Πίστευα ότι το σχεδόν ανθυγιεινό hype που πέφτει καθημερινά στους κόλπους της Mount and Blade κοινότητας δεν θα μπορούσε παρά να οδηγήσει σε κάποια δόση απογοήτευσης, μέχρι που είδα αυτό. Δε ξέρω αν έχω δει παρουσίαση παιχνιδιού να ξεπερνάει ακόμα και τις ακραίες προσδοκίες μιας τόσο κλειστής και φανατικής κοινότητας. Ίσως κάποιος που δεν ανήκει σε αυτήν να μην βλέπει κάτι παραπάνω από ένα συνηθισμένο action-strategy historical game, αλλά όποιος έχει ζήσει τη μαγεία του Mount and Blade και την οραματιστεί σε συνδυασμό με αυτό το επίπεδο φυσικής, αυτό που ενδέχεται να βγει ως αποτέλεσμα αποτελεί κατά τη γνώμη μου μια αρκετά μεγάλη καινοτομία και μια σημαντική στιγμή στη σύγχρονη ιστορία των video games.
Αν κάποιος μάθει για την ιστορία αυτού του παιχνιδιού, πώς δηλαδή ξεκίνησε, για να εξελιχθεί σε αυτό, θα καταλάβει γιατί το συγκεκριμένο παιχνίδι αποτελεί ένα πάρα πολύ ενθαρρυντικό μύνημα ως προς τις φιλόδοξες προσπάθειες ανεξάρτητων δημιουργών να φέρουν την "επανάσταση" σε μια βιομηχανία που φαίνεται είτε να επαναλαμβάνεται μέχρι αηδίας είτε να στηρίζεται σε κλασικούς τίτλους (παιχνιδιών και εταιριών συλλήβδην) για να βγάζει όσο το δυνατόν τα μεγαλύτερα κέρδη από ελλειπείς ή μέτρια εκτελεσμένες εκδόσεις.
Επίσης εντύπωση μου έκανε η ανακοίνωση του δεύτερου Life is Strange. Πολλοί αναρωτιούνται κιόλας αν θα αλλάξει σημαντικά το gameplay του παιχνιδιού λόγω της πιθανής αφαίρεσης του supernatural παράγοντα. Το πρώτο (αν και μου απομένει κανένα μισάωρο για το φινάλε) πάντως δε φαίνεται για παιχνίδι που είχε σκοπό να αποκτήσει sequel, πράγμα που ίσως αποδεικνύεται από την απόφαση τους να το κάνουν prequel από άποψη σεναρίου.
Από τις ανακοινώσεις που είδα, το A Way Out μου άρεσε πάρα πολύ. Αναρωτιέμαι πώς θα λειτουργεί πέρα από το υποχρεωτικό co-op που θα με κάνει να διπλασιάσω επιτέλους τον εαυτό μου. Θα είναι δηλαδή open world χαλαρό σαν το gta ή θα έχει μια πιο σφιχτή και δεμένη εμπειρία όπου το gameplay αναρριχάται στην ιστορία όπως ο κισσός.
Το trailer δείχνει κάποιες στιγμές που δίνουν μια εντύπωση ότι επιτρέπουν μια δόση free roam αλλά δε νομίζω ότι η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού θα μπορούσε να δουλέψει εκτός του πλαισίου μιας γραμμικής αφήγησης. Σκεφτείτε για παράδειγμα το θέμα του ήχου. Θα είναι εντελώς δυσλειτουργικό να μπορούν να βρίσκονται οι δύο χαρακτήρες σε διαφορετιικές περιοχές ταυτόχρονα ή πχ ο ένας να βλέπει cutscene ενώ ο άλλος κάνει κάτι άσχετο. Αν κιόλας ήταν open world θα το διαφήμηζαν κιόλας. Αφού είναι η νέα μόδα. Το νταμπ του gaming.