Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Favourite/recommended albums
#1
Posted 25 May 2008 - 22:52
Εγω κυριως τα 2 τελευταια χρονια εχω κοψει τα πολλα playlists και προτιμω albums απο την αρχη μεχρι το τελος.Μετα απο αρκετες ακροασεις ξεχωριζω τα κομματια ε και μετα ακουω fοσα αξιζουν.Παντως ειναι παντα ωραια αισθηση να φτανει ενα album στο τελος του και να το χει ευχαριστηθει η ψυχη σου.Νοιωθεις πιο γεματος σαν ανθρωπος κατι που τα playlists δεν μπορουν να στο δωσουν παντα.....
Αρχιζω....μαλλον θα ειναι αρκετα μεγαλη λιστα:
Metalcore/Hardcore/Deathcore:
1)As I Lay Dying-Frail Words Collapse,An Ocean Between Us,Shadows are Security
2)Darkest Hour-The Mark of the Judas,Undoing Ruin,Deliver Us
3)Hatebreed-......ολα βασικα...αλλα ξεχωριζω το rise of brutality
4)Killswitch Engage-Alive or just Breathing
5)Zao-All Else failed,Where Blood and Fire Bring Rest
6)Unearth-The Strings of Conscience,The Oncoming Storm
7)Bullet for my Valentine-The Poison
Converge-σχεδον ολα....αλλα μαλλον πρωτο το Jane Doe.
9)Heaven Shall Burn-Antigone,Whatever It May Take....και το καινουργιο καλο ειναι..
10)Job For A cowboy-Ενα εχουν......το Genesis και μαμαει.....οπως και τα ep τους...
11)Trivium-Ascendancy
Neo thrash/groove metal:
1)Machine Head-Burn My Eyes,The Blackening
2)Pantera-Vulgar Display of Power....καλα και τα αλλα μια χαρα ειναι...
3)Trivium-The Crusade
4)The Haunted-rEVOLVEr,the Haunted made me do it
5)Chimaera-Ressurection
6)Shadows Fall-Art of Balance,The War Within
7)Lamb of God-Sacrament,Ashes of the Wake
θα συνεχισω αργοτερα να καλυψω και διαφορα αλλα ειδη....αυτα προς το παρον.....
Σειρα σας...
This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.
#2
Posted 26 May 2008 - 03:26
Scott Henderson/ Steve Smith/ Victor Wooten: Vital Tech Tones
μοντερνα jazz/fusion... κορυφη
#3
Posted 26 May 2008 - 03:38
Απο εκεί και πέρα μερικοί δίσκοι που θεωρώ υπέρτατης σημασίσας για τη μουσική
Public Enemy - It takes a nation of millions to hold us back
Public Enemy - Apocalypse 91
Sex Pistols - Nevermind the bollocks
The Clash - London Calling
Dead Kennedys - Fresh fruits for rotten vegeatables
System of a down - Toxicity
Michael Jackson - Thriller
απλά απόλυτο respect στους δημιουργούς τέτοιων δίσκων. Θα επανέλθω αργότερα και με άλλο υλικό.
#4
Posted 26 May 2008 - 09:44
Thorns - Thorns (2001)
Dødheimsgard - 666 International (1999)
Mayhem - Grand Declaration Of War (2000)
Sludge:
Iron Monkey - Our Problem (1999)
Grind:
Nasum - Inhale/Exhale (1998 )
ProgRock:
Eloy - Ocean (1977)
Eloy - Silent Cries and Mighty Echoes (1979)
Van der Graaf Generator - Trisector (2008 )
Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways (1995)
Porcupine Tree - Signify (1997)
Tool - Aenima (1996)
Tool - Lateralus (2001)
Progressive Metal:
Dream Theater - Metropolis Pt2 (1999)
WatchTower - Control And Resistance (1989)
Spiral Architect - A Sceptic's Universe (1999)
Spastic Ink - Ink Compatible (2004)
Twisted Into Form - Then Comes Affliction To Awaken The Dreamer (2006)
Blotted Science - The Machinations of Dementia (2007)
Electro Quarterstaff - Gretzky (2006)
Behold... The Arctopus - Skullgrid (2007)
TechnoDeath:
Origin - Informis Infinitas Inhumanitas (2002)
Necrophagist - Onset of Putrefaction (2004)
Despised Icon - The Illis of Modern Man (2006)
"Stoner" (και οτι σχετιζεται μ' αυτο):
Kyuss - Welcome To Sky Valley (1994)
Spiritual Beggars - Ad Astra (2000)
Orange Goblin - Frequencies From Planet Ten (1999)
Monster Magnet - Powertrip (1998 )
The Sword - Age of Winters (2006)
Sleep - Holy Mountain (1992)
Nebula - To the Center (2000)
Unida - Coping With The Urban Coyote (2001)
Dozer - Through The Eyes of Heathens (2005)
Post Rock/Psychedelic:
Shora - Malval (2005)
Russian Circles - Enter (2006)
PostSludge ή PostHardCore ή οπως σας αρεσει:
Isis - Oceanic (2002)
Neurosis - Times Of Grace (1999)
Rosetta - Wake Lift (2007)
Minsk - The Ritual Fires of Abandonment (2007)
Cult of Luna - The Beyond (2003)
Doom Metal:
Solitude Aeturnus - Adagio (1998 )
Candlemass - King of The Grey Islands (2007) [ναι, ναι]
Reverend Bizarre - III: So Long Suckers (2007)
Isole - Bliss Of Solitude (2008 )
Krux - Krux (2003)
Doom/Psychedelic(εδω παμε με ζευγαρακια):
Ufomammut - Snailking (2004)
Ufomammut - Idolum (2008 )
Electric Wizard - Dopethrone (2001)
Electric Wizard - Witchcult Today (2007)
Yob - The Illusion of Motion (2003)
Yob - The Unreal Never Lived (2004)
Om - Conference of the Birds (2006)
Om - Pilgrimage (2007)
οι κονβερτζ αναφερθηκαν και το καταλληλο αλμπουμ.
#5
Posted 26 May 2008 - 13:39
Iron Monkey - Our Problem
EyehateGod - Dopesick
Doomriders - Black Thunder
Buzzoven - Welcome To Violence
Grind:
Nasum - Helvete
Nasum - Grind Finale
Leng Tch'e -Death By A Thousand Cuts
"Stoner" (και οτι σχετιζεται μ' αυτο):
Kyuss - Welcome To Sky Valley
Kyuss - Blues From The Red Sun
Monster Magnet - Dopes To Infinity
Corrosion Of Conformity - Deliverance
Karma To Burn - Karma To Burn
Slo Burn - Amusing The Amazing
Clutch - Blast Tyrant
Post Rock
Shora - Malval
Red Sparowes - Every Red Heart Shines Towards The Red Sun
Maybeshewill - Not For Want Trying
Psychedelic:
Ufomammut - Slailking
Ufomammut - Idolum
Sleep - Jerusalem
PostSludge ή PostHardCore ή οπως σας αρεσει:
Neurosis - Times Of Grace
Minsk - The Ritual Fires of Abandonment
Old Man Gloom - Christmas
Breach - It's Me God
Breach - Venom
Hardcore/Metalcore
Catharsis - Samsara
Arkangel - Hope You Die By Overdose
Kickback - Forever War
Ignite - Our Darkest Days
Zao - Where Blood And Fire Bring Rest
The Dillinger Escape Plan - Miss Machinε
108 - A New Beat From A Dead Heart
Poison Idea - Feel The Darkness
Cursed - II
Alternative/Progressive
Pain Of Salvation - The Perfect Element Part I
Ark - Burn The Sun
Psychotic Waltz - Bleeding
Psychotic Waltz - Into The Everflow
Tool - Aenima
Tool - Lateralus
Cave In - Antenna
The Mars Volta - De-Loused In The Cromatorium
Fates Warning - Inside Out
Faith No More - King For A Day, Fool For A Lifetime
Gay stuff everyone can enjoy
Dax Riggs - We Sing Of Only Blood Or Love
Opeth - Damnation
Agalloch - The Mantle
Madrugada - Industrial Silence
Rock & Roll
Hellacopters - High Visibillity
Hellacopters - By The Grace Of God
The Doits - This Is Rocket Science
Heavy Metal
Queensryche - Rage For Order
Titan Force - Titan Force
Titanium Black - Bleeding
SeventhSign - Millenium
να κάνει μια ο keetharesh με τριπ-χοπ
και να θυμαστε ότι ξεχνάω πράγματα
Edited by rebelos, 26 May 2008 - 14:07.
#6
Posted 26 May 2008 - 13:57
Edited by red pyramid, 26 May 2008 - 14:46.
#7
Posted 26 May 2008 - 14:06
ντάξει η μικρότερη έγινε 10 άλμπουμ
για κάποιον που θέλει να εξερευνήσει το είδος καλή είναι
#8
Posted 26 May 2008 - 14:36
Θα πω ενα που ακουγα πριν λιγο, θα προσθεσω κι αλλα αργοτερα....
Scott Henderson/ Steve Smith/ Victor Wooten: Vital Tech Tones
μοντερνα jazz/fusion... κορυφη
++++++...Scott RULEZZZZZZZZZZZ
#9
Posted 26 May 2008 - 14:42
#10
Posted 26 May 2008 - 18:01
favorite / reccomended albums λέει... βάλτε όσα θέλετε να ανοίξετε τα μάτια στον κόζμο [σωστός;;;]
σωστοτατος! αυτο προσπα8ουμε θειε Σπονι, αλλα μπλεκονται παρεμβολες.
σωστη η λιστα του ρεμπελελε
τα trip-hop που ζητησε:
Massive Attack - Mezzanine (1998 )
Portishead - Dummy (1994)
Amon Tobin - Out, From Out Where (2002)
Ulver - Perdition City (2000)
Wax Tailor - Hope & Sorrow (2007)
EZ3kiel - Barb4ry (2003)
Doctor Flake - Paradis Dirtyficiels (2007)
Thievery Corporation - The Cosmic Game (2005)
κατι καλο ξεχναω, συμπληρωστε.
#11
Posted 26 May 2008 - 20:05
Συνεχιζοντας απο κει που σταματησα χθες........
@keetharesh και @rebelos πολυ καλες λιστες.....συμφωνω μαζι σας σε οσα εχω ακουσει απο οσα λετε......καλυψατε μεγαλο μερος του undergrοund και με κανατε να νοιωθω πολυ mainstream κατασταση...τεσπα συνεχιζω...
@red pyramid καλα ειναι αληθεια πως το παρακαναμε λιγο με αυτα τα κατεβατα.....αλλα ειναι οντως πολλα που πρεπει να αναφερθουν......και δεν μου κανει καρδια να μην τα βαλω......
Bay area-old school thrash metal:
1)Μetallica - καλα κλασικα τωρα οτι εχουν βγαλει μεχρι και το and justice for all ειναι ο λογος που υπαρχουν για μενα και για πολλους αλλους και συνεχιζω να πιστευω πως το Kill 'em all ειναι το καλυτερο τους......
2)Exodus-bonded by blood(ατελειωτη δισκαρα)
3)Death Angel-καλυτερο τους θεωρειτε το the ultra violence αλλα λεω Act III....
4)Sodom-Agent Orange,Persecution Mania
5)Kreator-Pleasure to Kill,Extreme Aggression
6)Slayer-Seasons In the Abyss
7)Testament:The Gathering,Practice what you Preach
8)Megadeth-πολυ αγαπημενη μπαντα....δυσκολα ξεχωριζω κατι αλλα οκ ως γνωστον οσοι δεν εχουν ακουσει καλυτερα να αρχισουν με το rust in peace.....
Melodic Death/New wave of swedish Death Metal:
1)In Flames:τα παντα μεχρι και το Soundrack to your Escape ειναι οι In Flames που αξιζει καποιος να ασχοληθει.....ξεχωριζω The Jester Race και Clayman.
2)At the Gates-Terminal Spirit Disease,Slaughter of the Soul(ε καλα τωρα...)
3)Αrch Enemy-Black Earth,Doomsday Machine
4)Dark Tranquility-Damage Done,Fiction,The Gallery
5)Soilwork-Chainheart Machine
6)The Duskfall-Frailty
7)Nightrage-οτι εχουν βγαλει....θεικη μπαντα......μαριος ηλιοπουλος ftw....
8)Kalmah-They Will Return
9)Scar Symmetry-Pitch Black Progress
Classic Heavy metal:
1)Iron Maiden:Δισκοι που πρεπει οπωσδηποτε να ακουσει ο καθενας ακομα και αν γουσταρει Θωδη και Ρουβα:Somewhere in Time,Piece of Mind,Seventh Son of a Seventh Son.....
2)Judas Priest-Painkiller(πολυ πρωτοτυπο),Βritish Steel
3)Savatage-Hall of the Mountain King,Gutter Ballet
4)Iced Earth-Something Wicked this Way Comes
5)Motorhead-No Remorse,Bomber,Rock n' Roll,Ace of Spades
6)Ozzy Osbourne-Blizzard of Ozz
7)Black Sabbath-Paranoid(must απλα και τι δεν εχει μεσα:war pigs,Ironman,Paranoid,Planet Caravan,Electric Funeral.....φοβερο.....)
8)Skid Row-Slave to the Grind
9)Deep Purple-Burn
αυτα....προς το παρον.....θα χει και μια 3η λιστα με πιο extreme ακουσματα να καλυψω-αν και το χουν κανει ηδη-διαφορα απο death/grind καθως και progressive.....
Edited by Hanzo, 30 March 2014 - 01:46.
This is the sig I have prepared for myself and if you don't like it don't be rude about it.
#12
Posted 26 May 2008 - 20:52
Pain Of Salvation - Be (2004)
Pain Of Salvation - The Perfect Element, part I (2000)
3 - The End Is Begun (2007)
3 - Wake Pig (2004)
#13
Posted 26 May 2008 - 22:26
Δε μού'ρχονται άλλα "αντιπροσωπευτικά".
Όταν ξεβαρεθώ και κοιτάξω λίγο το φάκελο "μπλακ" πιθανόν να κάνω έντιτ με περισσότερα.
#14
Posted 26 May 2008 - 22:37
!!!!!!Νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που είχε ακούσει αυτό το πράμα...Tα σπάει btw!Spastic Ink - Ink Compatible (2004)
Υeah!Progressive rock/metal
Pain Of Salvation - Be (2004)
Pain Of Salvation - The Perfect Element, part I (2000)
Γιατί ρε κουμπάρε gay το damnation???
Gay stuff everyone can enjoy
Opeth - Damnation
Μιας και γενικά είδα αρκετή κίνηση γενικά στο χώρο της metal να πω μερικά all time favorites μου χωρίς ταξινόμηση κατά είδος γιατί σκυλοβαριέμαι...
- Black Sabbath-Black Sabbath(1970)
- In flames-Jester Race(1996)
- Death-Symbolic(1995)
- Pain of salvation-Be(2004)
- BLack label society-Sonic brew(γιατί όχι αιώνες το άκουγα άλλωστε-μόνο που δεν θυμάμαι έτος...)
- Dream theater-Scenes from a memory(1999)
- Metallica-Master of puppets(γιατί οι εφηβικές αγάπες δεν πεθαίνουν-1986)
- Slayer-Seasons in the abyss(1990-όσο κι αν με εκνευρίζει η %**^%#^^ ιδεολογία τους)
- Nevermore-Dead heart in a dead world(2000,απλά respect)
Edited by Me loves Neliel, 26 May 2008 - 22:44.
#15
Posted 27 May 2008 - 01:14
δεν ακουω συγκεκριμενα για να σας πω αλπουμ αλλα δεν υπαρχουν κιολας συγκεντρωμενα σε αλμπουμ
παντως προτεινω το ''Αγιος ο Ερωτας '' , του Μητσια , ερωτικα του μικη Θεοδωρακη
αλλα και : Babylon by bus ,African Herbsman :Bob marley
Edited by laraska1, 27 May 2008 - 01:21.