Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 3 votes

Etrian Odyssey/Sekaiju no MeiQ

Etrian Odyssey Sekaiju no MeiQ Atlus RPG F.O.E.

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Vagelio

Vagelio

    Derp

  • Review Team
  • 1,231 posts

Posted 26 August 2012 - 04:06

Posted Image

Το Etrian Odyssey/Sekaiju no MeiQ είναι μια σειρά dungeon crawling - tile based - first person RPG για το nintendo ds που εκδίδεται από την Atlus, και αποτελείται από τέσσερις μέχρι στιγμής τίτλους: το Etrian Odyssey, το Etrian Odyssey II: Heroes of Lagaard, το Etrian Odyssey III: The Drowned City, και (για το 3ds) το Etrian Odyssey IV: Legend of the Giand God.

Posted Image



Posted Image

Πρωτού μπω σε λεπτομέρειες να σημειωθεί ότι δεν είναι παιχνίδια για όλους. Αν σας φέρνουν αναγούλα τα turn-based rpgs που θέλουν τακτική ακόμα και στα random encouters και δεν προσφέρουν ανέσεις όπως quicksave, αποφύγετέ το. Όσοι είστε πεπεισμένοι ότι θα το ξεπετάξετε σε ένα εικοσάωρο τρέξτε μακριά του (ούτε οι Κορεάτες μπορούν). Αν ζητάτε απολαυστικό μη-μονότονο grinding και αξιοπρεπές επίπεδο δυσκολίας θα σας αρέσει. Και σε περίπτωση που ήδη γνωρίζετε τον τίτλο, ας συζητήσουμε για πραγματάκια όπως τα party combinations μας ή τα πολυαγαπημένα μας F.O.E.~ ^_^

Posted Image



Concept


Σκοπός των δημιουργών (Kazuya Niinou, Shigeo Komori) ήταν να φτιάξουν ένα game που να περιέχει στοιχεία από παλιά ρετρό dungeon-crawling RPGs στο στυλ των Dungeon Master και Wizardry σε σύγχρονα gaming platforms.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν έχουμε τέσσερα παιχνίδια που χαρακτηρίζονται από υψηλό επίπεδο δυσκολίας (αραιά heal & save points, σκληρά bosses), νοσταλγική ατμόσφαιρα, και λαβυρίνθους σε στοιχίσεις τετραγωνικού κάνναβου (strange journey κανένας; ), που σας προσφέρουν τη δυνατότητα να τους χαρτογραφήσετε μέσω της οθόνης αφής.
Κάθε βήμα και κάθε γύρος ανά μάχη (είναι turn-based) αντιστοιχεί σε ένα τετράγωνο στον κάνναβο του χάρτη που με την σειρά του ισοδυναμεί με μία χρονική στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε/περιεργάζεστε τα χρονικά διαστήματα μέσα στο παιχνίδι, τα οποία σχετίζονται με την κίνηση ορισμένων πλασμάτων, επανεμφανίσεις ισχυρών ηττημένων αντιπάλων και events. Επίσης χρόνος περνάει αν ξεκουράσετε το party σας στο ξενοδοχείο.


Posted Image


Posted Image



Εικόνα και Ήχος


Τα γραφικά των λαβυρίνθων αποτελούνται από λυτό αλλά αξιοπρεπέστατο 3D που αλλάζει στο κάθε υπόστρωμα απεικονίζοντας είτε ζούγκλες, είτε ερήμους, είτε εγκαταλειμμένες πόλεις, ενώ τα character designs (Yuji Himukai) είναι 2D cell-shaded cartoonish-anime με το ένα τρίτο τους να αποτελείται από moe XD.
Τα monster designs (Shin Nagasawa) είναι τυπικά, πολύχρωμα, και τα περισσότερα βασισμένα σε ζωάκια ή σε μυθολογικά τέρατα. Τα τελευταία «κρυφά» bosses στο κάθε παιχνίδι είναι εντυπωσιακά εκτρώματα, που θα έκαναν τον Λάβκραφτ υπερήφανο.

Το soundtrack βρίσκεται υπό την επιμέλεια του Yuzo Koshiro, ο οποίος μέσο της σύνθεσης φέρνει αναμνήσεις από την μουσική των παλιών dungeon crawlers χωρίς να τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν θα χρησιμοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του ds. Οι μελωδίες είναι χαριτωμένες και αντανακλούν την εικόνα, με το "Green green woodlands" να αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα.


Posted Image


Posted Image


Ο Λαβύρινθος


Posted Image


Σκοπός σας είναι να τον περπατήσετε, να τον χαρτογραφήσετε, να εξερευνήσετε τα μυστικά του, να σφάξετε την πανίδα (και την χλωρίδα σε ορισμένες περιπτώσεις) και τους μεγάλους φύλακες που κατοικούν στο βάθος του κάθε υποστρώματος.
Βοηθητικό εξοπλισμό για το ταξίδι θα σας παρέχουν –με το αζημίωτο- τα μαγαζιά της πόλης που είναι κτισμένη κοντά στον λαβύρινθο αφού έχετε φαρμάρει για drops ή έχετε συλλέξει υλικά από gathering points (chopping, taking, mining) και τους τα πουλήσετε σαν πρώτες ύλες. Γενικά τίθεται θέμα με τα οικονομικά, το οποίο στο πρώτο παιχνίδι ξεπερνιέται αρκετά εύκολα.
Πέρα από τις πρώτες ύλες, θα συναντίσετε και τα F.O.E. (Formido Oppugnatura Exsequens, γνωστά στο fanbase ως F*cking Overpowered Enemies). Αυτοί δεν είναι σαν τις άπειρες απλές τυχαίες συναντήσεις που θα υποστείτε. Είναι τέρατα εμφανή στην χάρτη που στα πρώτα τρία τουλάχιστον παιχνίδια τα απεικονίζει εκτός μάχης με μορφή πύρινης σφαίρας. Θα καταλάβετε ότι είστε κοντά σε ένα από αυτά όταν ο μετρητής F.O.E. δίπλα στο encouter meter αρχίσει να γεμίζει σταδιακά σε κάθε βήμα, ενώ στους πρώτους ορόφους του λαβυρίνθου θα σας ειδοποιεί και η αφήγηση ότι «βρίσκεστε κοντά σε μια πανίσχυρη ύπαρξη που όλο το δάσος τρέμει και ότι θα ήταν καλύτερα να αφήσετε αυτόν τον δαίμονα στην ησυχία του για να μην το μετανιώσετε».
Και έχει δίκιο, τα F.O.E. αποτελούν αντίπαλους που δεν είναι εφικτό να νικηθούν στην πρώτη συνάντηση και πρέπει να αποφευχθούν για τα επόμενα 10-20 levels που θα φτάσετε. Το κακό είναι ότι κάποια από αυτά έχουν έντονες επιθετικές/κτιτικές τάσεις οπότε θα σας κυνηγήσουν. Η ταχύτητά τους είναι η ίδια με την δικιά σας (ένα τετράγωνο στο κάθε βήμα) αλλά αν πέσετε σε random encouter θα πρέπει να φροντήσετε να νικήσετε γρήγορα για να μην σας προφτάσουν και πάρουν μέρος στη μάχη.


Posted Image


Κτίσιμο Χαρακτήρων


Posted Image


Ίσως το πιο απολαυστικό κομμάτι της σειράς. Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που να είναι default, σε όλη την διάρκεια της εξερεύνησης, στο κάθε event, στο κάθε boss battle, το παιχνίδι θα σας βλέπει σαν μία συντεχνία. Εσείς αποφασίζετε πως θα φτιάχνετε το party σας από την αρχή μέχρι το τέλος, προσθαφαιρώντας από μια ποικιλία διαφορετικών Classes. Οι δυνατότητες του καθενός είναι διαφορετικές και για να τις αποκτήσετε θα πρέπει να επενδύσετε skill points πάνω τους, που οι χαρακτήρες θα αποκτάνε μέσω leveling up.
Από classes (για το πρώτο και το δεύτερο παιχνίδι της σειράς) έχουμε τους παρακάτω:



Posted Image
Landsknechts
Ισορροπημένοι σε stats πολεμιστές που είναι αποτελεσματικοί στην μπροστινή γραμμή. Έχουν την δυνατότητα μέσο των selfbuffs τους να μετατραπούν σε υσχυρούς attackers (με κόστος στην άμυνα) ενώ αναλόγως την ειδίκευσή τους προκαλούν elemental damage (με σπαθί) ή ailments (με τσεκούρι).



Posted Image
Survivalists
Τοξότες που προστατεύουν την ομάδα από αιφνιδιαστικές επιθέσεις εχθρών ή οργανώνουν οι ίδιοι αιφνιδιαστικές επιθέσεις. Έχουν βοηθητικά skills που αφορούν το ποιος θα επιτεθεί πρώτος, ενώ με τις ποίκιλες ικανότητες μαζέματος (mine, chop και take μαζί) εγγυώνται ότι θα κρατήσουν τα οικονομικά της συντεχνίας σε υψηλά επίπεδα. Δουλεύουν μια χαρά και στις δυο γραμμές.



Posted Image

Protectors
Kλασσικοί ιππότες-tank που προστατεύουν την ομάδα από τις ισχυρές physical και elemental επιθέσεις με αμυντικά buffs στην μπροστινή γραμμή. Οι ίδιοι δεν είναι αναίσθητοι στην ζημιά που δέχονται, αλλά μπορούν να χτυπήσουν αποτελεσματικά τον αντίπαλο με την ασπίδα τους. Είναι επίσης ικανοί να μάθουν healing spells (τα οποία ύστερα από προσωπική εμπειρία δεν τα προτείνω σε κανέναν, για κανέναν απολύτως λόγο).



Posted Image
Dark Hunters
Φορείς μαστίγιων και σπαθιών ντυμένοι με δερμάτινα από την κορυφή ως τα νύχια, χτυπάνε αστραπιαία και προκαλούν ailments όπως poison και bind στον αντίπαλο. Οι άμυνες τους είναι ψιλοανύπαρκτες, προτιμούν παρόλα αυτά την μπροστινή γραμμή και έχουν skills που τους επιτρέπουν να χτυπάνε απαρατήρητοι στο πεδίο της μάχης. Οι επιθέσεις τους έχουν ονόματα όπως gag, cuffs, ecstasy, climax και άλλα τέτοια ωραία XD.



Posted Image
Μedics
Healers που θεραπεύουν το party από ailments, προστατεύουν από elements, φροντίζουν τα hp να μένουν σε ασφαλή επίπεδα και ανασταίνουν όποιον πέσει. Έχουν δυνατότητες για damage dealing αλλά οι άμυνες τους δεν τους καθιστούν ότι καλύτερο για την μπροστινή γραμμή. Έχουν και το scavenge (έξτρα drops).



Posted Image
Alchemists
Μάγοι που μπορούν να προκαλέσουν πανίσχυρη elemental damage σε πολλαπλούς αντιπάλους. Σε αντάλλαγμα με το παραπάνω, είναι αργοί, πέφτουν εύκολα –γι’ αυτό και τοποθετούνται στην πίσω γραμμή- και οι ικανότητές τους είναι πολύ ανεξάρτητες (δεν υπάρχει αλληλοεπίδραση μεταξύ των άλλων classes). Έχουν τα καλύτερα βοηθητικά ξόρκια εκτός μάχης, προσφέροντας σας πολλές ανέσεις, όπως ασφαλή επιστροφή και scavenge.



Posted Image
Troubadours
Μουσικοί που βολεύονται και στις δυο γραμμές, με σχετικά ισορροπημένα stats. Κάνουν buffs, αυξάνουν τα exp που κερδίζετε από τις μάχες, αυξομειώνουν αντοχές σε elements/εξοπλίζουν τα όπλα με elements, κάνουν buffs, ανακτούν hp και tp στο party, εξαφανίζουν τα buffs των αντιπάλων, προστατεύουν από ailments, έχουν βοηθητικές ικανότητες εκτός μάχης και επίσης κάνουν buffs. Μπορούν να κρατήσουν ραβδί, σπαθί και τόξο, αλλά δεν χτυπάνε καλά γιατί όλη την ώρα βρίσκονται στην κοσμάρα τους.



Posted Image

Ronin
Σάμουραϊ με wapanese skill names. Είναι ίσως οι καλύτεροι attackers στο παιχνίδι, μάχονται πάντοτε στην μπροστινή γραμμή με τα κατάνα τους. Οι πολεμικές στάσεις που παίρνουν επηρεάζουν το πώς θα επιτεθούν και τι ζημιά θα προκαλέσουν, ενώ μπορούν να βαρέσουν πολλαπλούς αντιπάλους με elements σαν τους Landsknechts. Αρνητικά τους είναι οι χαμηλές άμυνες και ο χρόνος που απαιτείται για αλλάξουν στάση μάχης (τρώει ένα turn).



Posted Image
Hexers
Ειδικεύονται στις σκοτεινές τέχνες και αποτελούν το counterpart των τροβαδούρων. Τα buffs που ασκούν στους αντιπάλους χαμηλώνουν τα stats και μαζί με τους dark hunters είναι οι καλύτεροι στα ailments. Το ατού τους όμως είναι το evil eye, που αν πετύχει, τότε η μοίρα του αντιπάλου είναι σφραγισμένη από τις διαταγές τους. Λόγω χαμηλής αντοχής είναι προτιμότερο να βρίσκονται στην πίσω γραμμή. Also, μηδενική επίθεση.



Posted Image
War Magi (Etrian Odyssey II class)
Λίγο Medic, λίγο Dark hunter, λίγο Troubadour, και έχουμε το War Magus class. Δεν είναι το τελειότερο υποκατάστατο Medic όσον αφορά τα healing matters, και σε καμιά περίπτωση τα buffs τους δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτά των Troubadours, ενώ τα ailments έχουν προαπαιτήσεις για να λειτουργήσουν. Είναι ικανοποιητικοί attackers και έχουν υπέρ αρκετές αντοχές για να ανταπεξέλθουν στην μπροστινή γραμμή, ενώ μπορούν να απορροφήσουν tp από αντιπάλους που βρίσκονται υπό τις κατάρες των Hexers. Επίσης με το transfer, έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν τα tp που απορρόφησαν στο υπόλοιπο party, και έτσι να μην χρειαστεί να κάνετε rest για αρκετή ώρα.



Posted Image
Gunners (Etrian Odyssey II class)
Σκοπευτές με άπειρες δυνατότητες, οι σφαίρες τους μπορούν να προκαλέσουν πανίσχυρα πολλαπλά χτυπήματα, ailments, ή να εμπεριέχουν elements. Τρομερά attacks stats, αλλά αισχρότατα vitality stats, οπότε επιβάλλεται να τους έχετε στην πίσω γραμμή γιατί ψοφάνε εύκολα. Βαράν πάντοτε τελευταίοι λόγο χαμηλής ταχύτητας ενώ μπορούν να θεραπεύσουν τυχόν ailments που έχει δεχτεί το party από τον αντίπαλο. Είναι το class που δεν ξέρεις τι να τους πρωτομάθεις και όταν μπεις στην μάχη δεν ξέρεις με τι να πρωτοχτυπήσεις.



Posted Image

Beasts (Etrian Odyssey II class)
Μασκότ του party, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε αρκούδι, πάντα, λύκο και τίγρη (χωρίς διαφοροποίηση στις ικανότητες). Έχουν πάρα πολύ καλά stats σε δύναμη και αντοχή, μπορούν να χτυπήσουν πολλαπλούς αντιπάλους με πολλαπλά χτυπήματα αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως σαν supporters των υπόλοιπων χαρακτήρων, δεχόμενα την ζημιά στην θέση τους. Χρησιμεύουν αρκετά στην εξερεύνηση και στην συλλογή πρώτων υλών αλλά δεν προτείνονται για το κυνήγι δυνατών αντιπάλων.


Posted Image


Αυτά πάνω κάτω. Πληροφορίες για το τρίτο και το τέταρτο παιχνίδι (που έχουν τελείως διαφορετικά classes) δεν έχω γράψει γιατί είμαι ακόμα στο δεύτερο.
Να σημειώσω ότι το grinding expierience του Etrian Odyssey είναι από τα πιο απολαυστικά που έχω κάνει σε Turn-based RPG, συνδυασμένο με την χαρά του να βλέπω τους χαρακτήρες μου να μεγαλώνουν με κάθε level (γιατί ακόμα και το ένα level κάνει την διαφορά εκεί μέσα).
Σε περίπτωση που ενδιαφερθήκατε και θέλετε να το αρχίσετε, καλή υπομονή. Στην αρχή θα σας ξυλοφορτώνει ανελέητα, αλλά όταν η ομάδα σας πάρει μπρος θα το ξυλοφορτώνετε εσείς.


Posted Image


Πηγές

http://www.atlus.com/etrian/
http://intothelabyrinth.net/

http://etrian.wikia.com/wiki/Etrian_Odyssey_Wiki

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/EtrianOdyssey?from=Main.EtrianOdyssey

http://en.wikipedia.org/wiki/Etrian_Odyssey


Edited by Vagelio, 26 August 2012 - 18:34.

Posted Image
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.


#2 Hellraider

Hellraider

    Anime Elite

  • Members
  • 1,348 posts
  • LocationΑθήνα

Posted 26 August 2012 - 11:14

Ok μετά από τέτοιο OP ντρέπομαι για τα δικό μου στο ninty.gr.Μπορώ να κλέψω λίγα; :3

Λοιπόν πριν πω τίποτα για το παιχνίδι να υπενθυμίσω ότι το πρώτο το έχει 10 ευρώ η Nortec (δωρεάν μεταφορικά).Έχω βαρεθεί να το λέω αλλά πρέπει το IV να βγει Ευρώπη γιατί τώρα δεν έχουμε region-free κατάσταση όπως με το DS!



Το παιχνίδι το είχα αρχίσει πριν καιρό σε flashcart αλλά επειδή ακριβώς το βρήκα αυθεντικό το τσίμπησα και το ξανά ξεκίνησα από την αρχή.Είχα φτάσει μέχρι το 20ο όροφο πριν και τώρα βρίσκομαι και πάλι στον 20ο.
Την πρώτη φορά ήμουν με protector,land,medic,dark hunter και alchemist.Τώρα στη δεύτερη άλλαξα τους δύο τελευταίους για survivalist και bard αντίστοιχα.Ο bard ήταν τρελή επένδυση αλλά οι dark hunter/survivalist δεν με τρελαίνουν.Ο alchemist έκανε δουλειά αλλά ευτυχώς έχω τον θεικό bard που δίνει και elemental attack στο υπόλοιπο party!

#3 Vagelio

Vagelio

    Derp

  • Review Team
  • 1,231 posts

Posted 26 August 2012 - 18:30

Wow, υπάρχουν κι άλλοι που το ξέρουν.
Έβαλα εικονίτσες και διαχωριστικά επειδή ήταν πολύ φλύαρο και όχι ιδιαίτερα καλογραμμένο (να δίχνει τουλάχιστον λίγο γούτσου). Το δικό σου είναι περιληπτικό χωρίς όμως να του λείπουν βασικές πληροφορίες. Aν θες να το εμπλουτήσεις, τσίμπα ελεύθερα από την παρουσίαση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Βtw μόλις θυμήθηκα ότι ξέχασα να βάλω τις πηγές μου, ώρα για το χιλιοστό edit.

Δεν ήξερα ότι μπορούσα να το βρω σε τόσο καλή τιμή. Ευχαρίστως να δώσω τα 10 ευρώ για χάρη του, αλλά σίγουρα αν το πάρω δεν θα παίξω γιατί το έχω ήδη τερματήσει. Τερματήσει δηλαδή, μόνο από τον primevil στον 30ο όροφο τρώω αγγούρι ακόμα, αλλά που θα πάει.

Ο bard ήταν τρελή επένδυση

*BROFIST*
Τροβαδούροι για μια ζωή, best class evarrrr! Στο πρώτο έχω την κοπελίτσα με το έγχορδο, στο δεύτερο τον ασπρομάλλη. Και οι δυο με ailment protection buffs, divinity και τα Μεγιστα bravery και shelter. Δυστυχώς στο ΕΟ ΙΙ έχουν κόψει τα hp & tp regens για να μην είναι uber, αλλά τους έχουν δώσει τρομερό force skill που ανεβάζει όλα τα stats με την μία.

To δικό μου party είχε αρχικά land, protector, dark hunter, medic & troubadour, αλλά ο medic ήθελε χρόνο για να γίνει καλός και you know, πρώτο stratum με elemental-weak-καβουράκια... τσαντίστηκα, τον πέταξα και έβαλα alchemist. Μέγα λάθος βέβαια, έβγαλα όλο το παιχνίδι χωρίς healing της προκοπής και με το invetory γεμάαατο medicas & somas XD.
Όσο για τον Dark hunter, με κούρασε όταν έκανα grinding αλλά τον λάτρεψα σε γενικές γραμμές. Τα ailments του έπιαναν σχεδόν πάντοτε, και πολλά bosses δεν θα τα είχα βγάλει χωρίς αυτόν.

Τώρα που παίζω το δεύτερο, έχω survivalist, war magus, troubadour, hexer και gunner. Σκέφτομαι στα boss battles αντί για survivalist να βάζω έναν έξτρα gunner στην πίσω γραμμή και να μετακινώ τον troubadour μπροστά γιατί οι τύποι κάνουν τρελή ζημιά στους αντιπάλους (ricochet ftw!!!). Α, και το hexerάκι όλα τα λεφτά, άφθονα debuffs και το θεϊκό dampen που αχρηστεύει όλα τα bosses και τα F.O.E.

Posted Image
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.


#4 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,264 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 27 August 2012 - 09:40

τετοιου ειδους παιχνιδια στη Δυση εχουν πλεον εκλειψει.....

http://www.hardcoregaming101.net/JPNcomputers/Japanesecomputers3.htm
Even though computer hardware rarely crossed borders, computer software proved to be much more flexible.
A large number of Western games were ported to Japanese computer systems, with companies like Starcraft, Infinity,
and Pony Canyon focusing almost exclusively on localizing English games. It was a rare time when large numbers of
Japanese gamers were actively interested in Western games, an interest which has only just rekindled in the last
few years. A little game called Dragon Quest famously arose out of a friendly argument over two Western games.
As Koichi Nakamura has stated in an interview, "A game that I have fond memories of is Wizardry, which was popular
in our office, but a co-worker of mine named Yuji Horii was hooked on Ultima at the time. Yuji kept saying
we should make an RPG, but while I wanted to make a game like Wizardry, he wanted it to be like Ultima.
We said to ourselves that we'd combine the interesting parts from both, and what we ended up with was Dragon Quest.
So if it wasn't for Wizardry and Ultima, Dragon Quest wouldn't exist -- either in Japan or in the world."

Nakamura and Horii were not alone. The Wizardry ports in particular created a Japanese fanbase for 3D
dungeon crawlers that still exists today, despite the sub-genre being long dead in the West. Inspired by
Wizardry's template, Japanese computer developers would go on to create a large number of their own 3D
dungeon crawlers, often with unique and delightful results. It is this rich heritage that Atlus drew upon to

create the Nintendo DS cult hit Etrian Odyssey.

Meanwhile, Western publishers like Acclaim, Broderbund, Electronic Arts, Microprose, and Sierra On-Line
established their own Japanese divisions to publish a wide variety of titles. J-to-E localizations were more sparse,
but there are some notable titles, like Nobunaga's Ambition, Romance of the Three Kingdoms, A-Train, and the
Metal & Lace series, as well as a number of localized titles published by Sierra, including Silpheed and Sorcerian.
C's Ware and Jast also published English versions of their adventure games.

#5 Hellraider

Hellraider

    Anime Elite

  • Members
  • 1,348 posts
  • LocationΑθήνα

Posted 12 October 2012 - 23:16

Έφτασα στο 5ο Stratum.

Spoiler:


Στα του gameplay τώρα.
Έμαθα smite στον protector μου.Δεν ξέρω γιατί δεν το είχα κάνει τόσο καίρο.Ξεμένω βέβαια πολύ γρήγορα από mana αλλά αξίζει το έξτρα damage της ομάδας με τα χίλια.Μόνο tank που δεν είναι βέβαια!
Δεν μπορώ ακόμα να βρω λόγο ύπαρξης του survivalist μου.Του έχω trickery,trueshot και quicken.Το μεν δεν το έχω χρειαστεί καν.Το δεύτερο κάνει όλη τη δουλειά και το τρίτο σε bosses και αν.Δεν ξέρω τι να τον κάνω.Και είναι και αργά να αλλάξω κάτι τώρα.
Δεν ξέρω τι άλλο να μάθω στον landsnichtemburger πως λέγεται.Τον έχω με axe και clash.Αξίζει να του μάθω Stunner ή silence;
Δεν έχω παράπονο με τον medic μου.Αν και παίζει πολύ εκ του ασφαλούς.Salve,cure και revive.Δεν έχω ασχοληθεί με τίποτα άλλο.
Bard is the shit.

#6 Vagelio

Vagelio

    Derp

  • Review Team
  • 1,231 posts

Posted 13 September 2013 - 04:29

Late response is late :<

Εμένα από πλευρά γεγονότων στο πρώτο παιχνίδι με είχε αποκαρδιώσει η σφαγή της αρχαίας φυλής προς χάριν του τουρισμού.

Όσο για τον δικό μου landsketrkif του είχα μάθει silencer και απ΄ότι θυμάμαι δεν έπιανε πάντα και ούτε έκανε φοβερό damage. Το crusher πάλι έκοβε οπίσθια.  Stunner δεν είχα αγγίζει, αλλά δεδομένου του ότι προκαλεί ailment που βάζει τον αντίπαλο κάτω για ένα γύρο, συμφέρει ο χαρακτήρας που τo ξέρει να έχει υψηλό agility plus luck, έτσι ώστε και να χτυπήσει πρώτος, και να πιάσει. Όπως και να έχει, νομίζω ότι θα προτιμούσα να έχω σπαθάκι έναντι τσεκουριού στην τελική, για να καλύψω την έλλειψη elemental damage που διακατείχε το party μου (not enough skill points for ymir & taranis T^T).
Για τον medic, είχα ακούσει ότι ήταν op εξαιτίας του immunize skill. Και ότι του το έβγαλαν στο δεύτερο παιχνίδι για να τον εξισορροπήσουν με τα άλλα classes XD.

Βtw, βρήκα τον πρώτο τίτλο εύκαιρο στο mediamarkt και το τσίμπησα. Αξίζει το δεκάευρω.

P1000496copy_zps1777c3b4.jpg

Αυτά για το πρώτο etrian odyssey.  Tώρα στα του δεύτερου.

Μίλησα για νερφάρισμα των op classes πιο πάνω, οπότε να αναφέρω ότι στο etrian odyssey 2 αφαίρεσαν tp regain και hp regain από troubadours/bards. Αλλά και πάλι είναι δυνατοί επειδή το nihilo, buffs και elements.
Επίσης προχωρώντας το δεύτερο παιχνίδι  κατάλαβα γιατί υπήρξαν παράπονα με τους survivalists. Μετάνιωσα τόσο άσχημα που πήρα έναν στο party μου, που στα 45 level έκανα ένα ronin loli και κατέβηκα stratums πιο χαμηλά για fights με παλιά bosses και grinding μέχρι να γίνει αρκετά δυνατό για να ενταχθεί στην ομάδα.
Περιττό να πω ότι έδινε πόνο. Miradeba & elemental AOEs μαζί με άρρωστο attack/agility, τον πρώτο λόγο είχε πάντα στις μάχες και παράλληλα τον τελευταίο αφού  σκότωνε όλα τα random encouter monsters προτού προλάβουν να χτυπήσουν. Με τα mp είχαμε θέμα μόνο, αλλά το λύσαμε με το transfer skill.
Το υπόλοιπο party αποτελούταν από έναν war magus που έκανε μέτριο healing αλλά drainαρε και διαμοίραζε mp, μια gunner που έκανε multiple hit damage από την σχετικά ασφαλή back line και ένα hexerάκι που... έκανε τα πάντα πέρα από physical damage. Η επιτομή του magikarp power το τελευταίο. Είδα κι έπαθα μαζί του στις αρχές, αλλά όταν έμαθε dampen και revenge  bosses/foes έπεφταν ένα-ένα. Aπό τα πιο δυνατά classes του etrian odyssey 2, συν τα ωραία του combos με τα άλλα μέλη της ομάδας  *stares at war magus*.
Συνολικά είχα κακές άμυνες που γινόταν so-so με buffs/debuffs, αλλά το offence κομμάτι ήταν πολύ καλό. Επίσης καλό tp conserving.

Story wise, το 2ο μου έβγαζε την εξέλιξη της πλοκής με το τσιγκέλι, πράγμα που μου χαλούσε την διάθεση να προχωρήσω. Θυμάμαι μάλιστα ότι έναν όροφο προς στο τέλος τον είχα αφήσει για κάτι μήνες ανέγγιχτο. Το ολοκλήρωσα όμως πριν μερικές βδομάδες  και το υπερευχαριστήθηκα γιατί μου ξεπλήρωσε όλη την χαμένη πληροφορία μαζεμένη στο τέλος, δίνοντας υλικό για υποθέσεις.
Μακάρι να μην το άφηνα καθόλου, να είχα επιμείνει όσο τα γεγονότα ήταν φρέσκα στο μυαλό μου έτσι ώστε να μπορούσα να ξεκαθαρίσω κι άλλα πράγματα που συνέβησαν και που θα έχω ξεχάσει.

Spoiler:

Ύστερα από την ολοκλήρωση της ιστορίας, είχα σκοπό να μην αγγίξω το έξτρα stratum, αλλά όταν πάτησα από περιέργεια στον πρώτο του όροφο το ερωτεύτηκα. Απίστευτα όμορφοι κήποι, με το πιο χαλαρωτικό και παράλληλα πικραμένο on field ost που έχω ακούσει στη συγκεκριμένη σειρά παιχνιδιών. Ένιωθα ότι προσπαθούσε να μου περάσει μια παραδεισένια, ήσυχη, σχεδόν νεκρική απομόνωση, αλλά χωρίς να θέλει να γίνει ανατριχιαστικό ή απειλητικό. ίσως προσπαθήσω να αγγίξω και το extra boss, αλλά με πιάνει ένα ρίγος όσο το σκέφτομαι.

Για να τελειώνω -βγήκε wall of text το ποστ-, τις τελευταίες μέρες έχω πιάσει τον τρίτο τίτλο της σειράς και χαζεύω σαν αποβλακωμένο τους φοίνικες και τους ιβίσκους του πρώτου stratum. Σεξ για τα μάτια όλο αυτό το χρώμα.
Και οι χαρακτήρες έχουν fabulous  classes *gotta love them princes*

 

Spoiler:

Posted Image
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.




Also tagged with one or more of these keywords: Etrian Odyssey, Sekaiju no MeiQ, Atlus, RPG, F.O.E.