Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Καλύτερο studio animation
#16
Posted 04 August 2008 - 18:46
.aNiMe//GR IRC Channel ~ Better than sex, batteries included.
#17
Posted 04 August 2008 - 18:55
+1 και ίσως πρέπει να την προσθέσετε στο poll μιας και ασχολείται σε μεγάλο βαθμό με shorts και films.
(επίσης κορυφαία η Production IG αλλά ασχολείται και με πολλές σειρές οπότε ίσως καλύτερα που δεν την προσθέσατε τι να πω)
Αν έλεγα κάτι απ'αυτά που είναι ήδη στο poll θα έλεγα Pixar, αλλά δεν νομίζετε πως είναι άτοπο να είναι και η Disney και η Pixar στο ίδιο poll??? Άλλωστε πλέον η Pixar είναι ήδη ΜΕΡΟΣ της Disney δε ξέρω κατά πόσο διαχωρίζονται πλέον... Τεσπά...
In every age, in every place, the deeds of men remain the same...
#19
Posted 04 August 2008 - 19:09
#20
Posted 04 August 2008 - 20:25
τουλαχιστον τα βασικά. το τσεχοσλοβακικο Kratky Film (ο Τυφλοποντικας να σας πω μου αρεσε περισσοτερο απο τα αμερικανικα καρτουν) πρωτοπορο και στην τεχνικη stop motion. Ο Ντισνευ της Ανατολης, Jiri Trnka, εκει μεγαλουργησε. Η' το στουντιο Zlna που αλλοι καλλιτεχνες οπως ο Karel Zeman και η Hermina Tyrlova καναν αξεχαστα εργα. Η' το ουγγαρεζικο Pannoniafilm (για μενα η Feherlofia ειναι ισως η καλυτερη ταινια που εχω δει) , το πολωνικο SFA , το γιουγκοσλαβικο Zagreb Film και το ρωσικο Soyuzmultfilm
Και το ωραιο ειναι πως κανανε φιλμακια και για παιδια αλλα και για μεγαλους που επηρρεασαν το χωρο της τεχνης περαν του animation.
εχουν κερδισει εκατονταδες βραβεια παγκοσμιως
Δυστηχως τη δεκαετια του 90 αντιμετωπισαν προβληματα επιδοτησης αλλα επανερχονται.
Καλυτερο/χειροτερο δεν το βλεπω ετσι. Αλλα τουλαχιστον οι Ευρωπαιοι ας δουν οτι υπαρχουν και αλλα εργα περαν Αμερικης και Ιαπωνιας.
Και εγω το National Film Board of Canada επιλεγω και αν τυχει και αγορασω αυτο, το βαζω σε αλυσιδα.
Amazon.com: Norman McLaren: The Masters Edition: Grant Munro, Jean Paul Ladouceur, Norman McLaren: Movies & TV
#21
Posted 04 August 2008 - 20:30
το στούντιο του λαντζ με το ζόρι το έβαλα μπορώ να πω,το ghibli επειδή είναι φόρουμ με anime(και επειδή ότι και να πεις έβγαλε γνωστά=θρυλικά έργα animation γενικώς)
για clayanimation πάντως θα πρότεινα The Adventures of Mark Twain
για φοβερό animation όχι εντελώς γνωστό(όσοι ασχολούνται σίγουρα το ξέρουν όμως)θα έλεγα the man who planted trees
#22
Posted 05 August 2008 - 01:35
μα αυτα τα στουντιο ειναι θρυλικα. Ιδιως στην Ευρωπη ειναι πασιγνωστα, ασχετα αν ολα τα αντικατεστησε σημερα ενα σφουγγαρι που μιλαει....μου βγαινει και καλυτερο παιδικο....ειναι να απελπιζεσαι με την τηλεοραση.....κριμα ευρωπαικοι σταθμοι και να παραγκωνιζουν τις αξιολογες ευρωπαικες παραγωγες.
Καταλαβαινεις τι προγραμματα χανουν τα παιδια. Ειχα χαρισει πριν χρονια σε κατι παιδια ενα DVD με εργα του Trnka. Ελπιζω να μην το ξεχασαν.
Οντως παραδοξο τα καλυτερα κινουμενα σχεδια να γινουν πισω απο το Σιδηρουν Παραπετασμα.
Το Studio 4C μου φαινεται παντως υπερτιμημενο, με ελαχιστες εξαιρεσεις και το Studio Ghibili απο το 2001 και μετα αρχισε να γινεται ολο και πιο εμπορικό. Να δουμε με την τελευταια ταινια τι θα γινει.
#23
Posted 05 August 2008 - 06:52
μιλάμε τώρα για dream team
warner,disney,mgm,upa,fleischer....
#24
Posted 05 August 2008 - 09:24
Μερικα εργα τους ψηφιστηκαν ως τα καλυτερα δημιουργηματα ολων των εποχων. Το ρωσικο Tale of Tales θεωρειται το κορυφαιο. Αν τα αλλα στουντιο ειναι θρυλικα γιατι ψηφιστηκε ρωσικη ταινια πρωτη, ακομα και απο Αμερικανους;
Επισης το πρωτο Οσκαρ ξενογλωσσης ταινιας καρτουν το κερδισε το γιουγκοσλαβικο Ersatz το 1961
Το πλεονεκτημα τους ηταν πως επειδη ειχαν κρατικη επιχορηγηση δεν ενεδιδαν σε εμπορικα τεχνασματα οπως τα αμερικανικα και ετσι διατηρουσαν μια καλλιτεχνικοτητα που σπανια θα εβλεπες σε αμερικανικο καρτουν. Χρειαζομαστε και τεχνη στο animation, ιδιαιτερα σημερα
εμεις ουτε Αμερικανοι, ουτε Ιαπωνες ειμαστε. Ως Ευρωπαιοι οφειλουμε να τα ξερουμε.
Δυστηχως βλεπουμε ειτε να εστιαζομαστε αποκλειστικα στα αμερικανικα λες και εκεινη την εποχη οι αλλες χωρες δεν παρηγαγαν τιποτα (η εποχη της Ντισνευ εχει περασει και υπαρχει το λεγομενο παγκοσμιο animation πλεον) ή στα ιαπωνικα. Αλλα αν το δεις καλυτερα, τα περισσοτερα γινονται γνωστα μεσω μαρκετινγκ παρα μεσω της πραγματικης αξιας του εργου.
Για αυτο με θλιβει που η ΕΡΤ υπεγραψε αποκλειστικα συμφωνια με τη Ντισνευ. Θυμαμαι παλια εβαζε και απο αλλες χωρες. Οφειλε τουλαχιστον να εχει και ενα παραθυρο ανοιχτο. Καλα απο τους ιδιωτικους σταθμους δε περιμενα τιποτα διαφορετικο. Πουλημενοι ειναι απο τα πρωτα χρονια της δημιουργιας τους.
στις αρχες του 20ου αιωνα πρωτοπορια στο animation γινονταν και στην Αργεντινη
http://www.quirinocristianimovie.com/
#25
Posted 05 August 2008 - 09:49
Θέλω να συναντήσω τον υπεύθυνο προγράμματος αυτών των καναλιών και να του σφίξω το χέρι.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#26
Posted 05 August 2008 - 10:23
Eye for an eye, and the whole world goes blind...
#27
Posted 05 August 2008 - 10:31
anyway... λοιπόν παίρνει πόδι η Disney γιατί οι παλιότερες δουλειές της ήταν καλύτερες
από τις τωρινές, το ίδιο ισχύει και με την WB, δε μου αρέσει καθόλου η τεχνοτροπία της.
όπως δεν μου αρέσουν και τα 3d animation οποτε δεν ψηφίζω pixar.
MGM & Universal... are non existant for me.
united pictures of America... boring as hell
Fleischer studios...? βασικά από αυτή την εταιρία ξέρω μονο αυτά που είναι γραμμένα στην παρένθεση, δουλειές που ξεχωρίζει το animation και η ρεαλιστικότητα τις κίνησης του superman και ειδικά για μια εποχή που το animation ήταν ακόμη σε εμβρυακή
κατάσταση, αλλα προσωπικά... ποτε δεν μου άρεσε το ρεαλιστικό animation οποτε δεν την ψηφίζω.
έτσι έμεινα ανάμεσα στον καναδά και τον miyazaki....
κρίμα που δεν ξέρω τον καναδά όσο για τον miyazaki.. πάντα προτιμούσα τον τεζούκα και σιγά μη ψήφιζα
τον disney τις ιαπωνίας... οποτε.. κανέναν από όλους και στηρίζω την άποψη του Kenny
Soyuzmultfilm επειδή με αυτό μεγάλωσα και επειδή το animation του ήταν εξωπραγματικό ενώ φαντάζει ακόμη και τώρα σουρεαλιστικό. το animation δεν κουνιόταν απλά κυλούσε στην οθόνη.
Edited by Erisabetsu, 05 August 2008 - 11:20.
#28
Posted 05 August 2008 - 11:07
Ειναι εγγυηση υψηλης ποιοτητας στο σεναριο και το animation, και μ' αρεσει πολυ και το character design τους.
Και οτι ειμαι Motoko/GITS fanboy μαλλον παιζει τον ρολο του^_^
#29
Posted 05 August 2008 - 17:35
...απουσιάζει η dreamworks.
anyway... λοιπόν παίρνει πόδι η Disney γιατί οι παλιότερες δουλειές της ήταν καλύτερες
από τις τωρινές, το ίδιο ισχύει και με την WB, δε μου αρέσει καθόλου η τεχνοτροπία της.
όπως δεν μου αρέσουν και τα 3d animation οποτε δεν ψηφίζω pixar.
MGM & Universal... are non existant for me.
united pictures of America... boring as hell
Fleischer studios...? βασικά από αυτή την εταιρία ξέρω μονο αυτά που είναι γραμμένα στην παρένθεση, δουλειές που ξεχωρίζει το animation και η ρεαλιστικότητα τις κίνησης του superman και ειδικά για μια εποχή που το animation ήταν ακόμη σε εμβρυακή
κατάσταση, αλλα προσωπικά... ποτε δεν μου άρεσε το ρεαλιστικό animation οποτε δεν την ψηφίζω.
έτσι έμεινα ανάμεσα στον καναδά και τον miyazaki....
κρίμα που δεν ξέρω τον καναδά όσο για τον miyazaki.. πάντα προτιμούσα τον τεζούκα και σιγά μη ψήφιζα
τον disney τις ιαπωνίας... οποτε.. κανέναν από όλους και στηρίζω την άποψη του Kenny
Soyuzmultfilm επειδή με αυτό μεγάλωσα και επειδή το animation του ήταν εξωπραγματικό ενώ φαντάζει ακόμη και τώρα σουρεαλιστικό. το animation δεν κουνιόταν απλά κυλούσε στην οθόνη.
σκέφτηκα να βάλω και dreamworks αλλά δεν είναι στην κλάση της pixar.και lantz τον έβαλα με το ζόρι.
και ομως ρωτα οποιονδηποτε ανιματερ να σου πει για αυτα τα στουντιο και την επιρροη τους.
Μερικα εργα τους ψηφιστηκαν ως τα καλυτερα δημιουργηματα ολων των εποχων. Το ρωσικο Tale of Tales θεωρειται το κορυφαιο. Αν τα αλλα στουντιο ειναι θρυλικα γιατι ψηφιστηκε ρωσικη ταινια πρωτη, ακομα και απο Αμερικανους;
Επισης το πρωτο Οσκαρ ξενογλωσσης ταινιας καρτουν το κερδισε το γιουγκοσλαβικο Ersatz το 1961
Το πλεονεκτημα τους ηταν πως επειδη ειχαν κρατικη επιχορηγηση δεν ενεδιδαν σε εμπορικα τεχνασματα οπως τα αμερικανικα και ετσι διατηρουσαν μια καλλιτεχνικοτητα που σπανια θα εβλεπες σε αμερικανικο καρτουν. Χρειαζομαστε και τεχνη στο animation, ιδιαιτερα σημερα
εμεις ουτε Αμερικανοι, ουτε Ιαπωνες ειμαστε. Ως Ευρωπαιοι οφειλουμε να τα ξερουμε.
Δυστηχως βλεπουμε ειτε να εστιαζομαστε αποκλειστικα στα αμερικανικα λες και εκεινη την εποχη οι αλλες χωρες δεν παρηγαγαν τιποτα (η εποχη της Ντισνευ εχει περασει και υπαρχει το λεγομενο παγκοσμιο animation πλεον) ή στα ιαπωνικα. Αλλα αν το δεις καλυτερα, τα περισσοτερα γινονται γνωστα μεσω μαρκετινγκ παρα μεσω της πραγματικης αξιας του εργου.
Για αυτο με θλιβει που η ΕΡΤ υπεγραψε αποκλειστικα συμφωνια με τη Ντισνευ. Θυμαμαι παλια εβαζε και απο αλλες χωρες. Οφειλε τουλαχιστον να εχει και ενα παραθυρο ανοιχτο. Καλα απο τους ιδιωτικους σταθμους δε περιμενα τιποτα διαφορετικο. Πουλημενοι ειναι απο τα πρωτα χρονια της δημιουργιας τους.
στις αρχες του 20ου αιωνα πρωτοπορια στο animation γινονταν και στην Αργεντινη
http://www.quirinocristianimovie.com/
αν πρόσεξες όλα αυτά τα στούντιο πλην pixar και ghibli έχουν shorts που είναι τα καλύτερα 50 όλων των εποχών που ψηφίστηκαν απο 1000 animators.εσύ μιλάς για κάπως ποιο ''underground'' καταστάσεις δεν είναι λόγο ρατσισμό προς ευρωπαίους γιατί και καναδέζους έχω και γιαπωνέζους.Γιατί είχα τη δυνατότητα να έβαζα frederick back που είναι καναδογερμανός.Ή κανένας Ρώσσο όπως τον Petrov.Ή τον Nick Park που είναι εγγλέζος(και είμαι λάτρης των Wallace & Gromit).
Edited by Chief_Chips, 05 August 2008 - 17:53.
#30
Posted 05 August 2008 - 18:02