le secret du Roi

  • Members
  • 425 posts

Posted 27 November 2009 - 23:23

Σκεφτηκα και εγω να παω εκει αλλα ειχα μαθημα και ειχα παει ηδη Τριτη και Τεταρτη.

Λοιπον. Σημερα ειπια Σακέ (γιατι σάκε σημαινει σολωμος οπως μας ειπε ο ομιλητης XD) για πρωτη φορα. Γενικα δεν πινω, αλλα μου αρεσε αρκετα αυτο που ειπια. Δυστυχως δεν μπορεσα να δοκιμασω τα υπολοιπα, ουτε και Ιαπωνικη κουζινα αφου σε λιγα λεπτα τα παντα ειχαν εξαφανιστει. Παντως μου θυμισε ουζο με πιο γλυκια ομως γευση.

#12 kleidokrator

kleidokrator

    Flame Master

  • Members
  • 237 posts

Posted 27 November 2009 - 23:43

Είχα πάει και εγώ στο σάκε Ωραία ήταν, μάθαμε επιτέλους πως γίνεται και αυτό το ποτό. Πολύ δουλειά ρε αδερφάκι μου. Γελάσαμε και με τον εκφωνητή που υποτίθεται ότι είχε ετοιμάσει λόγο αλλά νομίζω ότι το έφτιαχνε εκείνη την στιγμή Τα περισσότερα που έλεγε τα έγραφε στο πρόγραμμα :hahaha: Άσε που όταν έφτασε στην προβολή σλάιντς τα έχασε και το κατάλαβε όλο το αμφιθέατρο. Για το σάκε μπορώ να πω ότι δεν με ενθουσίασε και τόσο αλλά και πάλι δεν είμαι του ποτού. Πάλι καλά που πρόλαβα και έφαγα ένα κεφτεδάκι (δεν κατάλαβα από τι ήταν !!!) γιατί ορμήσαν οι γιαγιάδες και τα έκαναν όλα μια χαψιά. Δεν εμείνε τίποτα, αθάνατε Έλληνα :hahaha:
Spoiler:

"You can train a dog with food, you can buy a person with money, but there isn't a man alive able influence the wolves of Mibu! Some things will never change. A wolf will always be a wolf, the Shinsen Gumi will always be the Shinsen Gumi, and a manslayer will always be a manslayer!" Goro Fujita, also known as Hajime Saito


Posted Image


#13 Mr. Brightside

Mr. Brightside

    Le secret du Roi

  • Members
  • 425 posts

Posted 29 November 2009 - 22:12

Είχα πάει και εγώ στο σάκε Ωραία ήταν, μάθαμε επιτέλους πως γίνεται και αυτό το ποτό. Πολύ δουλειά ρε αδερφάκι μου. Γελάσαμε και με τον εκφωνητή που υποτίθεται ότι είχε ετοιμάσει λόγο αλλά νομίζω ότι το έφτιαχνε εκείνη την στιγμή Τα περισσότερα που έλεγε τα έγραφε στο πρόγραμμα :hahaha: Άσε που όταν έφτασε στην προβολή σλάιντς τα έχασε και το κατάλαβε όλο το αμφιθέατρο. Για το σάκε μπορώ να πω ότι δεν με ενθουσίασε και τόσο αλλά και πάλι δεν είμαι του ποτού. Πάλι καλά που πρόλαβα και έφαγα ένα κεφτεδάκι (δεν κατάλαβα από τι ήταν !!!) γιατί ορμήσαν οι γιαγιάδες και τα έκαναν όλα μια χαψιά. Δεν εμείνε τίποτα, αθάνατε Έλληνα :hahaha:

Spoiler:


Οντως, ο λογος του ηταν...., ναι..., αλλα εγραφε στην οθονη αλλα ελεγε εκεινος XD

To σάκε ειπε ειναι σολωμος. Υποθετω καποιος απο αυτους που ξερουν Ιαπωνικα εδω, θα μπορουσε να μας διαφωτισει.

#14 LucyBR

LucyBR

    宝塚歌劇団の歌姫

  • Members
  • 1,559 posts

Posted 30 November 2009 - 00:47

To σάκε ειπε ειναι σολωμος. Υποθετω καποιος απο αυτους που ξερουν Ιαπωνικα εδω, θα μπορουσε να μας διαφωτισει.


well, πρωτα απ'ολα they have different kanji :P
鮭=σολωμος
酒=sake, αλκοολ
συμβαινει μερικες φορες λεξεις που ακουγονται το ιδιο και εχουν ιδια kana και romanization να ειναι εντελως διαφορετικες λεξεις (π.χ. 花(hana)=λουλουδι και 鼻(hana)=μυτη)
απο κει και περα, ειχα την εντυπωση οτι ο σολωμος ηταν シャケ(shake δηλαδη στο romanization, οχι sake) αλλα το λεξικο μου λεει οτι both apply.

that's all i can provide with my measly japanese, feel free to correct me :emptyonexg1:

Posted Image

Spoiler: &#33909