10.Mirai Nikki
9.Shingeki no Kyojin
8.Kiseijuu: Sei no Kakuritsu(Parasyte)
7.Code Geass
6.Sword Art Online
5.Tengen Toppa Gurren Lagann
4.Hunter x Hunter (2011)
3.Death Note
2.Fullmetal Alchemist: Brotherhood
1.Gintama
Posted 12 April 2015 - 05:32
10.Mirai Nikki
9.Shingeki no Kyojin
8.Kiseijuu: Sei no Kakuritsu(Parasyte)
7.Code Geass
6.Sword Art Online
5.Tengen Toppa Gurren Lagann
4.Hunter x Hunter (2011)
3.Death Note
2.Fullmetal Alchemist: Brotherhood
1.Gintama
Posted 05 March 2017 - 15:05
1)Dbz
2)Fmab
3)HxH
4)Code Geass
5)Death note
6)Monster
και μετα με τυχαια σειρα
7)Princess Tutu
8)Black lagoon
9)Fate zero
10)Inuyasha
Posted 23 June 2017 - 18:26
Επειδή πολύ bullying έχω δεκτεί από μερικές εδώ μέσα, θα προτάξω τα αγαπημένα μου σε απάντηση τους!
''Anime characters are like actors nowadays. Φοράνε νέες περούκες και glitter και παίρνουν ρόλους και σ'άλλες σειρές.''
-Ένας σοφός πρίγκιπας
''Πάντως βλέπω τις υπογραφές και για πρώτη φορά ο Guns φαίνεται να έχει superior taste απο θέμα εμφάνισης μόνο, για χαρακτήρες δεν ξέρω.''
-Kai, 6//11/2018
Posted 02 November 2017 - 00:57
1) Hunter x Hunter ( 2011)
2) Fullmetal Alchemist Brotherthood
3) One piece
4) Death note
5) Parasyte
6) Dragonball/z/super
7) My hero Acandemia
Jojo's Bizarre Adventure
9) One Punch Man
10) Naruto
Edited by GokussjGod, 02 November 2017 - 00:59.
Posted 02 November 2017 - 10:31
Με μιδαμινό προβάδισμα και βαρία καρδιά
1 one piece
2 naruto
3 kimi no na wa
4 dragon ball
5 bleach
6 steins gate
7 death note
8 shingeki no kyojin
9 fulllmetal alchemist brotherhood
10 kuroko no basket
Posted 23 April 2018 - 20:47
Θελω να δω το τοπ 10 μου οταν θα το κανω revisit μετα απο 5+ χρονια Let the Countdown begin.
Edited by Takasugi, 23 April 2018 - 20:48.
Posted 23 April 2018 - 23:04
μιας και το τελευταιο ποστ ηταν το 2013 για να δουμε τι παιζει τωρα
6-10 τα πιο προσφατα αγαπημενα μου
1.GetBackers
2.Cowboy Bebop
3.Honey and Clover
4.Little Busters
5.Samurai Champloo
6.Tatami Galaxy
7.Concrete Revolutio
8.Bobobo-bo Bo-bobo
9.Mob Psycho 100
10.Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Edited by jeffhardy, 23 April 2018 - 23:04.
Posted 24 March 2019 - 14:49
Τοσα χρονια περασαν ημουνα φοιτητης, εκανα στρατο, εγινε επαγγελματιας και πληρωνω φορους αλλα τα ανιμε δεν τα σταματω
Λοιπον
1. Cowboy bebop
2. Code geass
3. One Piece (και μονο που συνεχιζει να μας ενθουσιαζει απο παιδια μεχρι τωρα)
4. Getbackers ( να δω ποτε θα το συνεχισουν)
5. Αttack on titan
6. Full metal alchemist (κορυφαιο)
7. Hunter X Hunter ( να δω ποτε θα το τελειωσει ο μεγαλος)
8.Hajime no Ippo (με εκανε να ξαναξεκινησω το γυμναστηριο)
9. GTO ( μαθηματα ζωης συμπυκνωμένα)
10. Monster ( must)
Posted 19 March 2021 - 09:41
Posted 19 March 2021 - 13:28
1. Code Geass
2. Death Note*
3. Naruto, Naruto Shippuden *
4. One Piece
5. My Hero Academia*
6. Digimon Adventure (*2)
7. Ranma 1/2 (*2)
8. Bleach * (*2)
9. Negima*
10. High School DxD*
(*) Τα προτιμώ σε άλλο μέσο, όχι anime. Κυρίως manga.
(*2) Χαχα, νοσταλγία! Παλιές αγάπες και παντοτινές.