Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πως ήταν τα ανιμε πριν γίνουν ανιμε....
#16
Posted 03 April 2008 - 13:52
Japan recovers oldest animation films
Japan recovers oldest animation films - Yahoo! News
TOKYO (AFP) - Two of Japan's oldest animation films, a folk tale and a comedy about a samurai warrior, have been recovered more than 90 years after they premiered, a museum said Thursday.
The two-minute silent films were forerunners of Japan's "anime" industry, which has developed into one of the country's major cultural exports.
The two films, which had been only known in historical documents saying that they were shown in 1917 and 1918, were found last year in an antique market in the western city of Osaka, the National Museum of Modern Art said.
One of the animations, entitled "Namakura-gatana" ("An Obtuse Sword"), is believed to be the oldest Japanese animation film still in existence. A comedy, the film relates the story of a samurai warrior who is tricked into buying a dull-edged sword.
He tries to attack passers-by so as to examine the sword, but lower-class townspeople fight back and knock him down.
The other film, which premiered in 1918, depicts a famous Japanese folk tale about a fisherman who is invited to an underwater castle after saving a sea turtle on a beach.
"They were both kept in paper containers, which prevented the films from deteriorating thanks to good ventilation," said Yoko Akasaki, a film researcher at the museum.
"We knew these films existed from reading about them in historical documents," she said. "We confirmed they were the films as they bore their titles."
The very first animation film created in Japan is believed to be one shown in January 1917, a few months before "Namakura-gatana" hit the screen.
Back then, silent films were screened with narrations.
They are particularly interesting for researchers, Akasaki said. "They are very ingeniously crafted, for example using the technique of shadowplay in the middle of the story."
#17
Posted 14 May 2008 - 10:34
#18
Posted 14 May 2008 - 13:47
Γενικά απ' όσο ξέρω παίζει μια μακροχρόνια συζήτηση για το ποιες επιρροές δέχτηκαν τα anime από τη δύση και πότε ακριβώς.
Εγώ θεωρώ ότι είναι αυτό ακριβώς, η υβριδιακή τους μορφή (ο συνδυασμός πολών ετερόκλητων στοιχείων που έχει γεννήσει κάτι καινούριο) , που τα κάνει τόσο μοναδικά!
Δυστυχώς οι γνώσεις μου είναι πολύ φτωχές ακόμα για να συνεισφέρω με στοιχεία..
#20
Posted 19 July 2008 - 15:03
#21
Posted 31 December 2008 - 10:06
#22
Posted 03 April 2009 - 20:33
#23
Posted 22 August 2009 - 12:12
συμφονω με τον Νeuro αν και νομιζω οτι πολλα μελη του anime//gr δεν αχολουνται με τα topics που εχουν διαβασμαΑυτό πρέπει να το διαβάσουν όλοι κατά την γνώμη μου...κρίμα που δεν υπαρχή και στα ελληνικά έτσι θα το διάβαζαν ποιο πολύ.
#24
Posted 25 August 2009 - 19:51
βασικα στα wilkipedia απο οσο 3ερω υπαρχουν και μεταφραση ελινικα...επειδη μερικοι εδω μεσα δεν 3ερουν αγγλικα κανε μια μεταφραση και να δινεις και αυτη την σελιδα για να βοηθας πιο πολυ οσοι 3ερουμε αγγλικα μας ηρθε μια χαρα ευχαριστουμε...
Sorry φιλε αλλα τετοια κειμενα απαιτουν επαγγελματια μεταφραστη για να εχουν το καλυτερο αποτελεσμα. Δηλ. ατομο με φιλολογικες ικανοτητες σε Αγγλικα και Ελληνικα. Proficiency δεν επαρκει. Αν ειναι να κανω γραμματικα και εκφραστικα λαθη και να αλλαζω το νοημα, καλυτερα στραφητε σε κανενα Google translator.
#25
Posted 22 August 2011 - 01:48
Μόνο που τότε δεν με ενδιέφεραν τόσο πολύ τα anime ώστε δεν έδωσα και πολύ σημασία.
Τώρα σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ που το είδα
#26
Posted 30 September 2011 - 18:39
Ότι και αν ήταν για την εποχή της πλέον από άποψη storytelling και πλοκής δεν αποτελεί κάποια πρόκληση για έναν έφηβο (δεδομένου ότι είναι shounen) πόσο μάλλον για έναν ενήλικο άνθρωπο. Που επί τη ευκαιρία ακόμη και για τa 70s θεωρώ ότι και στηρίχθηκε σε αρκετές έτοιμες φόρμες και αλαλούμ εκρήξεις είχε. Το παιδικό δεν το θεωρώ απαραίτητα ως κάτι το κακό. Αναγνωρίζω ότι την κεντρική της ιδέα την εκτέλεσε πολύ καλά και ότι εδωσε το προσωπικό της στίγμα στο χώρο (κάτι που υποστηρίζω και για τα Gatchaman και Tekkaman Blade του 75).
Είναι πάντα ωραίο όμως να βλέπεις πόσο μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις ιδέες, να τις ενσωματώνουν στην σύγχρονη εποχή, να τους δίνουν περισσότερο βάθος και να τις καθιστούν ελκυστικές για μια ευρύτερη ομάδα ανθρώπων. Ή ακόμη και να τις παρουσιάζουν από ένα τελείως διαφορετικό πρίσμα. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο λέω ότι όσο και να εκτιμά κανείς το Casshern sins από μόνος του θα το εκτιμήσει ακόμη περισσότερο αν δει την δημιουργική πρωτοβουλία και την μεταμόρφωση του original υλικού.
Δηλ οι εφηβοι του 70 ηταν λιγοτερο σοφιστικέ και περισσοτερο αφελεις απο τους σημερινους; ισα ισα τοτε η λογοκρισια στα ανιμε δεν ηταν τοσο αυστηρη οσο τωρα
Αν δεις τα mαngα του 70, αρκετα απο αυτα ηταν και ειναι πρωτοποριακα
Τωρα το να βαζεις πιο εξειδικευμενα θεματα για ενηλικες σε μια τετοια σειρα δε δειχνει πως γιναμε εξυπνοτεροι ως θεατες. Τα ιδια χαλια εχουμε.
Ακομα και μια νεα εκδοση θριλερ της καντυ να βλεπαμε, οπου η πρωταγωνιστρια απο εκδικηση φαρμακωνει την ελιζα και ολη την οικογενεια της, ενω απαγαγει τον αντονυ και τον εχει κλεισμενο και δεμενο σε μπουντρουμι και τον υποβαλλει σε sm βασανιστηρια, δεν θα σημαινε πως γιναμε πιο ανοιχτομυαλοι.
Γιατι τετοια θεματα υπηρχαν και τοτε.
iristella: Moved από το thread currently watching anime
Edited by iristella, 30 September 2011 - 18:54.
moderators notes on the post
#27
Posted 30 September 2011 - 19:27
Η βία ως πηγή πρόκλησης και ως η μόνη πηγή ενήλικων θεμάτων δεν μου λέει κάτι και προφανώς δεν μιλούσα γι αυτό. Μίλησα συγκεκριμένα για το πώς παρουσιάζεται η ιστορία, για την ποιότητα της αφήγησης όπως επίσης για την ανάπτυξη των χαρακτήρων αλλά και τα themes που υπάρχουν . Μιλάω γι αυτό το οποίο μπορεί να κάνει την ίδια ιστορία είτε να φαίνεται ως παραμύθι είτε να σε κάνει αντιμετωπίσεις σοβαρά και σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις είναι αυτό το οποίο θα καταστήσει μια ιστορία διαχρονική.
Όσο και αν εκτιμώ τις οποιες καινοτομίες προσφέρει μια σειρά σε μια εποχή που τα anime/manga δεν ήταν τόσο διαδεδομένα όσο σήμερα, τουλάχιστον για μένα δεν είναι αυτό το οποίο έχει την μέγιστη σημασία. Προτιμώ να δίνω το βάρος στην ποιότητα της εκτέλεσης μιας ιδέας παρά στο κατά πόσο κάποιος την είχε σκεφτεί πιο πριν.
Βtw είναι γεγονός ότι τα παιδιά και οι έφηβοι σήμερα ωριμάζουν πολύ πιο γρήγορα από ότι στο παρελθόν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν πολύ περισσότερα ερεθίσματα και κυριολεκτικά βομβαρδίζονται με πληροφορίες. Οπότε ναι ένας έφηβος του 70 με έναν έφηβο του 2011 σαφως και θα έχουν τεράστια διαφορά. Θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό να μην τους αρέσουν τα ίδια πράγματα και να μην ταυτίζονται με τα ίδια πράγματα..
#28
Posted 08 October 2011 - 14:52
Βtw είναι γεγονός ότι τα παιδιά και οι έφηβοι σήμερα ωριμάζουν πολύ πιο γρήγορα από ότι στο παρελθόν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν πολύ περισσότερα ερεθίσματα και κυριολεκτικά βομβαρδίζονται με πληροφορίες. Οπότε ναι ένας έφηβος του 70 με έναν έφηβο του 2011 σαφως και θα έχουν τεράστια διαφορά. Θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό να μην τους αρέσουν τα ίδια πράγματα και να μην ταυτίζονται με τα ίδια πράγματα..
Σορρυ ελειπα. Αμαν! τι γυρευει εδω αυτο;!
καλα οτι τα γουστα των νεων ειναι αλλιωτικα το δεχομαι και με τη μια!
Ωστοσο οι πληροφοριες μονες τους δεν λεν τιποτα και δεν σε κανουν να ωριμασεις απο μονες τους.
πχ το να δουλευεις απο μικρος οπως γινοταν συχνοτερα παλιοτερα ή να εισαι κοινωνικοποιημενος (κατι επισης οχι τοσο συχνο οσο παλιοτερα με τις συνθηκες του τοτε) σε ωριμαζει πολυ περισσοτερο μερικες φορες.
το σημαντικο βεβαια ειναι ποιες απο ολες τις πληροφοριες δεχομαστε και απορροφαμε. Ε λοιπον και τοτε και τωρα μονο ενα μερος μπορει να ρουφηξει ο ανθρωπινος εγκεφαλος.
Μπορει να εχουμε περισσοτερα δεδομενα, το θεμα ειναι ποσα μπορουμε και ποσα θελουμε να αξιοποιησουμε.
μπορει να ξερουμε κατι τωρα που τοτε φανταζε ασυλληπτο, ομως μπορει και να αγνοουμε πραγματα που για τοτε θεωρουνταν αυτονοητα.