Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Formula 1


  • Please log in to reply
164 replies to this topic

#46 Adventurer

Adventurer

    Αιώνιος φοιτητής

  • Members
  • 2,983 posts

Posted 23 December 2009 - 16:03

Αυτη τη φορα η επιστροφη του Μικαελ Σουμαχερ ειναι γεγονος... και ομως οχι με τη Φεραρι, αλλα με τη Mercedes (πρωην Brawn GP)!!

Εδω η ανακοινωση
Εδω εξηγει τους λογους

Και αυτη τη φορα ο λαιμος του εχει γιατρευτει πληρως οποτε δεν προκειται να υπαρξει προβλημα.

Περιμενω να δω αν θα αποδειχθει φοβερη ιδεα ή μεγαλο λαθος (μιας και χτυπαει τα 41 τον Γεναρη)...
Posted Image

#47 Archangel

Archangel

    Αρχαίος

  • Members
  • 462 posts

Posted 23 December 2009 - 17:00

Koiτα δεν ξέρω αν θα αποδειχτεί λάθος ή σωστό, αλλά ότι θα δώσει έναν άλλο αέρα στη formula 1, θα δώσει και μην ξεχνάμε οτι οι κανονισμοί έχουν αλλάξει....Θα δείξει κατά πόσο προσαρμόζεται στα νεα δεδομένα.
You can't outran death....BUT you can make the bastard work for it


http://daitenshi-manga.blogspot.com/

#48 Strange Loop

Strange Loop

    Fabulous Boy

  • Members
  • 595 posts

Posted 14 March 2010 - 21:27

bump for the first grand prix..
ασταματητες θα ειναι φετος οι Ferrari...
φαινεται να ειναι πιο μπροστα απο τις αλλες στην αναπτυξη του μονοθεσιου τους..
ο Σουμαχερ για πρωτο αγωνα μετα απο 3 χρονια και στα 41 του μια χαρα τα πηγε, κριμα γιατι φαινεται δεν θα εχει ανταγωστικο μονοθεσιο ομως.
Οσο για τους κανονισμους , κανουν πιο βαρετο το θεαμα..αμα ξεκινας με γεματο ρεζερβουαρ τοτε ο αγωνας χανει ολα οσα αυτα ειχε τοσα χρονια η f1, στρατηγικες...

#49 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 14 March 2010 - 22:04

Εμένα μια φορά μου αρέσουν οι νέοι κανονισμοί, τουλάχιστον στο πνεύμα τους.
Η ιδέα είναι να έχουμε πειρσσότερα προσπεράσματα και λιγότερο κόλπα στα pits. Ακόμα υπάρχει στρατηγική όμως.

Ο Schumi καλά τα πήγε όντως. Κρίμα για τον Vettel, αμα δεν είχε παρουσιάσει πρόβλημα θα μπορούσε να είχε νικήσει. Δεν πιστεύω ότι οι Ferrari θα μας μονοπωλήσουν, αρκεί ο Hamilton να το πάρει πιο σοβαρά.

Οι rookie ομάδες με απογοήτευσαν. Μόνο ο Kovaleinen έκανε κάτι. Περιμένω να δω αν ο Kobayashi θα συνεχίσει την περσινή του πορεία (βλ. Βραζιλία). Όσο ωραίο είναι να ξανάχουμε το όνομα Senna στο grid, ο μικρός πρέπει να δείξει αποτελέσματα.

Αλήθεια, πού τον βλέπετε τον αγώνα? Ξέρω ο ΑΝΤ1 το έχει στο WebTV επί πληρωμή (η μετάδοση πώς είναι? ο γνωστός Τάκης?).
Εμείς το είδαμε μέσω BBC, με guest σχολιαστές David Coulthard και Eddie Jordan (ο τελευταίος χωρίς το γνωστό entourage δυστυχώς), και απίστευτη μετάδοση. Ο τύπος στο grid μίλησε με Mansell, Fittipaldi, Andretti κ.α.

Τέλος, να ευχηθώ να έχουμε μια πολύ καλή αγωνιστική χρονιά!
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#50 Strange Loop

Strange Loop

    Fabulous Boy

  • Members
  • 595 posts

Posted 14 March 2010 - 22:16

Προσπερασματα δεν ειδαμε φιλε Serperoth και ουτε πιστευω θα δουμε, ολοι εχουν το ιδιο αριθμο καυσιμων, αρα κατα καποιο τροπο το καλυτερο μονοθεσιο θα ειναι συνεχεια μπροστα. Για την pole position τα μονοθεσια ειναι αδεια αρα και παλι ο καλυτερος με το καλυτερο μονοθεσιο πρωτος. Που ειναι η στρατηγικη πριν τον αγωνα για ποσα πιτ στοπς θα κανουν ωστε στα qualifiers να εχουν και την καταλληλη ποσοτητα καυσιμου? Μακαρι να μην δικαιωθω αλλα η αληθεια σημερα ειναι πηγε να με παρει ο υπνος...

απο το webtv του αντεννα το ειδα, με τους ιδιους σχολιαστες με περσυ ειναι....
o σχολιασμος του bbc οντως ειναι φοβερος αλλα ειχα κολληματα στο streaming και επειδη δεν μπορουσα να περιμενω να το δω το απογευμα που κυκλοφορει στο νετ η μεταδοση εδωσα τα 5 ευρω..
Ελπιζω να αλλαξει και να γινει παλι free η μεταδοση στο καναλι..(στα + του webtv οτι δεν εχει καθολου διαφημισεις)

#51 Jiraiya

Jiraiya

    ビッグブレストジャンキー

  • Members
  • 2,573 posts

Posted 14 March 2010 - 23:48

Εγώ το είδα από ένα Ισπανικό site που είχε πολύ καλή ποιότητα στο stream και είχα ανοίξει και ένα tab με τη μετάδοση του BBC που ναι μεν ήταν άθλια η εικόνα αλλά άκουγα τον ήχο που ήταν μια χαρά.

Και γω πάντως συμφωνώ με ότι μάλλον θα είναι βαρετοί οι αγώνες χωρίς ανεφοδιασμούς.Όλο το ζουμί στη Formula 1 ήταν η στρατηγική για τους ανεφοδιασμούς κτλ.

Posted Image


#52 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 15 March 2010 - 17:47

Όντως η εικόνα του BBC θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη.

Εγώ γενικά δεν ήμουν ποτέ fan των προσπερασμάτων μέσα στα pits, άρα είναι λίγο προσωπικό. Οι χρυσές εποχές με μάχες ρόδα-ρόδα έχουν περάσει μου φαίνεται...:(
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#53 Adventurer

Adventurer

    Αιώνιος φοιτητής

  • Members
  • 2,983 posts

Posted 15 March 2010 - 18:07

Αρκετα βαρετος αγωνας αφου τα μονα καλα προσπερασματα εγιναν για τις πισω θεσεις... Κριμα για τον Vettel αλλα πεταω στα ουρανια που η Ferrari ξεκινησε με 1-2 τη φετινη χρονια! Οσο για τον Webber, ειλικρινα δεν τον περιμενα τοσο απογοητευτικο.....

Πολλα συγχαρητηρια αξιζει η Lotus που εφερε και τα δυο μονοθεσια της στον τερματισμο (καμια αλλη απο τις νεες ομαδες δεν περασε τον 18ο γυρο...) και αρκετα στον Senna που οδηγησε αρκετα καλα δεδομενου οτι αυτο το Σαβ/κο ηταν η πρωτη φορα που οδηγησε αυτοκινητο Formula1. Πολυ καλος επισης ο Liuzzi αλλα και ο Kubica που εφτασε τοσο ψηλα παρα το σπινιαρισμα του στον πρωτο γυρο. Μεγαλη απογοητευση ηταν η Sauber για την οποια ειχα πολλες προσδοκιες αλλα απετυχε πληρως να τις πραγματοποιησει, ειδικα ο Kobayashi που ηταν τελειος στους δυο τελευταιους περσινους αγωνες αλλα εδω τον ειχε ακομα κι ο De La Rosa.



ασταματητες θα ειναι φετος οι Ferrari...
φαινεται να ειναι πιο μπροστα απο τις αλλες στην αναπτυξη του μονοθεσιου τους..

Ο αγωνας παντως εδειξε το αντιθετο απο αυτο που λες, αφου ο Vettel ηταν απιαστος απο τις Φεραρι και στα δοκιμαστικα και στον αγωνα, και μονο το προβλημα με τη μηχανη του μας χαρισε τη νικη που αυτος αξιζε. Συνδυαζομενο με το λαθος του Webber στις δοκιμες, χωρις το οποιο πιθανον να ηταν και αυτος μπροστα μας, ολα τα γεγονοτα δειχνουν οτι η Red Bull θα ειναι μπροστα στους πρωτους αγωνες. Ελπιζω φυσικα η Φεραρι να ανατρεψει αυτα τα δεδομενα.


αμα ξεκινας με γεματο ρεζερβουαρ τοτε ο αγωνας χανει ολα οσα αυτα ειχε τοσα χρονια η f1, στρατηγικες...

Και γω πάντως συμφωνώ με ότι μάλλον θα είναι βαρετοί οι αγώνες χωρίς ανεφοδιασμούς.Όλο το ζουμί στη Formula 1 ήταν η στρατηγική για τους ανεφοδιασμούς κτλ.


Στα αληθεια ρε παιδια σας φαινεται συναρπαστικο το να βλεπετε σε ποιον αριθμο γυρου θα μπει ο καθε οδηγος για ανεφοδιασμο; Δηλαδη οταν βλεπετε δυο οδηγους ο ενας πισω απο τον αλλον, δε σκεφτεστε "μακαρι να δουμε κανα εντυπωσιακο προσπερασμα" αλλα σκεφτεστε "πωπω ποτε αραγε θα μπουνε στα pits"?? Εξηγηστε μου λιγο γιατι ειλικρινα δεν το καταλαβαινω καθολου!


Και για να ξερουμε τι λεμε, το γεγονος οτι δεν ειδαμε προσπερασματα οφειλεται κυριως στο γεγονος οτι η FIA αυξησε την εξαρτηση του κρατηματος των αυτοκινητων απο την αεροδυναμικη (επιτρεποντας περυσι τους διπλους διαχυτες) και μειωσε το κρατημα απο τα λαστιχα (ελατωνοντας το μεγεθος των μπροστινων τροχων) που σημαινει οτι καθε φορα που ενα αυτοκινητο φτανει κοντα σε ενα αλλο χανει αμεσως καθετη δυναμη και δεν μπορει να φτασει αρκετα κοντα για να επιχειρησει προσπερασμα.


Ακομα και οι φανς της στρατηγικης παντως θα πρεπει να ειναι πολυ χαρουμενοι, αφου πλεον η στρατηγικη δεν ειναι προκαθορισμενη απο την αρχη του αγωνα, αντιθετως αλλαζει καθε δευτερολεπτο αναλογα με την κατασταση στην πιστα και το ποσο προσεχει ο καθε οδηγος τα ελαστικα του. Τωρα πια ακομα και η στρατηγικη εχει αγωνια κοινως.

Που ειναι η στρατηγικη πριν τον αγωνα για ποσα πιτ στοπς θα κανουν ωστε στα qualifiers να εχουν και την καταλληλη ποσοτητα καυσιμου?

Αντικατασταθηκε με το γεγονος οτι τα δοκιμαστικα εγιναν και παλι ενδιαφεροντα αντι για βαρετες διαδικασιες, αφου πλεον οι οδηγοι διαγωνιζονται σε καθαρη ταχυτητα, θαρρος και αντανακλαστικα αντι για το ποσα καυσιμα κουβαλανε...


Οσο για το BBC, δεν ξερω τι λετε εσεις, παντως η ποιοτητα εικονας τους που ειδα (σιγα μην εβλεπα ΑΝΤ1 δεδομενου οτι αφενος μας χρεωνει και αφετερου κρατησε παλι τον Πουρναρακη) ηταν παρα πολυ καθαρη.
Posted Image

#54 Strange Loop

Strange Loop

    Fabulous Boy

  • Members
  • 595 posts

Posted 15 March 2010 - 18:12

Τα παραπανω για την φορμουλα 1 ηταν καθαρα προσωπικη αποψη για τι αρεσει σε μενα να βλεπω σε αυτην...

οσο αυτο που ειπες για τον Vettel , δεν υπηρχε περιπτωση ετσι και αλλιως να αντεξει την αντεπιθεση του Αlonso..ηταν φανερο ο Αlonso κρατουσε τα λαστιχα σε τετοια κατασταση για να μπορεσει να προσπερασει, Αυτο καταλαβα και απο σχολια του BBC οταν ξαναειδα τον αγωνα.. Το μηχανικο προβλημα του Vettel απλα μας στερησε να δουμε το προσπερασμα του alonso

#55 Adventurer

Adventurer

    Αιώνιος φοιτητής

  • Members
  • 2,983 posts

Posted 15 March 2010 - 18:35

οσο αυτο που ειπες για τον Vettel , δεν υπηρχε περιπτωση ετσι και αλλιως να αντεξει την αντεπιθεση του Αlonso..ηταν φανερο ο Αlonso κρατουσε τα λαστιχα σε τετοια κατασταση για να μπορεσει να προσπερασει, Αυτο καταλαβα και απο σχολια του BBC οταν ξαναειδα τον αγωνα.. Το μηχανικο προβλημα του Vettel απλα μας στερησε να δουμε το προσπερασμα του alonso

Ειναι επισης φανερο οτι ο Vettel κρατουσε τα λαστιχα του σε τετοια κατασταση ωστε αν δει να τον πλησιαζουν οι Ferrari να παει πιο γρηγορα. Αυτο φανηκε στο πρωτο stint οπου ο Vettel ειχε σταθερη αποσταση ~5 δευτερολεπτων απο τον Alonso καθ'ολη τη διαρκεια των ~16 γυρων που ειχαν αμφοτεροι τα μαλακα λαστιχα.

Απο'κει και περα, δε λεω οτι δεν εχεις δικαιωμα να εχεις την προσωπικη σου αποψη, απλα ξεκαθαριζω τα γεγονοτα απο τις προκαταληψεις και εκφερω ειλικρινεις αποριες (οπως αυτη που ρωταω αν προτιματε να βλεπετε προσπερασματα ή ανεφοδιασμους).
Posted Image

#56 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 15 March 2010 - 18:54

Ο Vettel, αν ο κινητήρας δούλευε, δεν θα έχανε θέσεις. Μέχρι που σταμάτησε, ήταν καθαρότατα μπροστά από την Ferrari. Και να είχε κάνει επίθεση ο Alonso, δεν προλάβαινε να καλύψει την διαφορά, αν ο Vettel υπερασπιζόταν. Ειδικά αφού ο Γερμανός έχει το πλεονέκτημα του καθαρού δρόμου μπροστά του, χωρίς να φοβάται για τα λάστιχα λόγω ζέστης από μπροστά.

Εγώ το λέω, μου αρέσουν προσπεράσματα χίλιες φορές. Δεν λέω, καλή η στρατηγική και το planning, αλλά στην F1 πρέπει να παίζει ρόλο το skill και το ταλέντο. Οι μεγάλοι (Fangio, Clark, McLaren, Villneuve, Prost, Lauda, Senna) δεν νικούσαν αγώνες στο πλάι, αλλά με κουράγιο, αντανακλαστικά και γενικότερα αντρίλα.

Με τον Adventurer θα συμφωνήσω σε όλα (εκτός από την Ferrari, είμαστε οικογενειακώς ασημί), και ειδικά στον Kobayashi. Μετά από το επικό πραγματικά ντεμπούτο του πέρσι, χτες (αν και ξεκίνησε 16ος) απογοήτευσε. Ελπίζω να στρώσει η Sauber, και να μην πάει χαμένο το παιδί.

Η επιστροφή του Μιχαλάκη να πω δεν με ενθουσιάσε. Επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά μόλις έκτος. Περίμενα κάτι περισσότερο. Θα δείξει βέβαια.

Το BBC μου την ψιλοέσπασε γιατί είχε lag λίγο, αλλά μάλλον φταίει η σύνδεση μου, όχι το κανάλι. Βέβαια δεν έχει το γέλιο που ρίχνουμε με τον ΤΑΚΗ, αλλά θα ζήσω:P

Ελπίζω και η Lotus να δείξει τα δόντια της. Είναι θρυλικό όνομα στην F1, και δεν της αξίζει να είναι πίσω.

Αφιερωμένο στον Adventurer που του αρέσουν τα προσπεράσματα: [media]http://www.youtube.com/watch?v=e5h-HTv9d4c[/media]
Από τα αγαπημένα μου ever.
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#57 Adventurer

Adventurer

    Αιώνιος φοιτητής

  • Members
  • 2,983 posts

Posted 15 March 2010 - 22:37

Ευχαριστω για την αφιερωση, Serperoth, και ανταποδιδω :)

Youtube Video



Περα απ'την πλακα, βεβαια, προφανως και το προσπερασμα που εδειξες ειναι επικο. Το εχω δει απειρες φορες και το εχω δειξει σε αρκετο κοσμο - αν και παντα ευχομαι να ηταν οι οδηγοι διαφορετικοι απο αυτους που ειναι :P (εκτος απο τον Zonta, γιατι μετα τους δειχνω το αυτογραφο του που εχω!). Ενα αλλο αγαπημενο (και λιγο παλιοτερο) προσπερασμα ειναι αυτο.


Απο μια ομαδα με το ονομα Lotus σιγουρα περιμενουμε πολλα πραγματα, αλλα προφανως δεν προκειται να τα δουμε πριν περασουν 2-3 χρονια. Για φετος θα ηταν εντυπωσιακο αν καταφερναν να συναγωνιστουν τις Toro Rosso κατα το τελος της χρονιας - κατι που ισως καταφερουν αν βασιστουν στην αξιοπιστια τους και αρχισουν να εξελισσουν την ταχυτητα του μονοθεσιου (κοινως το αντιθετο απο αυτο που εχει να κανει η Virgin...). Αντιστοιχα για τον Σουμαχερ καλο θα ηταν να μην εχουμε ιδιαιτερες προσδοκιες για τους πρωτους αγωνες. Τα αντανακλαστικα δεν ειναι τα ιδια για εναν οδηγο στα 41 του, ειδικα οταν εχει καιρο να μπει σε μονοθεσιο. Βεβαια θα ειναι οντως απογοητευτικο αν φτασουμε στην Ευρωπη και ακομα δεν κανει τιποτα...

Και ναι, ελπιζω κι εγω ο Kobayashi να στρωσει συντομα, γιατι η ταχυτητα του περυσι ηταν εντυπωσιακη ενω δεν ειχε τεσταρει καθολου προηγουμενως, και αυτες οι κινησεις που εκανε ηταν καταπληκτικες! Θα ηταν κορυφαιο να βλεπαμε κατι αντιστοιχο και φετος.

ΥΓ:

Το BBC (...) βέβαια δεν έχει το γέλιο που ρίχνουμε με τον ΤΑΚΗ, αλλά θα ζήσω:P

Προσκυναω επικη ατακα! :kakaka:
Posted Image

#58 Archangel

Archangel

    Αρχαίος

  • Members
  • 462 posts

Posted 16 March 2010 - 00:27

Ρε παιδιά links για τα site που αναμεταδίδονται γιατί ο Ant1 δεν την παλεύει καθόλου
πάνε τα 5 ευρώ μου.....
You can't outran death....BUT you can make the bastard work for it


http://daitenshi-manga.blogspot.com/

#59 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 16 March 2010 - 15:47

Εγώ μικρός ήμουν κόκκινος, αλλά μετά είδα την αλήθεια:P
[media]http://www.youtube.com/watch?v=tJh7aX4pwJ4&feature=related[/media]
Αριστουργηματική υπεράσπιση του Piquet, τα ρέστα μου. Τότε που τα μονοθέσια πήγαιναν και πλάγια...

Φυσικά καμιά ομάδα δεν πήρε πρωτάθλημα με την μια (η Wolf δυο αγώνες κέρδισε αλλά...), πάντως είναι θετικό το ότι φαίνονται στο grid και έχουν μια αξιοπρεπή εικόνα, με τα αυτοκίνητα στον δρόμο και όχι στα pits. Η ταχύτητα έρχεται μετά. Η McLaren πότε ήταν που ήταν μπροστά και σκάγαν κινητήρες (Hakkinen 2001, υδραυλικά, 500 μέτρα πριν τον τερματισμό).

Ο μικρός μπορεί, αρκεί να του δώσουν ένα καλύτερο μονοθέσιο. Πέρσι με Toyota κιόλας έδειξε τα δόντια του. Για τον Sutil δεν μιλάω, και τζετ να του δώσουν, είναι τόσο γκαντέμης θα του τελειώσουν τα καύσιμα (ή θα τον στουκάρει ο Kimi. Με την Citroen WRC ^^).

Όσο για τα links, εγώ είδα τον αγώνα μέσω BBC iPlayer (http://www.bbc.co.uk/iplayer/).
Πρέπει η IP σου να είναι από Αγγλία όμως. Το Hide My IP είναι πολύ καλό, αν και δεν έιναι δωρεάν (25€ για έναν χρόνο, και free trial 14 μέρες νομίζω).
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense

#60 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 posts

Posted 31 March 2010 - 21:31

Χτες είδα τον αγώνα της Κυριακής (Αυστραλία).

ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΣΠΑΣΕ.

Ήταν μια συνεχής δράση, από την αρχή με την βροχή μέχρι και 3 γύρους πριν από το τέλος.
Highlights:
Ο Hamilton. Αριστουργηματικός, προσπέρναγε σαν διαολεμένος.
Ο Kubica. Κράτησε την 2η θέση για όλον τον αγώνα, με 2 κοκκινίλες πίσω του.
Ο Algersuari. Κράτησε Schumi πίσω του για καμιά 10αριά γύρους.
Οι στρατηγικές.

Lowlights:
Οι Ferrari. Μετριότατες, από βλακεία δεν τις πέρασε ο Lewis.
Ο Vettel. Πρώτος μέχρι τον γύρο 25 , του χάλασε το φρένο, έξω, qq.
Ο Kobayashi. Στροφή 3, του φεύγει η εμπρός πτέρυγα, έξω μαζί με Buemi και Hulkenberg.
Ο Sutil. Δεν τερμάτισε. Γκαντέμης του κερατά.
Ο Μιχαλάκης. Μόλις 10ος, του πήρε κάτι αιώνες να περάσει τον Algersuari.

Απλά να τον δείτε. Προσπεράσματα, μάχες, τακτικές...

PS: Τελικά Αρχάγγελλε βρήκες πώς θα δείς?
Posted Image
Posted Image

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense