10.Mirai Nikki
9.Shingeki no Kyojin
8.Kiseijuu: Sei no Kakuritsu(Parasyte)
7.Code Geass
6.Sword Art Online
5.Tengen Toppa Gurren Lagann
4.Hunter x Hunter (2011)
3.Death Note
2.Fullmetal Alchemist: Brotherhood
1.Gintama
Καταχωρήθηκε 12 Απρίλιος 2015 - 05:32
10.Mirai Nikki
9.Shingeki no Kyojin
8.Kiseijuu: Sei no Kakuritsu(Parasyte)
7.Code Geass
6.Sword Art Online
5.Tengen Toppa Gurren Lagann
4.Hunter x Hunter (2011)
3.Death Note
2.Fullmetal Alchemist: Brotherhood
1.Gintama
Καταχωρήθηκε 05 Μάρτιος 2017 - 15:05
1)Dbz
2)Fmab
3)HxH
4)Code Geass
5)Death note
6)Monster
και μετα με τυχαια σειρα
7)Princess Tutu
8)Black lagoon
9)Fate zero
10)Inuyasha
Καταχωρήθηκε 23 Ιούνιος 2017 - 18:26
Επειδή πολύ bullying έχω δεκτεί από μερικές εδώ μέσα, θα προτάξω τα αγαπημένα μου σε απάντηση τους!
''Anime characters are like actors nowadays. Φοράνε νέες περούκες και glitter και παίρνουν ρόλους και σ'άλλες σειρές.''
-Ένας σοφός πρίγκιπας
''Πάντως βλέπω τις υπογραφές και για πρώτη φορά ο Guns φαίνεται να έχει superior taste απο θέμα εμφάνισης μόνο, για χαρακτήρες δεν ξέρω.''
-Kai, 6//11/2018
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2017 - 00:57
1) Hunter x Hunter ( 2011)
2) Fullmetal Alchemist Brotherthood
3) One piece
4) Death note
5) Parasyte
6) Dragonball/z/super
7) My hero Acandemia
Jojo's Bizarre Adventure
9) One Punch Man
10) Naruto
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από GokussjGod: 02 Νοέμβριος 2017 - 00:59
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2017 - 10:31
Με μιδαμινό προβάδισμα και βαρία καρδιά
1 one piece
2 naruto
3 kimi no na wa
4 dragon ball
5 bleach
6 steins gate
7 death note
8 shingeki no kyojin
9 fulllmetal alchemist brotherhood
10 kuroko no basket
Καταχωρήθηκε 23 Απρίλιος 2018 - 20:47
Θελω να δω το τοπ 10 μου οταν θα το κανω revisit μετα απο 5+ χρονια Let the Countdown begin.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Takasugi: 23 Απρίλιος 2018 - 20:48
Καταχωρήθηκε 23 Απρίλιος 2018 - 23:04
μιας και το τελευταιο ποστ ηταν το 2013 για να δουμε τι παιζει τωρα
6-10 τα πιο προσφατα αγαπημενα μου
1.GetBackers
2.Cowboy Bebop
3.Honey and Clover
4.Little Busters
5.Samurai Champloo
6.Tatami Galaxy
7.Concrete Revolutio
8.Bobobo-bo Bo-bobo
9.Mob Psycho 100
10.Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από jeffhardy: 23 Απρίλιος 2018 - 23:04
Καταχωρήθηκε 24 Μάρτιος 2019 - 14:49
Τοσα χρονια περασαν ημουνα φοιτητης, εκανα στρατο, εγινε επαγγελματιας και πληρωνω φορους αλλα τα ανιμε δεν τα σταματω
Λοιπον
1. Cowboy bebop
2. Code geass
3. One Piece (και μονο που συνεχιζει να μας ενθουσιαζει απο παιδια μεχρι τωρα)
4. Getbackers ( να δω ποτε θα το συνεχισουν)
5. Αttack on titan
6. Full metal alchemist (κορυφαιο)
7. Hunter X Hunter ( να δω ποτε θα το τελειωσει ο μεγαλος)
8.Hajime no Ippo (με εκανε να ξαναξεκινησω το γυμναστηριο)
9. GTO ( μαθηματα ζωης συμπυκνωμένα)
10. Monster ( must)
Καταχωρήθηκε 19 Μάρτιος 2021 - 09:41
Καταχωρήθηκε 19 Μάρτιος 2021 - 13:28
1. Code Geass
2. Death Note*
3. Naruto, Naruto Shippuden *
4. One Piece
5. My Hero Academia*
6. Digimon Adventure (*2)
7. Ranma 1/2 (*2)
8. Bleach * (*2)
9. Negima*
10. High School DxD*
(*) Τα προτιμώ σε άλλο μέσο, όχι anime. Κυρίως manga.
(*2) Χαχα, νοσταλγία! Παλιές αγάπες και παντοτινές.