Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Takarajima - Η Νήσος των Θησαυρών

fall 1978 madhouse anime review adventure historical drama

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 09 November 2007 - 01:14

 

takarajima_by_eros79-d30syz2.jpg

 

 

Τίτλος:" Takarajima - Η Νήσος των Θησαυρών"
Σειρά 26 24λεπτων επεισοδίων
Έτος παραγωγής: 1978

Στούντιο παραγωγής: Tokyo Movie Shinsha
Παραγωγός: Shunzo Kato
Σενάριο: Haruya Yamazaki, Yoshimi Shinozaki
Σκηνοθέτης: Osamu Dezaki
Σκηνοθέτης animation, σχέδιασμός χαρακτήρων: Akio Sugino
Ανιματέρ Εισαγωγής, Τίτλων Τέλους:Manabu Ohashi
Μουσική: Kentaro Haneda
Hχητικά εφφέ: Yozo Kataoka
Φωτογραφία: Hirokata Takahashi
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Shichiro Kobayashi
Μοντάζ: Masatori Tsurubuchi, Yoriko Takahashi
Βασισμένη στο βιβλίο του R.L.Stevenson

Τραγούδι Εισαγωγής:
"Takarajima" από το Machida Yoshito

Τραγούδι Τίτλων Τέλους:
"Chiisana funanori" από το Machida Yoshito

 

 

Καταρχήν για όσους είναι καινούργιοι στο χώρο των ανιμε ή χρειάζεται να φρεσκάρουν λίγο τη μνήμη τους, μερικές διευκρινήσεις για τη σειρά προτού προχωρήσω παραπέρα:

Ένας από τους κύριους παράγοντες που τα anime έγιναν τόσο δημοφιλή παγκοσμίως στους μικρούς θεατές του 70, του 80 και των μέσων του 90, ήταν το ότι ήταν προσεκτικά επιλεγμένοι τίτλοι, συνήθως από κρατικά τηλεοπτικά κανάλια, με αρκετά καλή μεταγλώττιση, αλλά και με ένα εξαιρετικό σενάριο, εκφραστικό αν και πολλές φορές λιτό animation και αξιομνημόνευτη μουσική και χαρακτήρες. Οπότε λίγο δύσκολο να δεις μέτριες σειρές εκείνη την εποχή, μιας και δεν υπήρχε τέτοια ζήτηση ούτε υπήρχαν το Internet, τα fansubs, τα DVD και ο σημερινός κορεσμός.

Όλα σχεδόν τα ιαπωνικά στούντιο είχαν να προσφέρουν ποιοτικό έργο, ακόμα και σε συνεργασία με διάφορους ευρωπαικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, μιας και αρκετές σειρές ήταν ευρω-ιαπωνικές συμπαραγωγές. Για να μη ξεχνάμε πόσο σημαντικό ρόλο είχαν οι ευρωπαικοί τηλεοπτικοί σταθμοί στα anime. Φαίνεται όμως πως αυτό δεν άρεσε σε μερικούς και προτίμησαν να πλασάρουν τα αμερικανίζοντα εμπορικά cartoon και anime και μάλιστα του χειρίστου είδους. Δυστυχώς το ελληνικό φρούριο παραδόθηκε αμαχητί και ακολούθησαν μετά από σκληρή μάχη και άλλες χώρες. Οι συνέπειες ολέθριες......

Και αν στην Ελλάδα τότε προβάλλονταν στην τηλεόραση αρκετά καλές σειρές, αλλά και στα βιντεοκλαμπ έβρισκες επίσης ποιοτικούς τίτλους, δυστηχώς σε σχέση με τις γειτονικές χώρες στερηθήκαν οι μικροί Έλληνες θεατές πάρα πολλά αριστουργήματα, αποτέλεσμα ίσως της κυριαρχίας μόνο 2 καναλιών και λίγων και πρόχειρα εξοπλισμένων εταιριών διανομής. Να αναφέρω τις σειρές του στούντιο Nippon Animation; Πχ από τις σειρές του World Masterpiece Theater , από τις καλύτερες ίσως που γίναν, μου φαίνεται μόνο 4 αξιώσαν να προβάλλουν εδώ. Συμπτωματικά και στις ΗΠΑ μόνο 3 πρόβαλλαν. Βέβαια εμείς τότε ως παιδιά ούτε που μας ενδιέφερε τί δείχναν στις γειτονικές χώρες. Και τώρα ακόμα αν βλέπουμε τα παλιά καρτούν μόνο σα παιδικές αναμνήσεις, πάλι δεν θα μας ενδιαφέρει.

Τώρα βέβαια με ανάπτυξη της διαφήμισης και την αύξηση της εμπορευματοποίησης τέτοια προβλήματα λύνονται και μια σειρά, είτε είναι μέτρια είτε όχι, γίνεται αμέσως γνωστή σε όλον τον κόσμο και ιδίως στα παιδιά. 'Ηταν η εποχή πριν μας έρθουν τα κονσερβοποιημένα προϊόντα από ΗΠΑ και Ιαπωνία με απαίσια μεταγλώττιση, μηδενικό σενάριο και μηδενικά μηνύματα.

 

 

80035073c627474bef50c7991a006585.jpg

 

Ο τίτλος "Η Νήσος των Θησαυρών" ήταν ένας από τους τίτλους που πέρασαν απαρατήρητοι τη δεκαετία του 80 στην Ελλάδα, μιας και δεν προβλήθηκε ή οι ειδήμονες δεν τον θεώρησαν κατάλληλο για εισαγωγή. Ωστόσο σε χώρες όπως κάποιες αραβικές, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία κλπ αυτός ο τίτλος γνώρισε τεράστια επιτυχία και για πολλούς εκείνη την περίοδο χαρακτηρίστηκε ως η καλυτερη σειρά που είδανε ποτέ.

Παραγωγή του θρυλικού Tokyo Movie Shinsha που στο παλμαρέ του έχει να επιδείξει ότι καλύτερο από το ιαπωνικό animation. Να αναφέρω μερικούς τίτλους έτσι για πλάκα;

Lupin III, Ace o Nerae, Remi sans Famille, Versailles no Bara, Ashita no Joe, Ulysses 31, Space Adventure Cobra, Cat's Eye, Orguss, Flanders no Inu κα

Αλλά πρόσφερε την κατάρτιση του στο animation σε πολλές σειρές όπως Magic Knight RayEarth, Detective Conan, BTX, Hamtaro, Patapata Hikosen no Boken κα. Επίσης ποιοτικά αμερικάνικα καρτούν όπως Tiny Toon Adventures, Animaniacs, Peter Pan and the Pirates, Batman: the Animated Series κα περιέχουν κατά ένα σημαντικό μέρος animation από το TMS.
 

image6tb6.jpg

Ένας από τους πιο διακεκριμένους σκηνοθέτες είναι ο Osamu Denzaki. Ξεκίνησε ως mangaka, αλλά λόγω της έλευσης της τηλεόρασης κατάλαβε ότι μόνο στο animation θα έβγαζε το ψωμί του. Εργάστηκε ως ανιματέρ στο στούντιο Mushi Productions του Osamu Tezuka και συγκεκριμένα για τη σειρά του 1963 Astro Boy. Άλλες σειρές που συμμετείχε ήταν οι Big X Dororo και Moomins και συμμετείχε το 1967 ως σκηνοθέτης μερικών επεισοδίων σε μια από τις καλύτερες ίσως σειρές, με τίτλο Goku no Daiboken. Σταθμός στη καριέρα του ήταν η σκηνοθεσία της σειρας Ashita no Joe, που του άνοιξε το δρόμο να σκηνοθετήσει και άλλα αριστουργήματα, όπως το γνωστό στην Ιαπωνία Gamba no Boken, το 1975, που θεωρείται και αυτό από τις καλύτερες σειρές και τα προαναφερθέντα Rose of Versailles, Remi sans Famille, The Snow Queen αλλά και τον τίτλο για τον οποίο γράφω κριτική.

Ένας άλλος διακεκριμένος ανιματέρ είναι και ο Akio Sugino, που σε συνεργασία με τον O.Denzaki μας έδωσε μερικές από τις καλύτερες ίσως σειρές. Και αυτός εργάστηκε στο στούντιο του Tezuka ως ανιματέρ στις σειρές Astro Boy και Kimba, ενώ με τον Denzaki πρωτοσυνεργάστηκε το 1970 στη σειρά Ashita no Joe, όπως και στις Ace wo Nerae, Sans Famille, Rose of Versailles, Brother Dear Brother και Black Jack μεταξύ άλλων . Εργάστηκε ωστόσο και σε παραγωγές χωριστά, όπως Cat's Eye, Jetter Mars, Perrine Monogatari, Hi no Tori, Marco Polo, Unico και Tom Sawyer.

Μια τεχνική που χαρακτηρίζει τη συνεργασία τους στις διάφορες παραγωγές του TMS είναι το πάγωμα του καρέ τη στιγμή της κίνησης και η παρεμβολή μιας εικόνας χρωματισμένη με παστέλ, συνοδευόμενη από ηχητικά εφφέ, αποτέλεσμα της θητείας του Denzaki ως mangaka, που όπως λέει γίνεται τόσο για να εξοικονομήσουν καρέ, όσο και για να δώσουν μια αίσθηση αμεσότητας, σαν να διαβάζεις manga. Αν δείτε τη Remi sans Famille, θα καταλάβετε τί εννοώ, αν και στο Takarajima εφαρμόζεται το ίδιο, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Άλλοι διακεκριμένοι καλλιτέχνες είναι οι Shichiro Kobayashi (Touch, Kimagure Orange Road, Creamy Mami, Berserk, Orphen, Utena, Orguss 2), ενώ υπάρχουν και άλλα γνωστά ονόματα όπως ο τωρινός σκηνοθέτης Ryotaro Nakamura.

Της μουσικής επιμελείται ο Kentaro Haneda, γνωστός για τη μουσική σειρών όπως Macross (στην ιαπωνική και όχι στην αμερικάνικη έκδοση Robotech),Orguss και Sherlock Holmes, με επιρροές από τζαζ και ροκ που σε μερικά σημεία της σειράς είναι εντυπωσιακή. Έχει εργαστεί και σε διάφορες τηλεοπτικές παραγωγές
 

hqdefault.jpg


Μέσα λοιπόν σε αυτό το πλαίσιο και από αυτά τα άτομα, έγινε η παραγωγή της σειράς Takarajima και σημείωσε μεγάλη επιτυχία όπου προβλήθηκε, εκτός της Ελλάδας δυστυχώς. Να σημειώσω πως την ίδια χρονιά , δηλ. 1978, επιτυχία γνώρισε και η σειρά Future Boy Conan του στούντιο Nippon Animation σε σκηνοθεσία Hayao Miyazaki, αλλά δυστυχώς ούτε και αυτή προβλήθηκε ποτέ στην Ελλάδα, ενώ ήταν γνωστή σε όλη σχεδόν τη Μεσόγειο και για πολλούς θεωρείται επίσης ως η καλύτερη σειρά που είδαν ποτέ.

Φυσικά αυτή δεν είναι η πρώτη απόπειρα μεταφοράς του βιβλίου του Stevenson σε κινούμενα σχέδια. Πέρα από τις δεκάδες ταινίες, η πρώτη animated μεταφορά ήταν και πάλι από την Ιαπωνία στην ταινία του 1971 από την Toei, με τίτλο Dobutsu Takarajima (Animal Treasure Island) και σε σκηνοθεσία Yasuji Mori, ενώ ήταν από τις πρώτες ταινίες που συμμετείχε ως ανιματέρ ο H.Miyazaki. Πιο πριν, το 1965, και ο Osamu Tezuka έκανε μεταφορά του δικού του manga στη μικρή οθόνη με τίτλο New Treasure Island, με παρόμοια υπόθεση
Τώρα όσον αφορά τη σειρά. Φαντάζομαι ότι έστω μια από τις τόσες διασκευές του βιβλίου θα έχετε πετύχει σε κάποια από τις ταινίες. Σε ότι αφορά την υπόθεση, η σειρά δεν παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις, αν εξαιρέσουμε κάποιες αλλαγές στους χαρακτήρες και την προσθήκη επεισοδίων που δεν υπάρχουν στο βιβλίο.

H ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:

Ο 13χρονος Jim Hawkins, ορφανός από πατέρα, ζει με τη μητέρα του και τη μικρή του λεοπάρδαλη (καλά διαβάσατε) στο πανδοχείο τους "Admiral Benbow" και παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, η ζωή κυλά ομαλά. Ώσπου μια θυελλώδη νύχτα ένας μυστηριώδης ξένος εμφανίζεται και ζητά δωμάτιο. Κουβαλά ένα σεντούκι και για απαιτεί να τον φωνάζουν Καπετάνιο. Όποτε μεθά τραγουδά "Fifteen men on the dead man's chest—o-ho-ho, and a bottle of rum!" και λέει στον Jim να τον ειδοποιήσει αν δει κανέναν μονοπόδαρο άντρα στην περιοχή. Όταν αντί για αυτόν όμως έρχονται άλλοι πειρατές με σκοπό να τον σκοτώσουν και να του πάρουν ένα χάρτη που κατέχει,τότε ο Καπετάνιος, πριν ξεψυχήσει, τον εμπιστεύεται στο Jim, ο οποίος αφού γλιτώνει από μια έφοδο των πειρατών, παραχωρεί το χάρτη στο δικηγόρο Dr Livesey και στον αριστοκράτη M. Trelawney, φίλοι του πατέρα του Jim. Ο χάρτης αποκαλύπτει που είναι θαμμένος ο μυθικός θησαυρός του μακαρίτη Captain Flint, του φοβερότερου ίσως πειρατή που έσπειρε φόβο και τρόμο στις 7 θάλασσες. Και μαγεμένοι από την περιπέτεια που τους περιμένει, αποφασίζουν να ξεκινήσουν για το θησαυρό.

Το πλήρωμα συγκεντρώνεται χάρη στη βοήθεια του μονοπόδαρου μάγειρα του πλοίου, John Silver, ιδιοκτήτη μιας ταβέρνας στο Bristol με όνομα Spy-glass. Το πλοίο, που ανήκει στον Trelawney, ονομάζεται La Hispaniola. Ο ίδιος ο John Silver είναι θαλασσόλυκος,γνωρίζεται με το Livesey και δέχεται να συμμετάσχει και αυτός στο ταξίδι για το θησαυρό.Συντροφιά έχει έναν παπαγάλο σχεδόν 200 ετών με το όνομα Captain Flint. Το πλήρωμα του πλοίου περιλαμβάνει επίσης και τον Captain Smollet, πιστό στο καθήκον του που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του.

Οι υπόλοιποι ναύτες θα φανούν στην πορεία ποιοι είναι και ποιος ο ρόλος του καθένα.

Ο Jim δένεται συναισθηματικά με τον Silver, μιας και τον βλέπει σαν δεύτερο πατέρα, αφού του στάθηκε πλάι ουκ ολίγες φορές. Όμως θα βρεθεί προ εκπλήξεως και θα συγκλονιστεί, γιατί στη διάρκεια του ταξιδιού αποκαλύπτεται πως ο John Silver ήταν πριν χρόνια δεξί χέρι του Flint και έτσι προκαλείται ανταρσία και αναλαμβάνει αυτός τον έλεγχο του πλοίου, ώστε να καρπωθεί το θησαυρό προς όφελός του.

Θα μπορέσει ο Jim να ξεπεράσει το σοκ και να αντιμετωπίσει το Silver και τη συμμορία των πειρατών και παράλληλα να βρουν το θησαυρό του Flint στη Νήσο των Θησαυρών;

 

Όλα αυτά εξελίσσονται αριστοτεχνικά σε μια από τις καλύτερες περιπέτειες κινουμένων σχεδίων που έτυχε να δω.Δεν καταντά βαρετή σε κανένα σχεδόν σημείο και το ότι την κράτησαν σε 26 και όχι 52 επεισόδια, την έκανε ακόμα καλύτερη.

Η σειρά ποτέ δεν παραμένει στάσιμη και κάθε επεισόδιο έχει κάτι καινούργιο και ξεχωριστό να προσφέρει. Οι κύριοι χαρακτήρες και ιδίως ο John Silver, είναι αρκετά καλοί και λένε και κάποια πράγματα που δεν τα ακούς συχνά σε καρτούν, πλησιάζοντας έτσι περισσότερο αυτούς του βιβλίου. Βέβαια κάποιες αλλαγές εκ μέρους του σκηνοθέτη έγιναν, μιας και όπως δήλωσε ο ίδιος, ο Silver στο βιβλίο ήταν πιο μοχθηρός και πονηρός. Στη σειρά τον έκανε να μοιάζει πιο πολύ με έναν αντίπαλο του πρωταγωνιστή στη σειρά Ashita no Joe. Ενώ ο ναύτης Gray έχει ίσως τον πιο αλλόκοτο και γενναίο ρόλο από οποιαδήποτε διασκευή, ακόμα και από το ίδιο το βιβλίο!

Υπάρχει και κωμωδία σε κάποια σημεία ενώ φυσικά περιλαμβάνεται και η μασκότ, ώστε να είναι η σειρά θελκτικότερη στους μικρούς τηλεθεατές. Και η μασκότ είναι η μικρή λεοπάρδαλη Benbow, που όλο νιαουρίζει με τον ίδιο τόνο, δώρο στο Jim ενός ταξιδιώτη που πήγε στη Βόρειο Αφρική,

Οι Ιάπωνες ηθοποιοί είναι με διαφορά οι καλύτεροι, αλλά και οι ντουμπλαρισμένες εκδόσεις πλαισιώνονται από αξιόλογους ηθοποιούς.

Επίσης οι πειράτές εδώ δεν έχουν καμία σχέση με τους πειρατές που βλέπουμε συνήθως στα καρτούν. Εδώ πίνουν ρούμι αβέρτα, καβγαδίζουν και σκοτώνουν, αν χρειαστεί. Σε ένα επεισόδιο μάλιστα ο ίδιος ο Jim μεθά, αφού ο Silver τον κερνά μπύρα. Παιδί να πίνει αλκοόλ σε καρτούν σήμερα δε θα βρείτε ούτε με κυάλια. Ίσως ένας λόγος που στο Μεξικό αναβλήθηκε η προβολή της σειράς (μαζί με τις Tico and his friends και Time Quest).
 

Takarajima+-+08.jpg

Κατά τα άλλα το στοιχείο της περιπέτειας είναι πάντα παρών και έχεις αγωνία για το τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο.Τα πρώτα 5 επεισόδια διαδραματίζονται στη Βρετανία, ενώ τα υπόλοιπα ασχολούνται με τις περιπέτειες του ταξιδιού και δεν υπάρχουν στο βιβλίο. Στο 11ο επεισόδιο φτάνουν στο νησί και εκεί τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή. Το τελευταίο επεισόδιο είναι ίσως από τα καλύτερα που έτυχε να δω.

Τώρα τα μειονεκτήματα.....αν θεωρείτε πως τα anime του 70 και του 80 έχουν χάλια animation και δεν πιάνουν μία μπρος στα αριστουργήματα της Gonzo, τότε θα απαγοητευθείτε. Και όντως πολλές φορές το animation είναι φτωχό, αν και οι χαρακτήρες είναι καλά σχεδιασμένοι και υπάρχουν μερικά άριστα σκηνοθετημένες σκηνές. Αν επίσης θεωρείτε πως το κάθε anime πρέπει να έχει μάχες είτε μεταξύ ρομπότ mecha είτε μεταξύ ανθρώπων (ακόμα και πειρατών) με υπερφυσικές δυνάμεις για να είναι ενδιαφέρον, τότε πάλι θα απαγοητευθείτε. Αν όμως σας αρέσει η περιπέτεια και ιδίως αυτή με πειρατές και μάλιστα από έναν τίτλο που τα παιδιά πριν 20 χρόνια τον βρήκαν από τους καλύτερους και ένα αρκετά καλό σενάριο για μια από τις καλύτερες διασκευές ενός από τα γνωστότερα βιβλία, τότε θα πρέπει ο τίτλος αυτός να είναι στις πρώτες επιλογές σας.Γιατί τέτοιες σειρές διαθέτουν μια γοητεία που σε ελάχιστες σημερινές θα τις δεις.Όχι, για να δείτε τί στερηθήκαμε μικροί στην Ελλάδα και χαραμίζαμε το χρόνο μας στην τηλεόραση.


Και σε όσους λατρεύουν το One Piece, αναρωτηθήκατε ποτέ από που εμπνεύστηκε η σειρά για να γίνει τόσο πετυχημένη παγκοσμίως και να κρατά πάνω από 300 επεισόδια; Μη πω για το The Secret of Monkey Island. Αν είδατε όλα τα επεισόδια του One Piece, τότε χάνετε αρκετά με το να μη βλέπετε αυτή τη σειρά μόνο και μόνο επειδή έγινε πριν 30 χρόνια.

Τώρα που θα βρείτε τη σειρά; Καλή ερώτηση. Για όσους σα και μένα δε γνωρίζουν Ιαπωνικά υπάρχει σε DVD στα Γερμανικά και στα Γαλλικά. Επίσης η γαλλική IDP κυκλοφόρησε και μια συλλεκτική έκδοση με ιαπωνικό/γαλλικό ήχο και γαλλικούς υπότιτλους. Η θήκη είναι σε μορφή σεντουκιού και μόλις ανοίγεις το κάλυμμα υπάρχουν σε ζωγραφισμένο χρυσά φλουριά 6 DVD. Τα 5 πρώτα έχουν τα 26 επεισόδια ενώ το 6ο έχει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία όπως: αποκλειστική συνέντευξη του Ο. Denzaki, που εξηγεί κάποια πράγματα για τη σειρά, αλλά και για τα anime. Έχει επίσης σκίτσα και πληροφορίες για τους συντελεστές, αλλά και την ενδιαφέρουσα anime ταινία 7 λεπτών με τίτλο Takarajima Memorial. Έγινε από το σκηνοθέτη το 1987 και προσφέρει ένα εναλλακτικό τέλος στη σειρά, αλλά μάλλον πιο πολύ είναι επηρεασμένη από το Moby Dick παρά από το "Η Νήσος των Θησαυρών". Περιλαμβάνει και τους ιαπωνικούς τίτλους εισαγωγής και τέλους, γιατί στα άλλα DVD βλέπεις την export εισαγωγή με γαλλικό ή ιαπωνικό audio, που είναι απλά σκηνές παρμένες από τη σειρά. Η ιαπωνική εισαγωγή ωστόσο είναι εντελώς διαφορετική και πιο ονειρική, αν και δεν μου πολυάρεσε σε σχέση με τη μουσική και για αυτό προτίμησα το μοντάζ για τις export εκδόσεις της εισαγωγής και των τίτλων τέλους. Η εικόνα και ο ήχος είναι ψηφιακά επεξεργασμένες, φυσικά με πολύ καλή ποιότητα.

Περιλαμβάνει επίσης και ένα βιβλιαράκι 31 σελίδων, που έχει και αυτό ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη σειρά, όπως και για όλες τις διασκευές που γίνανε ως τώρα.

Το κρατώ ως ίσως το πιο προσεγμένο DVD της συλλογής μου.

Δικαιολογημένα από τις καλύτερες σειρές anime που γυρίστηκαν. Ελπίζω όσοι λίγοι και εκλεκτοί φιλοτιμηθήτε να διαβάσετε τη κριτική να ξέρετε ότι υπάρχουν και άλλα anime με πειρατές -πραγματικούς πειρατές- πέραν του One Piece.Και μέχρι οι του One Piece βρούνε το θησαυρό (αν το βρούνε), μπορείτε να τις ρίξετε μια ματιά.

Έχει βγει και σε fansubs.
 


Edited by Kai, 15 June 2017 - 11:27.


#2 Maya-chan

Maya-chan

    Anime Master

  • Moderators
  • 1,667 posts

Posted 02 October 2010 - 11:21

Πολύ καλό review, Petran. Με έψησες άνετα να το δω.:respect:

Και μετά ανακάλυψα ότι ήμουν πολύ τυχερή, καθώς πρόσφτατα το έπιασαν οι Takara που το βγάζουν με ρυθμό περίπου 1 επεισόδιο ανά βδομάδα. Μόλις το τελειώσουν κι αυτοί κι εγώ θα επιστρέψω για σχόλια.

15fkk04.jpg


#3 Radagast

Radagast

    Cogito ergo sum

  • Members
  • 2,221 posts
  • LocationDark City

Posted 02 October 2010 - 18:46

Nice ξέθαμμα thread, Mayachan. ^^

Kαι ναι υπέροχο review για άλλη μια all-time classic καλή series. :)
Osamu Dezaki rulez. xD

Mια απ' τα ίδια και δω, το είχα σταμπάρει από καιρό και ήθελα να το δω, κλασικά anime ftw. ^^
Έχω δει την ταινία, που μου άρεσε, οπότε μόλις το βρω ολοκληρωμένο θα το τιμήσω σίγουρα...

PS: Το είδα πολύ καλύτερο απ' ότι περίμενα, alltime classic σειρά για τα καλά και must για fans της περιπέτειας και των πειρατών.

Edited by Radagast, 20 February 2012 - 00:13.

sigpic3736_12.gif
In every age, in every place, the deeds of men remain the same...

Spoiler:

#4 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 02 October 2010 - 23:23

τι μου θυμησατε. Ευχαριστω για τα καλα λογια. Βεβαια αν το ξαναεγραφα θα εβγαζα τα ειρωνικα σχολια για να μην καταστρεψω τις ευαισθητες καρδιες των νεων ανιμαδων.

Μου φαινεται μπορει να την ξαναδω.

Καλατα παιδια σιγουρα θα την τελειωσουν γρηγορα μιας και απλα μεταφραζουν απο τα γαλλικα οποτε τα scripts ειναι ετοιμα.

#5 Ryuji

Ryuji

  • Members
  • 181 posts

Posted 05 October 2010 - 21:49

Πωπω gj guys για το ξέθαμα! Ακόμη και εγώ αυτό δεν το χάνω με τίποτα! Ήταν από τα αγαπημένα μου παιδικά αλλά ποτέ δεν είχα δει καμία μεταφορά σε κινούμενο σχέδιο (εκτός από μια κασέτα που δεν θυμάμαι πως και τι - νομίζω γαλλικής παραγωγής), αν και σίγουρα θα υπήρχε. Θα το δω μόλις βρω χρόνο και θα επιστρέψω με feed.
Για ακόμη μια φορά πολύ ωραίο review Petran. :thumbup:
Posted Image

#6 laraska

laraska

    Self imposed ban

  • Members
  • 1,875 posts

Posted 10 October 2010 - 18:44

με εστειλες με το review ... αγαπημενο μου ανιμεισον ειναι το παλιο ...θα προσπαθησω να το δω αυτο ...αλλα και το νησι της μαιμου
Posted Image
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
[IMG]http://www.anime.gr/forums/%5Burl=http://dragcave.net/view/yrOI%5D%5Bimg%5Dhttp://dragcave.net/image/yrOI.gif%5B/img%5D%5B/url%5D[/IMG]

#7 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10,437 posts

Posted 09 March 2011 - 02:06

Για όσους ενδιαφέρονται ο υποτιτλισμός της σειράς ολοκληρώθηκε και μπορείτε να την βρείτε εδώ

#8 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 posts

Posted 27 December 2011 - 23:39

Τρομερη κριτικη petran:riiight:
Ειδικα η παρομοιωση rikiishi με long john ηταν right on the mark.

sc5bab.jpg


#9 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 28 December 2011 - 13:49

Τρομερη κριτικη petran:riiight:
Ειδικα η παρομοιωση rikiishi με long john ηταν right on the mark.


ευχαριστω.

να διευκρινησω πως την παρομοιωση την ειπε ο ιδιος ο σκηνοθετης, οχι εγω!

#10 Pirate Luffy

Pirate Luffy

    Mein König

  • Members
  • 331 posts

Posted 28 December 2011 - 15:24

Σαν να με έψησε... μου φαίνεται θα βρω χρόνο να την ξεκινήσω. Όντως ο Silver είναι ίδιος ο Rikiishi! Μακάρι η σειρά αυτή να έχει συν τοις άλλοις την ανόθευτη αλητεία, που συναντάς στους χαρακτήρες του Ashita no Joe.
Posted Image



Also tagged with one or more of these keywords: fall 1978, madhouse, anime review, adventure, historical, drama